[MK3] Zbieżność czy kąty ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK3] Zbieżność czy kąty ?
Witam zaczeło ściagać jakiś czas temu w lewo. Pojechałem do mechanika
- amortyzatory do wymiany łożyska gumy, koncówka drązka, z tym że całe macpersony.
Miałem nadzieje ze po wymiane będzie ok niestety cały czas ściaga w lewo
Teraz pytanie kąty trzeba ustawiać ? czy tylko Zbieżność powinna wystarczyć .
Pozdr. i
cisnienie w opona ok felga prosta wyważałem
- amortyzatory do wymiany łożyska gumy, koncówka drązka, z tym że całe macpersony.
Miałem nadzieje ze po wymiane będzie ok niestety cały czas ściaga w lewo
Teraz pytanie kąty trzeba ustawiać ? czy tylko Zbieżność powinna wystarczyć .
Pozdr. i
cisnienie w opona ok felga prosta wyważałem
Ostatnio zmieniony pn paź 16, 2006 12:10 przez Diwo, łącznie zmieniany 1 raz.
z regoly robi sie odrazu cala geometrie gdyz robia to na diagnostykach uzywajac tych samych przyzadow.
po wymianie amorek cala geometria leci wiec...
pozdrawiam
po wymianie amorek cala geometria leci wiec...
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr lip 12, 2006 15:30 przez spoon_r, łącznie zmieniany 1 raz.
mobilni sprawdzam radyjko, gdzie mnie slychac? :D
Dziwie sie , ze ten twój mechanik nie zrobił ci odrazu geometrii po wymianie tych wszystkich klamotów, a jezeli nie miał czym zrobic, to przynajmniej powinien natychmiast cie skierować na geometrie do warsztatu gdzie maja sprzęt. Albo mechanik liczył na to że sam sie domyślisz że geometria jest po takiej robocie NIEZBĘDNA !Diwo pisze:Witam zaczeło ściagać jakiś czas temu w lewo. Pojechałem do mechanika
- amortyzatory do wymiany łożyska gumy, koncówka drązka, z tym że całe macpersony.
Miałem nadzieje ze po wymiane będzie ok niestety cały czas ściaga w lewo
Teraz pytanie kąty trzeba ustawiać ? czy tylko Zbieżność powinna wystarczyć .
Pozdr. i
cisnienie w opona ok felga prosta wyważałem
Mówiąc geometria mam na myśli regulacje kątów pochylenia kół + regulacja zbiezności.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Tylko jest taka sprawa ze zaczeło ściagać w lewo jeszcze przed wymianą całych tych klamotów z tym że okazalo sie ze amortyzator wylał łozysko do wymiany końcówka drążka i miałem nadzieje że po wymianie będzie OK ale nie jest cały czas ściąga w lewo jak ściągało przed wymianą i ti jest nie pokojące.!!!!!!!!
tak czy siak musisz teraz geometrię zrobić, a przed wymianą części nie złapałeś większej dziury w drodzę?, bo jeśli tak to po wjechanie w nią mogła się zmienić geometria ale również mógł się skrzywić wachacz, najlepiej będzie jak pojedziesz ustawić geometrię i zobaczysz co się bedzie działo, aha warto jeszcze spr. czy czasem hamulec lewego koła nie jest zblokowany i hamowane jest cały czas koło (podnieś auto i pokręć kołem powinno się w miarę lekko obracać, wiadomo że nie tak lekko jak tylne bo jest połoczone razem ze skrzynią, i spr. jeszcze po dłuższej jeżdzie czy nie jest bardziej felga lewa gorąca niż prawa i przed spr. temp. unikaj gwałtownego i długiego hamowanie by nie nagrzać zbytnio kół)
...
Witam już nie mogłem doczekać z sie z tą Geometrią do poniedziałku i pojechałem dziś troche to trwało goście we 2 sie meczyli aby ustawić golfine do pionu . Ale wkońcu udało im sie 49zł mnie to kosztowało i oczywiście zrobiłem jazde próbną Musze przyznać ze jest o nieboi lepiej nie *******8tak w lewo jak sie puści kierownice. i nawet prosto sie drogi trzyma ALE Aczkolwiek wydaje mi sie ze pomogła te geometria na 98 % delikatnie jeszcze ******** w lewo albo tak mi sie wydaje w 10 przypadakach na 7 po jakiś 100-200 metrów zetnie go w lewo ale ogolni ewydaje mi sie ze Git i Tak chyba Zostanie Zresztą ta Geometria mogła im nie wyjść w 100%.
Pozdr.....
Pozdr.....
Ostatnio zmieniony pt lip 14, 2006 16:45 przez Diwo, łącznie zmieniany 1 raz.
wystarczy że wjedziesz na jakąś nirówność w jezdni lub zagłąbienie może też ściągnąć w którąkolwiek str. a może teraz jasteś już przewrażliwiony, ale dobrze że choć na 98% jest gitDiwo pisze:ALE Aczkolwiek wydaje mi sie ze pomogła te geometria na 98 % delikatnie jeszcze ******** w lewo albo tak mi sie wydaje w 10 przypadakach na 7 po jakiś 100-200 metrów zetnie go w lewo
...
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
oczywiscie ze bedize sciagac po wymianie !
nową koncówke wkręca sie na oko, wiec pewnie wkrecili ja tak jak była stara, bo tak sie zwykle robi, domniemając ze klient od razu pojedize na geo, nikt Ci tego nei powiedizał??.....skoro sciagało na starej końcówce to i na nowej bedzie jak jest wkrecona w podobne miejsce....musisz zrobic pelną geo katy zbieżnosc i dopiero sprawdzic.....na pocieszenie Ci powien ze to nadal moze nie byc wina geo ale jai tak musisz zrobic....pozdro
nową koncówke wkręca sie na oko, wiec pewnie wkrecili ja tak jak była stara, bo tak sie zwykle robi, domniemając ze klient od razu pojedize na geo, nikt Ci tego nei powiedizał??.....skoro sciagało na starej końcówce to i na nowej bedzie jak jest wkrecona w podobne miejsce....musisz zrobic pelną geo katy zbieżnosc i dopiero sprawdzic.....na pocieszenie Ci powien ze to nadal moze nie byc wina geo ale jai tak musisz zrobic....pozdro
moim zdanie dobrze radzi – już wcześniej pisałem - miałem tego typu przypadekKubecek pisze:ja ustawilem geometrie sama bo katy nie byly potzebne i dalej nosi go na prawo. Prawdopodobnie wina lezy w oponach. Sprobuje przeloyc te tylne na przod i zoabcze jaki efekt bedzie wtedy bo jesli to pozmoze to znaczy ze opona do kitu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 223 gości