wysoko przod po wymianie sprezyn

Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: Johnatan » pn mar 26, 2012 20:54

masz dobrą wysokość.. o ten 1cm obnizy się z czasem. a z tyłu jak wygląda zawieszenie. spręzyny amory gumy w belce odboje


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: djb » pn mar 26, 2012 23:24

czyli pewnie tyl jest skopany, tyl amorki sachs, trzymaja parametry, sprezyny nie wymieniane, prawdopodobnie seria (ale samochod mam od 97r i jestem pewien jego przebiegu) teraz ma 270 000 km (nie byl przemeczany zbytnio), jak byly wymieniane tylko amorki jakis czas temu to pewnie w sprezynach wogole nic nie bylo robione, moze w takim razie zrobic przeglad tylu w tym temacie, zdjac i zobaczyc, a co myslisz o tych gumach co dalem linka, a myslisz ze stan gum w belce moze miec wplyw na te 3cm roznicy??



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: Johnatan » wt mar 27, 2012 01:43

Nie którzy uważają że gumy nie mają wpływu. Ale ja wiem że gumy nie są zadnymi panewkami umożliwiającymi ruch belki na maxa w górę i na maxa w dół. Jak sama nazwa mówi jest to guma która ma się wygiąć lekko w górę i lekko w dół i amortyzować odchył belki. Jeżeli guma jest zerwana czyli urwałą się od tuleju metalowej to staje się swobodną panewką a co za tym idzie cała siła nacisku idzie na spręzyne. Sprawdz te gumy. Na niczym nie stracisz ponieważ nowa guma lamfordera kosztuje 60zł jedna a auto robi siępewniejsze i sztywniejsze w dziurach.. nie loto jak francuska kanapa tylko cyk cyk cyk po dziurach przyjemnie tył to odbiera. Zainteresuj się tymi gumami i springami. Ewentulanie rozbierz spręzyne, zbij talerzyk i wbij 2-3cm rurki i na to połóż talerzyk i zmontuj spręzyne.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: djb » wt mar 27, 2012 08:11

ok, najpierw sprawdze te gumy w jakim sa stanie, a ta rurke to gdzie dokladnie wbic i jaką??



Awatar użytkownika
matthew152
Miota mną jak szatan!!
Miota mną jak szatan!!
Posty: 276
Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
Lokalizacja: Kluczewsko/TLW

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: matthew152 » wt mar 27, 2012 13:11

ja mialem podobny problemm w mk3 okazalo sie za przy amortyzatorze jest taki kielich do osadzenia sprezyny i jak zmierzylem stary a nowy to nowy mial 1cm dalej niz stary i dlatego mialem wyzej autko ps porownywal ci mechanik stary a nowy ?



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: djb » wt mar 27, 2012 15:27

zapytam go, nad tym tez sie zastanawialem, czytalem o tym na forum http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 35786.html" onclick="window.open(this.href);return false; teraz juz nie mam amorkow oryginalnych, do glowy mi nie przyszlo ze cos takiego moze byc
w sumie to skoro mam z przodu wysokosc od srodka kola do nadkola seryjna czyli prawie 36cm to chyba cos z tylem nie tak jest



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: Johnatan » wt mar 27, 2012 22:15

nabij sobie 2-3 cm rurki. Zmierz śrenice amortyzatora. np jest to 40mm to musisz mieć jakąś rurkę 41mm i ją włóż zanim założysz dolny talerzyk. po tej operacji nałóż tależyk i złóż normalnie amora.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: djb » sob kwie 07, 2012 10:13

wychodzi na to ze tyl sprezyn do wymiany, jak go podnioslem to zwoje moge reka sciskac, zmeczone chyba juz bardzo, jak zaloze nowe dam znac jak sie zmienil poziom



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: Johnatan » pn kwie 09, 2012 20:45

Czekamy i zrób foty


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Pawel_Mk2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: Pawel_Mk2 » pn lip 16, 2012 15:30

wjechałem sobie do garażu mam równa wylewkę i zmierzyłem wysokość od ziemi do nadkola , lewy przód od ziemi do sierpa 55 cm,a strona pasażera 59cm.Dlaczego tak jest ? przednie amorki są złomy bo wciskam je rękami i nie wychodzą,trzeba wymienić. Z lewej strony jest skrzynia więc lekko może być pochyl ,ale to i tak 4cm różnicy .Przednie sprężyny chyba maja jednakowa długość ?



Awatar użytkownika
RapStyle
I'm a Jetta Rider
I'm a Jetta Rider
Posty: 509
Rejestracja: śr sty 11, 2012 13:01

Re: wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: RapStyle » czw lip 26, 2012 13:40

Pawel_Mk2 pisze:wjechałem sobie do garażu mam równa wylewkę i zmierzyłem wysokość od ziemi do nadkola , lewy przód od ziemi do sierpa 55 cm,a strona pasażera 59cm.Dlaczego tak jest ? przednie amorki są złomy bo wciskam je rękami i nie wychodzą,trzeba wymienić. Z lewej strony jest skrzynia więc lekko może być pochyl ,ale to i tak 4cm różnicy .Przednie sprężyny chyba maja jednakowa długość ?
Skoro mówisz że masz amory do wymiany to zacznij od tego i zobaczymy jaki będzie efekt. Możliwe że jeden po prostu trzyma bardziej niż drugi i dlatego jeden siedzi 4cm niżej. Wymień i napisz jaki efekt to będziemy myśleć dalej :)



Awatar użytkownika
djb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: pn gru 06, 2004 02:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: djb » wt lip 31, 2012 22:06

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

po wymianie tyl poszedl wyzej o 2cm wiec juz jest ok, dzieki za pomoc



Awatar użytkownika
RapStyle
I'm a Jetta Rider
I'm a Jetta Rider
Posty: 509
Rejestracja: śr sty 11, 2012 13:01

Re: wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: RapStyle » wt lip 31, 2012 22:52

djb pisze:Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

po wymianie tyl poszedl wyzej o 2cm wiec juz jest ok, dzieki za pomoc
No i gites :d swoją drogą to niezła koza z niego :D



Awatar użytkownika
RapStyle
I'm a Jetta Rider
I'm a Jetta Rider
Posty: 509
Rejestracja: śr sty 11, 2012 13:01

Re: wysoko przod po wymianie sprezyn

Post autor: RapStyle » wt lip 31, 2012 22:52

djb pisze:Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

po wymianie tyl poszedl wyzej o 2cm wiec juz jest ok, dzieki za pomoc
No i gites :d swoją drogą to niezła koza z niego :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie i zawieszenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości