wysoko przod po wymianie sprezyn
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
wysoko przod po wymianie sprezyn
masz dobrą wysokość.. o ten 1cm obnizy się z czasem. a z tyłu jak wygląda zawieszenie. spręzyny amory gumy w belce odboje
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
wysoko przod po wymianie sprezyn
czyli pewnie tyl jest skopany, tyl amorki sachs, trzymaja parametry, sprezyny nie wymieniane, prawdopodobnie seria (ale samochod mam od 97r i jestem pewien jego przebiegu) teraz ma 270 000 km (nie byl przemeczany zbytnio), jak byly wymieniane tylko amorki jakis czas temu to pewnie w sprezynach wogole nic nie bylo robione, moze w takim razie zrobic przeglad tylu w tym temacie, zdjac i zobaczyc, a co myslisz o tych gumach co dalem linka, a myslisz ze stan gum w belce moze miec wplyw na te 3cm roznicy??
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
wysoko przod po wymianie sprezyn
Nie którzy uważają że gumy nie mają wpływu. Ale ja wiem że gumy nie są zadnymi panewkami umożliwiającymi ruch belki na maxa w górę i na maxa w dół. Jak sama nazwa mówi jest to guma która ma się wygiąć lekko w górę i lekko w dół i amortyzować odchył belki. Jeżeli guma jest zerwana czyli urwałą się od tuleju metalowej to staje się swobodną panewką a co za tym idzie cała siła nacisku idzie na spręzyne. Sprawdz te gumy. Na niczym nie stracisz ponieważ nowa guma lamfordera kosztuje 60zł jedna a auto robi siępewniejsze i sztywniejsze w dziurach.. nie loto jak francuska kanapa tylko cyk cyk cyk po dziurach przyjemnie tył to odbiera. Zainteresuj się tymi gumami i springami. Ewentulanie rozbierz spręzyne, zbij talerzyk i wbij 2-3cm rurki i na to połóż talerzyk i zmontuj spręzyne.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
wysoko przod po wymianie sprezyn
ok, najpierw sprawdze te gumy w jakim sa stanie, a ta rurke to gdzie dokladnie wbic i jaką??
- matthew152
- Miota mną jak szatan!!
- Posty: 276
- Rejestracja: śr lip 27, 2011 21:18
- Lokalizacja: Kluczewsko/TLW
wysoko przod po wymianie sprezyn
ja mialem podobny problemm w mk3 okazalo sie za przy amortyzatorze jest taki kielich do osadzenia sprezyny i jak zmierzylem stary a nowy to nowy mial 1cm dalej niz stary i dlatego mialem wyzej autko ps porownywal ci mechanik stary a nowy ?
wysoko przod po wymianie sprezyn
zapytam go, nad tym tez sie zastanawialem, czytalem o tym na forum http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 35786.html" onclick="window.open(this.href);return false; teraz juz nie mam amorkow oryginalnych, do glowy mi nie przyszlo ze cos takiego moze byc
w sumie to skoro mam z przodu wysokosc od srodka kola do nadkola seryjna czyli prawie 36cm to chyba cos z tylem nie tak jest
w sumie to skoro mam z przodu wysokosc od srodka kola do nadkola seryjna czyli prawie 36cm to chyba cos z tylem nie tak jest
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
wysoko przod po wymianie sprezyn
nabij sobie 2-3 cm rurki. Zmierz śrenice amortyzatora. np jest to 40mm to musisz mieć jakąś rurkę 41mm i ją włóż zanim założysz dolny talerzyk. po tej operacji nałóż tależyk i złóż normalnie amora.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
wysoko przod po wymianie sprezyn
wychodzi na to ze tyl sprezyn do wymiany, jak go podnioslem to zwoje moge reka sciskac, zmeczone chyba juz bardzo, jak zaloze nowe dam znac jak sie zmienil poziom
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
wysoko przod po wymianie sprezyn
Czekamy i zrób foty
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
wysoko przod po wymianie sprezyn
wjechałem sobie do garażu mam równa wylewkę i zmierzyłem wysokość od ziemi do nadkola , lewy przód od ziemi do sierpa 55 cm,a strona pasażera 59cm.Dlaczego tak jest ? przednie amorki są złomy bo wciskam je rękami i nie wychodzą,trzeba wymienić. Z lewej strony jest skrzynia więc lekko może być pochyl ,ale to i tak 4cm różnicy .Przednie sprężyny chyba maja jednakowa długość ?
Re: wysoko przod po wymianie sprezyn
Skoro mówisz że masz amory do wymiany to zacznij od tego i zobaczymy jaki będzie efekt. Możliwe że jeden po prostu trzyma bardziej niż drugi i dlatego jeden siedzi 4cm niżej. Wymień i napisz jaki efekt to będziemy myśleć dalejPawel_Mk2 pisze:wjechałem sobie do garażu mam równa wylewkę i zmierzyłem wysokość od ziemi do nadkola , lewy przód od ziemi do sierpa 55 cm,a strona pasażera 59cm.Dlaczego tak jest ? przednie amorki są złomy bo wciskam je rękami i nie wychodzą,trzeba wymienić. Z lewej strony jest skrzynia więc lekko może być pochyl ,ale to i tak 4cm różnicy .Przednie sprężyny chyba maja jednakowa długość ?
Re: wysoko przod po wymianie sprezyn
No i gites :d swoją drogą to niezła koza z niegodjb pisze:
Uploaded with ImageShack.us
po wymianie tyl poszedl wyzej o 2cm wiec juz jest ok, dzieki za pomoc
Re: wysoko przod po wymianie sprezyn
No i gites :d swoją drogą to niezła koza z niegodjb pisze:
Uploaded with ImageShack.us
po wymianie tyl poszedl wyzej o 2cm wiec juz jest ok, dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości