[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- elcapitan7
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 23:39
- Lokalizacja: Paczków
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
z tego co kojarzę to przed montażem gazu było podobnie, chociaż raz chyba udało mi się wycisnąć 150km/h przed zamontowaniem gazu. Ważne jest też, że nie mam zdławionego auta na gazie żeby mało palił, pali w cyklu mieszanym 12-13l gazu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=30&t=399775" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Daniel79, jeden na + po stacyjce a drugi do masy... jak oba będą podłączone pod + wiadomo, że działać to nie będzie . Grzałka jest jakby osobną częścią sondy od jej całej reszty.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Daniel79, tak na prawdę to + powinieneś podłączyć pod prąd pompy paliwa co by po włączeniu zapłonu grzałka nie grzała cały czas a dopiero po odpaleniu auta.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Pewnie, że będzie lepsze rozwiązanie bo tak jest chyba seryjnie robione w autach. Jak dasz grzałkę pod + po stacyjce i włączysz zapłon żeby coś przy aucie sprawdzać to sonda będzie cały czas grzała, pytanie... po co?? Ma grzać kiedy auto jest odpalone więc dajesz pod + na pompę paliwa i po odpaleniu auta wtedy dopiero będzie grzać a nie gdy zapłon jest tylko włączony. A inni sugerują tak zapewne z tego powodu, że do cewki jest łatwiej się podłączyć niż szukać innego lepszego rozwiązania.
- elcapitan7
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 23:39
- Lokalizacja: Paczków
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
U mnie mocy trochę przybyło po regulacji zapłonu. Mechanik wymienial rozrząd i od tego czasu się spartoliło, ale jak wspomniałem regulacja zapłonu poprawiła nieco sprawę. Dzisiaj będę wiedział jeszcze więcej bo ponownie mam wymieniany rozrząd, stary posypał się po ok 8tyś km!!! Rolka zaczęła się zacierać i pasek się strzępił, mechanik mówi że poprzedni za mocno naciągnął pasek. Mam nadzieje że po prawidłowym ustawieniu będzie jeszcze lepiej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=30&t=399775" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
Odgrzeje kotleta
Tak poczytałem i też wymienię w moim AAM wałek na ten z ABS i kompa również z ABS. Tylko zastanawiam się bo nie mam imo i jak komp który kupie będzie od auta z imo czy nie będzie problemu, jeszcze pytanie bo widzę dużo wałków bez kółka od paska, jest takie samo w AAM i ABS (chodzi mi o znak do ustawienia rozrządu itp.). Za wydech na razie się nie będę brał bo to trochę roboty jest, a funduszy brak. Jak zacznie się coś się odzywać do wymiany to wtedy to ogarnę ale wtedy pójdę chyba bardziej w wydech od 2E. A parę lat temu mogłem niedrogo kupić VR6 to mi się wydawało że to przerost treści nad formą a teraz z wałkiem chce rzeźbić w AAM
Tak poczytałem i też wymienię w moim AAM wałek na ten z ABS i kompa również z ABS. Tylko zastanawiam się bo nie mam imo i jak komp który kupie będzie od auta z imo czy nie będzie problemu, jeszcze pytanie bo widzę dużo wałków bez kółka od paska, jest takie samo w AAM i ABS (chodzi mi o znak do ustawienia rozrządu itp.). Za wydech na razie się nie będę brał bo to trochę roboty jest, a funduszy brak. Jak zacznie się coś się odzywać do wymiany to wtedy to ogarnę ale wtedy pójdę chyba bardziej w wydech od 2E. A parę lat temu mogłem niedrogo kupić VR6 to mi się wydawało że to przerost treści nad formą a teraz z wałkiem chce rzeźbić w AAM
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
walek daj z jakiegos 2.0 np 2E lub AGG lub ADY a nie ABS. te od 2.o sa ostrzejsze, do tego komp z ABS i odczujesz ze Ci momentu przybedzie troszke, lepszy dol bedziesz mial.
eSsssssssssss :))))
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
@ Y@RO a powiedz mi czy nie będzie problemów w całym zakresie obrotów, tzn chodzi mi o górę. Kurcze jakoś do do wałka od 2,0 nie mam przekonania ale jak tanio gdzieś kupie to kto wie. No a co z tym kółkiem na wałku jest takie samo?
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
kolko jest takie samo. Walek z 2.0 w niczym nie bedzie przeszkadzal, Nie bedzie problemow z calym zakresem.
eSsssssssssss :))))
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
No czytałem cały temacik to tak różnie piszą o tym z 2L, ale skłaniam się coraz bardziej w tą stronę Powiedz mi tylko czy poza tym że od dołu będzie ciągnął czy mocy i prędkości max będzie więcej niż na wałku z ABS.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
GX"a szukaj jak chcesz dobry walek, albo PF/PB , 2E nie jest juz tam dobry.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
A : PG (90-92), GX (84-88 ), HT | 2E
G : PF (87-92), PB (87-92), RV (88-92), EV (86), GZ (86-88 ), RD (86-88 ), RG( 86-87)
M : PN (87-92), EZ (86-92), RF (86-92), HM (86-88 ), EZA (87), ABN (91-92) | AAM
Q : RP (88-92), GU (86-92), RH (86-92), HV (86-87) | ABS
L : JP (87-92), ME (88-92), 1V (91-92), JR (87-92), SB (91-92), RA (89-92), MF (88-92)
N : EV, GZ (84-85)
J : GU, HV (84-85 )
K : EZ, HM (84-85)
B : JP, JR (84-86)
(otwarcie) (zamknięcie)
PN, RF Öffnung:202 schliessen:214
EZ Öffnung:206 schliessen:224
RH Öffnung:216 schliessen:232
GU Öffnung:218 schliessen:220
GX Öffnung:223 schliessen:220
RP Öffnung:216/216 schliessen:224/218 ( ja hier gabs 8.88 geänderte Steuerzeiten)
1P, RD, RV Öffnung:220 schliessen:220
HT, PG Öffnung:220 schliessen:220
RG, EV, GZ Öffnung:227 schliessen:233
PF, PB Öffnung:226 schliessen:220
PL Öffnung:200 schliessen:226
KR Öffnung:212 schliessen:226
G : PF (87-92), PB (87-92), RV (88-92), EV (86), GZ (86-88 ), RD (86-88 ), RG( 86-87)
M : PN (87-92), EZ (86-92), RF (86-92), HM (86-88 ), EZA (87), ABN (91-92) | AAM
Q : RP (88-92), GU (86-92), RH (86-92), HV (86-87) | ABS
L : JP (87-92), ME (88-92), 1V (91-92), JR (87-92), SB (91-92), RA (89-92), MF (88-92)
N : EV, GZ (84-85)
J : GU, HV (84-85 )
K : EZ, HM (84-85)
B : JP, JR (84-86)
(otwarcie) (zamknięcie)
PN, RF Öffnung:202 schliessen:214
EZ Öffnung:206 schliessen:224
RH Öffnung:216 schliessen:232
GU Öffnung:218 schliessen:220
GX Öffnung:223 schliessen:220
RP Öffnung:216/216 schliessen:224/218 ( ja hier gabs 8.88 geänderte Steuerzeiten)
1P, RD, RV Öffnung:220 schliessen:220
HT, PG Öffnung:220 schliessen:220
RG, EV, GZ Öffnung:227 schliessen:233
PF, PB Öffnung:226 schliessen:220
PL Öffnung:200 schliessen:226
KR Öffnung:212 schliessen:226
Ostatnio zmieniony wt mar 27, 2012 22:30 przez Pawel_Mk2, łącznie zmieniany 3 razy.
[mk3] Wiecej mocy w AAM 1.8
a ja z wlasnego doswiadczenia powiem ze nie warto nic w AAMie dlubac... lepiej 2E wsadzic niz pchac kase w ten silnik...
MOJE BIAŁE MK3: viewtopic.php?f=88&t=244242" onclick="window.open(this.href);return false; było fajnie, jest kapota a może znów będzie ładnie...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości