1,6D gaśnie po odpaleniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,6D gaśnie po odpaleniu
powietrze pojawia sie gdy normalnie jest podawane paliwo przez filtr.. zauwazylem ze jak poruszam tym przewodem podajacym sieke na pompe to pojawiaja sie bombelki, znalazlem tez mini dziurek w tym przewodzie gdzie dostawalo sie powietrze.. wymienilem tez przewody podciśnieniowe(przelewowe) bo z jednego ciurkiem leciala sieka i mozliwe ze przez tamto powietrze wpadalo do układu paliwowego..
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
1,6D gaśnie po odpaleniu
juz wszystko kmini i jest cacy, wystarczylo wymienic przewody podciśnieniowe, przewód podający paliwo między filtrem pompą, odpowietrzyc przewód miedzy filtrem a bakiem i na koniec odpowietrzyc wtryski i wszystko gra
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1,6D gaśnie po odpaleniu
Stawiam na zapieczony regulator odśrodkowy w pompie.To on nie pozwala silnikowi zejść z obrotów.Grzesiek510 pisze:Silnik stał jakieś 3 miesiące wyciągnięty z samochodu
Wtryski nie mają z tym nic wspólnego.Gdyby niedomagały,to by kopcił,mocniej klepał,albo nierówno pracował.
Patrz foto 74-85 http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli popychacz (foto 78) zapiecze się na ośce (foto 80 i 82),to będzie problem z obrotami.
Trzeba zdjąć górę pompy i rozruszać ten popychacz.
Dźwignię gazu musisz założyć względem ośki identycznie tak jak była.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości