Golf mk2 problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

corek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lut 13, 2012 20:34
Lokalizacja: Racibórz

Golf mk2 problem

Post autor: corek » wt mar 20, 2012 17:05

Witam pisałem już o tym w tym temacie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=67570, ale z powodu na brak odpowiedzi postanowiłem napisać własny temat. Mianowicie mam problem z moim golfem jest tam silnik 1.6 TD(SB) gdy jest zimny odpala nawet w miare dobrze, natomiast gdy silnik sie rozgrzeje i odstoi trochę i nie załączy się jeszcze podgrzewanie świec to odpalenie go równa sie z cudem, jest praktycznie niemożliwe :-( dodam jeszcze to że na pych odpali od razu( i wiem tutaj że diesla sie nie powinno odpalać na pych). Niedawno wymieniłem filtr powietrza i paliwa, ale to powinno raczej poprawić sprawe a nie ją pogorszyć :-( końcówki wtrysków też są nowe.

Proszę o szybką odpowiedz pomoc bo już nie mam pomysłów co to może być :-(


VW It's not a hobby...
VW It's a passion!

MKII--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=470429 -BYŁO
Audi A3 - JEST

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Golf mk2 problem

Post autor: ja4rqu » wt mar 20, 2012 17:33

podciągaj tą wajchę od przyspieszacza a jak nie to kąt wtrysku lekko dygnij do przodu. A jak nie to trzeba coś z pompą robić.



corek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lut 13, 2012 20:34
Lokalizacja: Racibórz

Golf mk2 problem

Post autor: corek » wt mar 20, 2012 19:58

wajcha od przyśpieszacza nic nie daje :-( kąt wtrysku ostatnio poprawiałem, co masz na myśli żeby coś z pompą robić? regeneracja? myślałem też czy to nie wina kompresji? bo swój przebieg jednak już ma a nic przy silniku większego nie było robione. Myślałem też o pomiarze kompresji w cylindrach, tylko jaka jest minimalna dopuszczalna wartość?


VW It's not a hobby...
VW It's a passion!

MKII--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=470429 -BYŁO
Audi A3 - JEST

Awatar użytkownika
ja4rqu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 635
Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
Lokalizacja: Okolice Przemyśla

Golf mk2 problem

Post autor: ja4rqu » śr mar 21, 2012 21:17

polej zimną wodą na głowiczkę pompy niech się ochłodzi, jak odpali lepiej to pompa do regeneracji lub wymiany. Minimalna według fabryki to 26bar, ale ja u siebie na zimno mam na dwóch ostatnich po 12 i odpala, na ciepłym jest po około 24 i też odpala, zaciagam przyspieszacz 2-3 obroty wałem i pali gdy ciepły. Czasem gdy temperatura jest na granicy między załączeniem się świec a nie to trzeba zrobić te 5 obrotów ale odpala.



Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Re: Golf mk2 problem

Post autor: karol8114 » śr mar 21, 2012 21:41

Jeśli masz poprawnie ustawiony kąt wtrysku prawdopodobnie przyczyna tkwi w pompie, a dokładnie w tłokorozdzielaczu, owszem na "pych" będzie odpalał, gorzej z rozruszkika. Zrób test na pompę jak kolega wyżej wspomniał, rozgrzej silnik, wyłącz go, okładaj tłokorozdzielacz mokrą szmatą w celu schłodzenia, jeśli po tej próbie odpali dobrze masz odpowiedź.



Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Golf mk2 problem

Post autor: Mumin90 » śr mar 21, 2012 21:48

corek
wychodzi na to że pompa kończy swój żywot.
więc trzeba się rozglądać za drugą

ewentualnie w tej chwili możesz zdjąć kabel z czujnika tem płynu który odpowiada za grzanie świec żarowych i wtedy świecę będą zawsze grzały i na ciepłym i na zimnym
lub wstawić w szereg rezystor 200om i wtedy świece będą grzały i na gorącym silniku kilka sekund
a rozrusznik dobrze kręci



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Golf mk2 problem

Post autor: Bolekrsko » śr mar 21, 2012 21:59

jak nie pali na goracym to pompa padla. mialem to u siebie po zalaniu zafarbowaną orenzadą. koszt z wymiana max 400 pln. i ze sprawdzeniem na stole i uszczelnieniem


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

corek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lut 13, 2012 20:34
Lokalizacja: Racibórz

Golf mk2 problem

Post autor: corek » czw mar 22, 2012 10:21

Mumin90 pisze:lub wstawić w szereg rezystor 200om i wtedy świece będą grzały i na gorącym silniku kilka sekund
a rozrusznik dobrze kręci
a gdzie dokładnie wstawić ten rezystor? gdzieś przed czujnikiem temperatury, czy przed świecami?
co do rozrusznika to niedawno go zmieniłem na nowy, więc kręci dobrze :smirk:


VW It's not a hobby...
VW It's a passion!

MKII--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=470429 -BYŁO
Audi A3 - JEST

Mumin90
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
Kontakt:

Golf mk2 problem

Post autor: Mumin90 » czw mar 22, 2012 19:11

tak przed czujnikiem



corek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lut 13, 2012 20:34
Lokalizacja: Racibórz

Golf mk2 problem

Post autor: corek » czw mar 22, 2012 20:11

Ok w takim razie dziękuje wszystkim za odpowiedz :-) , jutro popołudniu zrobię test z tą pompą jak pisaliście to napisze co i jak :D :D


VW It's not a hobby...
VW It's a passion!

MKII--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=470429 -BYŁO
Audi A3 - JEST

corek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lut 13, 2012 20:34
Lokalizacja: Racibórz

Golf mk2 problem

Post autor: corek » pt mar 23, 2012 23:26

Tak jak pisałem zrobiłem dzisiaj test z tą pompą czyli najpierw polałem głowiczke zimną wodą, odpalił ale z małym trudem. Później odłączyłem czujnik temperatury świece zaczęły grzać i odpalił od razu bez najmniejszych problemów :grin: czyli wychodzi na to że pompa do regeneracji :-(
Dziekuje wszystkim którzy zabrali głos w tym temacie i mi pomogli :D :D


VW It's not a hobby...
VW It's a passion!

MKII--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=470429 -BYŁO
Audi A3 - JEST

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości