EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
moje zaslepki zapraszam
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22619689" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=22619689" onclick="window.open(this.href);return false;
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
Panowie czytam tak temat od poczatku co kilka stron i stwierdzam ze egr out jest bardzo dobrym rozwiazaniem??
Mam do was pytanko...
Posiadam AHU+216 i przy zimnym silniku tzn tak 40/50°C golfik jest zrywny i ladnie reaguje na pedal gazu lecz juz po nagrzaniu sie do 70/90° niestety tak ladnie nie smiga...
Z tego co czytalem kilkanascie stron wczesniej zawor egr otwiera sie wlasnie przy temp 50/60°
Sumujac,gdy sie golfik nagrzewa to zawor sie otwiera i juz nie jest taki zrywny bo brudne powietrze dostaje sie do kolektora
W momencie gdy egr bedzie zaslepione przez caly czas bedzie taka sama reakcja na pedal gazu jak przy temp 40/50°
Moze ktos mi powiedziec czy moje teoria potwierdza sie w praktyce i czy dobrze mysle z tym zaworem??
PozdraVWiam
Mam do was pytanko...
Posiadam AHU+216 i przy zimnym silniku tzn tak 40/50°C golfik jest zrywny i ladnie reaguje na pedal gazu lecz juz po nagrzaniu sie do 70/90° niestety tak ladnie nie smiga...
Z tego co czytalem kilkanascie stron wczesniej zawor egr otwiera sie wlasnie przy temp 50/60°
Sumujac,gdy sie golfik nagrzewa to zawor sie otwiera i juz nie jest taki zrywny bo brudne powietrze dostaje sie do kolektora
W momencie gdy egr bedzie zaslepione przez caly czas bedzie taka sama reakcja na pedal gazu jak przy temp 40/50°
Moze ktos mi powiedziec czy moje teoria potwierdza sie w praktyce i czy dobrze mysle z tym zaworem??
PozdraVWiam
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
EGR out - wrazenia
nie to nie prawda. EGR zdaj sie pracuje juz od samego poczatku. Mysle ze twoje odczucia moga byc spowodowane tym ze temp Ic niestety wzrasta co za tym idzie napewno jest leciutki spadek mocy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
Wiec wiekszy FMIC bedzie robil robote??wesol pisze:nie to nie prawda. EGR zdaj sie pracuje juz od samego poczatku. Mysle ze twoje odczucia moga byc spowodowane tym ze temp Ic niestety wzrasta co za tym idzie napewno jest leciutki spadek mocy.
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Re: EGR out - wrazenia
witam
przeczytałem prawie cały wątek i zdania co do miejsca zaślepienia są podzielone, w związku z tym nasuwa mi się takie pytanie.. według niektórych po zaślepieniu pod EGR uszkodzeniu uległa rura łącząca EGR z kolektorem, dlatego chyba lepiej jest zaślepić na dole prze kolektorze?
kupiłem blaszkę na allegro ze stali kwasoodpornej gr 1,5mm czy taka wystarczy zaraz przy kolektorze - w sensie czy się nie przepali? czy tąblachę lepiej przykręcić u góry przy EGR?
i ostatnie pyanie..rozumiem że do zaślepienia wystarczy założyć wymienioną wyżej blachę, a węże podciśnienia zostawiam w spokoju? wtedy zawór EGR chodzi sobie na sucho bez spalin itp. (w przypadku gdy zawór jest dobry) dobrze to rozumiem?
przeczytałem prawie cały wątek i zdania co do miejsca zaślepienia są podzielone, w związku z tym nasuwa mi się takie pytanie.. według niektórych po zaślepieniu pod EGR uszkodzeniu uległa rura łącząca EGR z kolektorem, dlatego chyba lepiej jest zaślepić na dole prze kolektorze?
kupiłem blaszkę na allegro ze stali kwasoodpornej gr 1,5mm czy taka wystarczy zaraz przy kolektorze - w sensie czy się nie przepali? czy tąblachę lepiej przykręcić u góry przy EGR?
i ostatnie pyanie..rozumiem że do zaślepienia wystarczy założyć wymienioną wyżej blachę, a węże podciśnienia zostawiam w spokoju? wtedy zawór EGR chodzi sobie na sucho bez spalin itp. (w przypadku gdy zawór jest dobry) dobrze to rozumiem?
EGR out - wrazenia
ja mam zaślepiony u góry oraz wypięty wężyk podciśnienia i też zaślepiony- wkręcona śruba i jest gites.
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Re: EGR out - wrazenia
Ja jeżdze dosł. 3 dni z wywalonym EGR. Postaram sie fotki jakieś wrzucić niedługo.Detektor pisze:mam pytanie do kolegów którzy są już jakiś czas po zabiegu, mianowicie czy to prawda że po zaślepieniu EGR-a
wzrasta znacząco spalanie ? czy któryś z was zauważył u siebie po zabiegu taki objaw. To że silnik wolniej
łapie temperature roboczą to zrozumiałe a wiadomo że zimny silnik więcej pali niż dogrzany ale żeby zaraz
ogólne spalanie znacznie wzrosło to mnie bardzo zdziwiła taka opinia.
A co zauważylem:
1.silnik dłużej się nagrzewa -
2. wg kom. wzrosło spalanie: jak po mieście spalanie wynosiło ok 7-8l/100 to teraz wynosi 9
3. spalanie na jałowym było: 0,6-0,7 przy właczonych światłach,teraz jest 0,8 bez swiateł
4. Przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem (klapa gasząca jest out)
+ lepiej się zbiera z dolnego zakresu
Przeczytalem cały temat: i widze wiecej zwolenników wywalenia egra ale przeciwnicy "egr out" też maja troche racji...
Czy jest sens wracać z powrotem do EGR-a?
wywalanie EGR nie robiłem sam ale mech/tuner z K-ic.
Jutro dodat fotki jak to wygląda u mnie...
Re: EGR out - wrazenia
nie nie jest konieczne ale ale po co egr ma pracować na sucho? wkręciłem śrubę w wężyk i hajdabakalalakajot858 pisze:a po co zaślepiłeś wężyk? czy to jest konieczne?
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
EGR out - wrazenia
to szybciej poduszki pojdą sie je...szadrak pisze:. Przy gaszeniu bardziej rzuca silnikiem
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
EGR out - wrazenia
Cóz, nic nie zrobie!zimnylech pisze:to szybciej poduszki pojdą sie je...
Oto jak u mnie jest zmontowane:
tak wygląda miejsce po EGR-ze i wymontowane części:
Ogólnie to nie jestem zadowolony z tego wywalenia EGR-a, ponieważ silnik zaczął więcej palić na jałowym o 0.2l/h i poza tym komp. pokazuje spalanie po mieście o 1,5 l wiecej i jeszcze przy gaszeniu zarzuca silnkiem. Pojeżdze troche bez egr ale nie wykluczam że egr wróci...
A cena za wywalnie egr to 600zł....
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
EGR out - wrazenia
kajot858, nie baw sie w polsrodki. Zaslepiaj odrazu przy kolektorze wydechowym.
szadrak, sprawdz rzeczywiste spalanie, a nie te z komputera.
Pozbycie sie odmy tez zwieksza zuzycie paliwa. Tak, tak, w gazach ze skrzyni korbowej moga znajdowac sie cenne weglowodory, ktore moga ulec ponownemu spaleniu
szadrak, sprawdz rzeczywiste spalanie, a nie te z komputera.
Pozbycie sie odmy tez zwieksza zuzycie paliwa. Tak, tak, w gazach ze skrzyni korbowej moga znajdowac sie cenne weglowodory, ktore moga ulec ponownemu spaleniu
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lis 01, 2010 16:59
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: EGR out - wrazenia
600zl za wywalenie EGR ? Ja pierdziele masakra... Za tą rurke zamiast klapy gaszącej płaciłem około 80zl razem z przesyłką, blaszke przy kolektorze dorobiłem sam i więcej kosztów nie było i każdy kto umie chwycić klucz do ręki powinien sobie z tym poradzić.szadrak pisze:Cóz, nic nie zrobie!zimnylech pisze:to szybciej poduszki pojdą sie je...
Oto jak u mnie jest zmontowane:
tak wygląda miejsce po EGR-ze i wymontowane części:
Ogólnie to nie jestem zadowolony z tego wywalenia EGR-a, ponieważ silnik zaczął więcej palić na jałowym o 0.2l/h i poza tym komp. pokazuje spalanie po mieście o 1,5 l wiecej i jeszcze przy gaszeniu zarzuca silnkiem. Pojeżdze troche bez egr ale nie wykluczam że egr wróci...
A cena za wywalnie egr to 600zł....
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
EGR out - wrazenia
Tak tylko u mnie jeszcze doszło "grzebanie w sofcie" czego jak bym nie zrobił bo pojęcia i VAG-a nie mam. MOże taka cena bo chciałem na fakture wszystko...
Chociaż i tak wydaje mi się, że za drogo....
Na dodatek zwiększyło się spalanie o ok 1l na 100 wg kompa A ostatnio porównywałem spalanie z kompa i rzeczywiste i było prawie takie same.... Więc po świętach jade z reklamacją. Przy okazji rozrząd był zmieniany... NIe wiem, czy to wina, że EGR-a nie ma czy coś inego jest...
A na fakturze jest naprawa EGR....
Chociaż i tak wydaje mi się, że za drogo....
Na dodatek zwiększyło się spalanie o ok 1l na 100 wg kompa A ostatnio porównywałem spalanie z kompa i rzeczywiste i było prawie takie same.... Więc po świętach jade z reklamacją. Przy okazji rozrząd był zmieniany... NIe wiem, czy to wina, że EGR-a nie ma czy coś inego jest...
A na fakturze jest naprawa EGR....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 63 gości