Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Gashkas
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
-
Kontakt:
Post
autor: Gashkas » śr mar 14, 2012 02:11
Pewnie bylo ale niestety nie znalazlemm, dlatego tez pytam.
Zalozmy ze bedzie zamach od 1Z i sprzeglo od G60. Jak to jest z komfortem - pewnie lepiej niz na padajacym dwumasie? I jak sie to ma do skrzyni, gdyz jedni pisza ze padaja po tym (nie wiem po jakim przebiegu), drudzy nic.

vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
-
MBartek
- Mały gagatek

- Posty: 147
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
- Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
-
Kontakt:
Post
autor: MBartek » śr mar 14, 2012 07:53
Prosty rachunek:
Nowe sprzęgło jednomasowe wyjdzie Ci jakieś 650zł (z używanym kołem), a jak będziesz chciał wymienić całą dwumasę to koszty są grubo ponad 1,5tys zł. Jak chcesz mieć oryginał to wymień sobie na tą 2 opcję, ale możliwe, że jak podniesiesz moc to będziesz musiał operacje powtarzać.
-
valdeeTDI
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:48
- Lokalizacja: płock
Post
autor: valdeeTDI » czw mar 15, 2012 01:29
wal jednomas i bedzie git! mój kolega w golfie V też miał dylemat, jak mu się dałem przejechać moim autem i powiedziałem że jednomas siedzi to zapytał"to po co te dwumasy wkładają?"
ja jakoś nie odczułem pogorszenia komfortu jazdy wręcz przeciwnie

-
Gashkas
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
-
Kontakt:
Post
autor: Gashkas » czw mar 15, 2012 02:53
MBartek, wlasnie wolalbym tez jednomas (nie ma sie co zepsuc) i koszta duzo mniejsze.
valdeeTDI, to moze tez sie skusze

o skrzynie sie nie martwic? i czy ten zestaw co podalem wczesniej podjedzie bez problemu do AVB? jednomas oczywiscie trzeba od wzdluznie montowanego 1Z? ma ktos nr? jesli bylo to poszukam.
dziekuje i pozdrawiam

vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
-
zipek135
- Nowicjusz

- Posty: 5
- Rejestracja: ndz lis 11, 2007 01:09
- Lokalizacja: stad
Post
autor: zipek135 » ndz mar 18, 2012 12:55
Ja mam pytanie z innej beczki, szukałem lecz nie znalazłem. Passat b4 afn czyli to samo co mk3 afn. Sprzęgło chodzi ładnie płynie, dwumas nei bije jednak 10 k km i się ślizga sprzęgło znów, nie daje nic wymiana tarczy. Docisk też nowy wraz z łożyskiem. Pedał nie podparty. W związku z tym postanawiam wstawić jednomas i nie ściągać tej skrzyni znowu ( z 4-5 razy już ściągałem). Teraz pytanie koło zamachowe abf, g60, 1z, a od 9a Podejdzie ? Docisk od 9A pasuje ? Tarcza sprzęgłowa też od 9a podejdzie ?
-
eros662
- Użytkownik

- Posty: 251
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 20:19
- Lokalizacja: Murowana Goślina/ okolice Poznania
-
Kontakt:
Post
autor: eros662 » ndz mar 18, 2012 17:31
Koledzy skompletowałem w końcu zestaw do zmiany w moim AHFie dwumasy na jednomas. Tylko teraz moje pytanie brzmi czy tylko wyczyścić koło z syfu za pomoca benzyny ekstrakcyjnej czy dać ją do tokarza aby minimalnie stoczył powierzchnie którą widać na poniższym zdjęciu??
Czy samemu wziąść papier i p
Moja Ventka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290632
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
-
valdeeTDI
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:48
- Lokalizacja: płock
Post
autor: valdeeTDI » ndz mar 18, 2012 19:01
wyczyść benzyną i papierem lub szczotką drucianą na wiertarce ja tak zrobiłem i jest dobrze
a jeśli już toczyć to nie tylko powierzchnię cierną tarczy trzeba zdjąć też materiału na obwodzie koła gdzie są te kołki ustalające gdzie przylega docisk! ja sobie odpuściłem toczenie bo sobie poczytałem że powinno się na nowo wyważyć takie stoczone koło itp dlatego to olałem i zostawiłem jak było!
wstaw jak możesz fote po czyszczeniu

-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » ndz mar 18, 2012 20:44
nie ma wytarc jak na starej tarczy hamulcowej to nic nie ruszaj. Co za mania z tym toczeniem zamachów.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
eros662
- Użytkownik

- Posty: 251
- Rejestracja: ndz gru 30, 2007 20:19
- Lokalizacja: Murowana Goślina/ okolice Poznania
-
Kontakt:
Post
autor: eros662 » pn mar 19, 2012 17:35
Dzieki koledzy za porade. Przeczyściłem benzyną delikatnie papierem zrobiłem na mokro i teraz wygląda jak nowy:) Dzięki raz jeszcze.
Moja Ventka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=290632
WCZEŚNIEJ MK II GT
[img]http://images31.fotosik.pl/208/f50898f69964d694med.jpg[/img]
-
Gashkas
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
-
Kontakt:
Post
autor: Gashkas » wt mar 20, 2012 19:08
Zakdladal ktos moze sprzeglo LUK'a o nr 623108900 (wg Googli to Audi A3 1,9) ? Takie dali mi w sklepie a mialo byc G60. Rozmiar ten sam, moze inny docisk?
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
-
Shmatan
- V.I.P.

- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Shmatan » wt mar 20, 2012 22:04
623108900 to sprzęgło z 1z chyba, więc takie samo jak g60 o ile się nie myle
-
Gashkas
- Gadatliwa bestia

- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
-
Kontakt:
Post
autor: Gashkas » śr mar 21, 2012 01:14
Po sciagnieciu skrzyni wyszlo na to, ze w AVB na 23 zeby tarcza a ta ma 28. Czyli niestety nie pasuje.
Orientuje sie ktos jaki samochod mial tarcze na 23 zeby i srednicy 228mm (lub innej pasujacej, podobnej wytrzymaloscio do tej z G60)?
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9277
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr mar 21, 2012 07:41
glownie audi ale i w sharanie przedliftowym z silnikiem 90 konnym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
euglen
- Użytkownik

- Posty: 424
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
- Lokalizacja: NML
-
Kontakt:
Post
autor: euglen » śr mar 21, 2012 08:11
Gashkas pisze:Po sciagnieciu skrzyni wyszlo na to, ze w AVB na 23 zeby tarcza a ta ma 28. Czyli niestety nie pasuje.
Orientuje sie ktos jaki samochod mial tarcze na 23 zeby i srednicy 228mm (lub innej pasujacej, podobnej wytrzymaloscio do tej z G60)?
A do jakiego auta chce zamontować to sprzęgło?
Bo AVB kolego to jest montowany wzdłużnie i tam nie można zamontować sprzęgła z G60.
Podejdzie sprzęgło od A4 1Z:
- Sachs 3000 722 002
- Luk 623 1139 00
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości