.....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
Sprawdź, czy ktos nie odpiął jednego czujnika ciśnienia oleju, bo chyba masz tam 2.
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
....................
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2012 09:51 przez btard, łącznie zmieniany 1 raz.
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
cisnienie oleju i czujnik dokonuje pomiaru pow pewnej wart obrotow ze sie nie pali na jalowym to nie znaczy ze jest cisniwnie, sprawdz czujnik kostke i wkrec manometr lub odma sie czyms zapchala i brak cisnienia oleju w glowicy, po fakturze widac ze albo zamarzla odma lub pekl pasek rozrzadu, to co nie mozesz odczytac to honowanie cylindrow czyli szlif maszyna czyli taki wzorek jak choinka na gladzi, mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik ale taka kompletna robota to musialy byc dane nowe, a faktura z jakiej jest daty? To bedziesz wiedzial czy zamarzla odma czy poszedl wczesniej pasek
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
czujnik ciśnienia oleju masz przykręcony do głowicy - po otwarciu maski na silniku po prawej stronie pod plastikową osłoną głowicy widoczny z kierunku chłodnicy pojedynczy przewód - czyli dokładnie nad zaworem EGR.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
....................
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2012 09:51 przez btard, łącznie zmieniany 2 razy.
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
Ja mam zielony jeżeli chodzi o kolor. Radziłbym ci jednak sprawdzić ciśnienie oleju.
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
....................
Ostatnio zmieniony pt lip 06, 2012 09:51 przez btard, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km
WitamPinkFloyd pisze: mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy
valerio
Re: niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km
a ja sie nie zgodze z Tobą silnik 1.4 16V BBY po 2003r nie ma odmy do przepustnicy, jak jeździsz do 3000 obr nie pali oleju, na trasie tak i nawet do 0,5l na 1000km tylko jazdy na trasie i tak maja od nowosci, po wymianie pierscieni nie na kilku elementowe jak są fabrycznie, auto nie pali nic oleju ale zuzywa wiecej paliwa i obroty w tym silniku na jałowym 640 wtedy sa lekko za male na klimie na ok 800 jest wtedy ok, w sprawnym 1.4 16v jeźdzac po miescie nie odczujesz zużywania oleju, ja w swoim A2 BBY 1.4 16v jak jeździ zona po miescie po 10 tys km nie wymaga dolewki, jazda na trasie min ponad 300km i ubedzie 100ml. Spręzanie ok , nawet jazda po 5km po miescie zima brak nalotu-masła- te silniki tak maja, a jak Ci zamarźnie odma i przytrzesz to wtedy jest to na potęge, ale silniki po 2003r sa tej wady pozbawione.valerio pisze:WitamPinkFloyd pisze: mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
PinkFloyd napisał(a): mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik
Witam
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy
valerio napisał(a):
PinkFloyd napisał(a): mam nadzieje ze byly nowe pierscienie bo to wada branie oleju przez ten silnik
Witam
małe sprostowanie do wypowiedzim kolegi - nie zgodzę się z kolegą, coraz częściej spotykam, że w tych silnikach olej wywalany jest przez odmę bezpośrednio do przepustnicy i nie jest to winą jak wiesz pierścieni, a mit wady silnika-pierściweni narasta i staje się coraz donośniejszy
a ja sie nie zgodze z Tobą silnik 1.4 16V BBY po 2003r nie ma odmy do przepustnicy, jak jeździsz do 3000 obr nie pali oleju, na trasie tak i nawet do 0,5l na 1000km tylko jazdy na trasie i tak maja od nowosci, po wymianie pierscieni nie na kilku elementowe jak są fabrycznie, auto nie pali nic oleju ale zuzywa wiecej paliwa i obroty w tym silniku na jałowym 640 wtedy sa lekko za male na klimie na ok 800 jest wtedy ok, w sprawnym 1.4 16v jeźdzac po miescie nie odczujesz zużywania oleju, ja w swoim A2 BBY 1.4 16v jak jeździ zona po miescie po 10 tys km nie wymaga dolewki, jazda na trasie min ponad 300km i ubedzie 100ml. Spręzanie ok , nawet jazda po 5km po miescie zima brak nalotu-masła- te silniki tak maja, a jak Ci zamarźnie odma i przytrzesz to wtedy jest to na potęge, ale silniki po 2003r sa tej wady pozbawione.
Ale offtop, ...założyciel tematu nie ma ciśnienia oleju
niskie ciśnienie oleju w 1.4 16V | kapitalka 11 tys. km temu
macie przecież przyczynę i metodę usunięcia - wymianabtard pisze:Wypiąłem dzisiaj czujnik ciśnienia oleju - wylał się z niego olej, wyczyściłem styki i na 10s było okej, do czasu aż się znowu zalało.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości