- Marka: VW
- Model: Golf R32
- Rok produkcji: 2008
- Kolor: Blue Shadow
- Pojemność: 3200 cm
- Moc: 250 km
- Silnik: BUB
- Wyposażenie: DSG + RNS510 + pakiet Comfort i inne seryjne w R32
MODYFIKACJE:
- Car Audio: ścieżka audio z wydechu
- Felgi:
1. BBS RX-R 19/J8.5 ET45 + Michelin Super Sport 225/35/R19 (Y)
2. OZ Ultraleggera HLT 18/J8.0 ET35 + Michelin Super Sport 225/45/R18 (Y)
- Zawieszenie: KW Street Comfort
- Opis zewnętrzny: utrzymany jak najbliżej serii
- Wnętrze: fotele z .:R Mk6 (do zmiany na lekkie)
Przeznaczenie: sleeper, musi codziennie dowozić właściciela do pracy, a rano dowozić cieplutkie bułeczki

Wnętrze ma pozostać seryjne.
Wygląd zewnętrzny jak najbardziej bolesny dla biednych synów bogatych tatusiów w ich Porsche i Ferrari, czyli "Golf, po prostu Golf"

Zbudowany nie dla szpanu, wszelkie funkcje tj. palenie kapcia na starcie, sticker bomby, czarne znaczki VW, low ride & shine wyłączone i nieaktywne.























Stare hebelki:

Nowe hebelki:

Silnik:
3,2 VR6 24V BUB
- Seryjny odprężony przekładką
- Śruby głowicy Raceware
- Śruby korbowodów ARP
- Śruby główne wału korbowego ARP
- Panewki korbowodowe "wzmocnione"
- ostrzejszy i wyższy wałek rozrządu
Układ dolotowy:
-Aluminiowy kolektor ssący
-Intercooler by CompSport (EGT 850 st. C przy 300 km/h)
-Orurowanie Aluminium
-DV Stock 710N
Układ wydechowy:
-Turbosprężarka Garrett GTX 3582R
-Wastegate Tial
-Kolektor Wydechowy Compsport
-Kompletny układ wydechowy 3,25" MG Motorsport wystrojony na bandytę
Układ paliwowy:
- Wtryski 6x Bosch 750cc
- Pompa paliwa Bosch 044 po lekkim tuningu

Elektronika:
1. Seryjny sterownik Motronic ME7.1.1 ST10 CompSport
- Odblokowana funkcja hamowania lewą nogą
- Brak dwóch tylnych sond lambda
- Brak SAI
- Brak EVAP
- Kalibracja "wiekszego" MAFu
2. Seryjny sterownik DSG Temic CompSport
- Procedura startu 3700 rpm
- Skrócone czasy zmiany biegów we wszystkich trybach pracy (D, S, Manual)
- W trybie manualnym wyłączona funkcja kick-down
- W trybie manualnym możliwa jazda na odcięciu
- Zmiana biegów od 6400-7200 rpm w zależności od trybu pracy skrzyni biegów (D,S,M)
3. Wskażniki:
- Defi (Boost,EGT)
- Polartec FIS+ Advanced (czyta CAN, do 40 parametrów, tym temperatury w różnych punktach auta)
4. Sterowanie doładowaniem HKS EVC ver. 6, doładowanie zależne od biegu i obciążenia silnika
Układ napędowy:
- 7 biegowa dwusprzęgłowa skrzynia DSG DQ-500 (upgrade 2014 rok)
- Seryjne sprzęgła w DSG
- Sterownik napędu Haldex z 3ma trybami pracy (Stock, Sport, Race) sterowany pilotem
- podniesione ciśnienie oleju w skrzyni biegów
Zawieszenie:
- obniżony o 20mm w stosunku do serii
- zawieszenie KW StreetComfort
- hamulce przód Alcon 4Pot STaSIS Edition, tarcza 355/32mm
- lato felgi BBS RX-R 19x8,5 ET 45, guma Michelin Super Sport 225/35/R19 do 320 km/h
- zima OZ Ultraleggera 18x8 ET 35
Wygoda:
- instalacja telefonu (5 pkt za rozmowę z żoną? pffff)
- kamera cofania (wygodny idiotyzm)
Asfalt i recelogic zweryfikował to tak:
0-100: 3.5 sekundy
100-200: 6.6 sekundy
1/4 mili: 11.25 @ 212 km/h by Racelogic przy temperaturze ok. 5 st. C
1/4 Mili, czasy ET, oficjalne pomiary:
2013 MajóVWka: 11.31 sek (temperatura ok. 15 st. C)
2013 R-Gruppe Szczecin: 11.42 (temperatura ok. 25 st. C)
Wynik:

Ułęż MajóVWka 2013 (haldex ustationy na stock zamiast na race):

Ułęż VAG-Racing 2014

Troszkę ognia (mieszanka jest już uboższa, więc to przeszłość):
[youtube][/youtube]
Trochę ruchu i hałasu:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Woerthersee 2012:





















MajóVWka 2013: