Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
Mam problem z moim golfikiem, samochod chodzi na zimnym silniku pieknie, po nagrzaniu zaczyna wariowac strasznie kuleje.
Wymienilem wtryski
ustawiony zaplon
Swiece nowe
regulator paliwa zmieniony
listwa wtryskowa zmieniona
sonda nowa
Z tego co mi miechanicy powiedzieli to ze dostaje za duza dawke paliwa a za malo powietrza. Od odmy slabo powietrze idzie. Uklad szczelny piny na kablach sprawdzone. A i jak odepne czujnik niebieski od temperatury jest ok tylko podepne problem zaraz wraca. Moze to przeplywomierz ? co myslicie ? Prosze o pomoc
bo mechanicy nie wiedza juz co w nim jest
Wymienilem wtryski
ustawiony zaplon
Swiece nowe
regulator paliwa zmieniony
listwa wtryskowa zmieniona
sonda nowa
Z tego co mi miechanicy powiedzieli to ze dostaje za duza dawke paliwa a za malo powietrza. Od odmy slabo powietrze idzie. Uklad szczelny piny na kablach sprawdzone. A i jak odepne czujnik niebieski od temperatury jest ok tylko podepne problem zaraz wraca. Moze to przeplywomierz ? co myslicie ? Prosze o pomoc
bo mechanicy nie wiedza juz co w nim jest
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Jak odepniesz czujnik to chodzi ok a jak podepniesz to kuleje wiec... jeśli odepniesz coś co bezpośrednio ma wpływ na prace silnika to wchodzi w tryb awaryjny i pracuje na domyślnych ustawieniach wiec wniosek taki ze masz uszkodzony albo czujnik temp albo sonde ( nie ważne ze nowa, ja swoja wymieniłem a po 3 dniach padła i też po nagrzaniu wariował i gasł).
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
ale podmienialem czujniki temp i bylo ok. Sonda tez byla sprawdzona i dobrze pokazuje
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
np przez 10min chodzil ladnie a raptem dalem mu troche gazu i zaczal kulec
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
pisz precyzyjnie bo z tego wynika że jakby naprawiłeś a w pierwszym poscie piszesz że jest awaria. Czyli co - pomogło na chwilę, czy na dłuższy czas?GTI_II pisze:ale podmienialem czujniki temp i bylo ok
Prawie na bank przepływka. Ma w sobie czujnik IAT temperatury powietrza zasysanego oraz potencjometr. Opisy sprawdzania za pomoca zwykłego miernika są na forum, ale moze wystarczy wzbogacić mieszankę wkrecając śrube regulacyjną na przepływomierzu. Ewentualnie do sprawdzenia masz dwa styczniki przy przepustnicy - szerokiego otwarcia i zamknięcuia przepustnicy - oba to zwykłe włączniki typu włącz/wyłacz. Jak nie pomoże to rozrząd i zapłon jeszcze raz. Przy czym zapłon wg odpowiedniej procedury dla DIGIFANTA (-6 stopni przy ścignietej wtyczce czujnika temperatury i przy 2250 obr/min.
I ponownie dokładnie szczelność dolotu łącznie z odmą regulatorem biegu jałowego, podciśnieniami klapki pod filtrem i regulatora ciśnienia paliwa. Lubui tez wypadac pewna śrubka regulacyjna przy wtrysku - poszukaj czy czegoś nie brakuje.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
a mozesz dokladnie podac gdzie ta srubka regulacyjna jest przy wtrysku ? Bo samochod chodzil na gazie ale zdemontowalem go i tez mi kulal ale zmienilem wtryski i chodzil przez miesiac a od dwoch dni mu odbilo.
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
Witam dzisiaj odpielem sonde i samochod zaczal normalnie chodzic. jak podpinam to szwankuje. ale sonda jest nowa czyli jest mozliwe ze padla ?
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
Tak jak pisałem... Bardzo możliwe. Możesz zapodać sobie kompa od PB który nie ma wyjścia na sonde i problem zniknie a bedzie taniej. Pozatym bedzie 5 KM wiecej
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
GTI_II, raczej nie sonda jes winna, drąż temat z ta przepływką, może tylko trzeba wzbogacić mieszankę śrubą w jej rogu. Racer, myślisz że odpięcie sondy wzmocni auto o 5 koni? Jesteś w błędzie. Moc zależy od paru innych rzeczy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Re: Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
Czytaj dokładnie... pisałem o zmianie kompa od PB a nie o tym że odpięcie sondy zwiększy moc.Paweł Marek pisze:GTI_II, raczej nie sonda jes winna, drąż temat z ta przepływką, może tylko trzeba wzbogacić mieszankę śrubą w jej rogu. Racer, myślisz że odpięcie sondy wzmocni auto o 5 koni? Jesteś w błędzie. Moc zależy od paru innych rzeczy
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
zmienilem przeplywke i nic. zmienilem duzo innych rzeczy normalnie chodzi bez sondy. a jaki jest komputer od PB ?
- Racer
- Ma gadane
- Posty: 212
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 21:35
- Lokalizacja: WR RACER
- Auto: Golf MK2 GTi, Passat B4 GL
- Silnik: PF
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
To jest dokładnie to samo co do PF z taką różnicą, że w PB nie obsługuje sondy lambda i ma 112KM. Ja mam u siebie ale nie mam na nim numeru oryginału więc nie pomogę. ETKA wie
Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.
Golf II GTI 107km Pf Kuleje na cieplym
a jeszcze jedno pytanie bo przeciez ten PB ma wtrysk inny od PF to nie ma roznicy na to ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości