Nie kierują cię,ja tak chwile jeździłem.W dowodzie 2,8 opłaty na 1,8.Jak byś chciał zawrzeć nowa umowę OC to lepiej poszukać innej ubezpieczalni=] pan/i dopatrzy się daty wydania dowodu to będziesz musiał uregulować niedopłatę.Toshiba pisze:Chyba, że z komunikacji Cię kierują do ubezpieczalni?
vr6 w mk2 ????
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- tomatol
- Gadatliwa bestia
- Posty: 844
- Rejestracja: pt lut 23, 2007 10:00
- Lokalizacja: Wejherowo-Rumia
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
vr6 w mk2 ????
Wydaje mi się, że temat zbacza trochę. Można by było w sumie zrobić jakiś przylepiony temat "Swap i zmiany w dowodzie rejestracyjnym", bo temat dość uniwersalny
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
panowie jedna szybkie pytanie.skąd pociągnąć + do kontrolek kierunków w liczniku z mkIII?? mam właśnie licznik z mkII,wiązka licznika z mkII.wiązka silnika z passata b3 i nie mam kontrolek kierunków w liczniku.
kolejne pytanie.auto jak jest nagrzane to gubi iskrę przy zapłonie,tzn nie można go odpalić.czy jeś możliwe ze przez słaby aku rozrusznik kreci ale nie będzie iskry??jak jest zimny pali od strzała.
kolejne pytanie.auto jak jest nagrzane to gubi iskrę przy zapłonie,tzn nie można go odpalić.czy jeś możliwe ze przez słaby aku rozrusznik kreci ale nie będzie iskry??jak jest zimny pali od strzała.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
vr6 w mk2 ????
Kojarzę, że od kierunków jest odpowiednia wtyczka z 3 pinami za skrzynką bezpieczników. Kierunki mają kolor chyba sw/ws i sw/gn i obok nich w tej wtyczce był jeszcze chyba jakiś fioletowy kabelek.dawid018 pisze:panowie jedna szybkie pytanie.skąd pociągnąć + do kontrolek kierunków w liczniku z mkIII?? mam właśnie licznik z mkII,wiązka licznika z mkII.wiązka silnika z passata b3 i nie mam kontrolek kierunków w liczniku.
Jak masz moduł to może są przebicia?dawid018 pisze: kolejne pytanie.auto jak jest nagrzane to gubi iskrę przy zapłonie,tzn nie można go odpalić.czy jeś możliwe ze przez słaby aku rozrusznik kreci ale nie będzie iskry??jak jest zimny pali od strzała.
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
silnik na aparacie.w momencie krecenia załącza pompe tylko nie chce odpalić.dziwne jest to ze na kablach odpali.
co do wtyczki od kierunków to mam ją i sa w niej 2 piny.znalazłem wyjście z wiązki która idzie do komory ale na nich nie pojawia się + po właczeniu kierunków
co do wtyczki od kierunków to mam ją i sa w niej 2 piny.znalazłem wyjście z wiązki która idzie do komory ale na nich nie pojawia się + po właczeniu kierunków
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
vr6 w mk2 ????
Plusów szukaj w żółtych wtyczkach: A1 pin 2 oraz A2 pin 4. Z tych wtyczek powinny wychodzić kabelki czarno-zielony i czarno biały. Mają być zmostkowane z tymi kablami z wiązki spod maski, przed wtyczką 2-pinową, o której mówiłeś.
Jeśli na tych kablach dalej nie masz plusa to masz zapewne padnięty przekaźnik kierunków albo coś pomieszane z manetką.
EDIT: A to co wcześniej pisałem o wtyczce 3-pinowej i fioletowym kabelku dotyczyło rocznika powyżej 08.95. W starszych wiązkach fioletowy kabelek jest oddzielnie.
No i część artystyczna
Jeśli na tych kablach dalej nie masz plusa to masz zapewne padnięty przekaźnik kierunków albo coś pomieszane z manetką.
EDIT: A to co wcześniej pisałem o wtyczce 3-pinowej i fioletowym kabelku dotyczyło rocznika powyżej 08.95. W starszych wiązkach fioletowy kabelek jest oddzielnie.
No i część artystyczna
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
dobra kontrolki ogarnięte.wpiąłem się bezpiśrednio przewodami od licznika w kostki przy skrzynce bezpieczników.
co do odpalania to miałem słabą masę.auto ponad pól roku stało w nie ogrzewanym garazu i pewne połaczenia zasniedziały lub zardzewiały.wyczyściłem,włożyłem wiekszy aku i pali za każdym razem z tym ze musi chwile kręcić(ok 3sek).zastanawiam się czy pompa paliwa wyrabia bo w poprzednim sezonie miałem małe przeboje z pompami i może daje za słabe cisnienie paliwa.przepływka też chyba padła bo jak się zagrzeje to faluje na obrotach tak długo az zgaśnie.
co do odpalania to miałem słabą masę.auto ponad pól roku stało w nie ogrzewanym garazu i pewne połaczenia zasniedziały lub zardzewiały.wyczyściłem,włożyłem wiekszy aku i pali za każdym razem z tym ze musi chwile kręcić(ok 3sek).zastanawiam się czy pompa paliwa wyrabia bo w poprzednim sezonie miałem małe przeboje z pompami i może daje za słabe cisnienie paliwa.przepływka też chyba padła bo jak się zagrzeje to faluje na obrotach tak długo az zgaśnie.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
vr6 w mk2 ????
aku zmieniony na nowy i wszystko z odpalaniem ok.
pozostaje jeszcze ogarnięcie falowania obrotów
pozostaje jeszcze ogarnięcie falowania obrotów
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Leszek Madison
- Użytkownik
- Posty: 279
- Rejestracja: ndz lut 10, 2008 23:15
- Lokalizacja: WZ
vr6 w mk2 ????
To ja też mam pytanie, bo dziś poskładałem silnik do kupy i próbowałem już pierwszego odpalenia.
Włączam zapłon i słyszę ze skrzynki bezpieczników "cyk cyk cyk cyk cyk" - mniej więcej 2 cyknięcia na sekundę, pochodzą z przekaźnika pompy paliwa.
Co ciekawe po przekręceniu kluczyka silnik odpala prawidłowo, a cykanie ustaje - obecne jest tylko w chwili stacyjki w pozycji zapłonu.
Kojarzy ktoś taki przypadek?
Dodam, że mam około 5 innych przekaźników
Włączam zapłon i słyszę ze skrzynki bezpieczników "cyk cyk cyk cyk cyk" - mniej więcej 2 cyknięcia na sekundę, pochodzą z przekaźnika pompy paliwa.
Co ciekawe po przekręceniu kluczyka silnik odpala prawidłowo, a cykanie ustaje - obecne jest tylko w chwili stacyjki w pozycji zapłonu.
Kojarzy ktoś taki przypadek?
Dodam, że mam około 5 innych przekaźników
vr6 w mk2 ????
podmień przekaźnik z 3 pola, czyli sterujący ecu
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości