Problem z odpalaniem po umyciu mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
Witam!!! postaram się krótko i zwięźle opisać co i jak.
Mam mk4 TDI i za każdym razem kiedy pojadę na myjnie bezdotykową umyć furę to gdy skończę to mam problem z odpałką.
Silnik nie zaskakuje tak jak wcześniej od razu tylko kręci i kręci a przy tym się trzęsie do tego stopnia czasami że jak już zaskoczy to zaczyna się palić kontrolka ABS i kontrola trakcji [ESP] wtedy muszę zgasić żółwia i powtórzyć czynność odpalanie aby się kontrolki nie zapaliły.
Problem polega na tym że taka sytuacja powtarza się do 3 dni po myjce z tendencją słabnącej z dnia na dzień usterki.
Ponieważ moja mk4 jest czarna to dlatego korzystam z myjni bezdotykowych mimo tego że i tak ma ślady mycia myjnią automatyczną ale mniejsza o to.
Ostatnio pojechałem na automat i taka sytuacja nie miała miejsca dlatego umieściłem w tym dziale taki temat ponieważ wydaje mi się że to problem z elektryką.
Pomyślałem że to może świece może stare albo coś nie znam się wiec nie wychylałem się z tą teorią ale świece wymieniłem przy okazji ostatniego przeglądu i nic nie pomogło.
Jak macie jakieś pomysły co to może być to napiszcie jak możecie !!!!!
Pozdrawiam i pomóżcie
Mam mk4 TDI i za każdym razem kiedy pojadę na myjnie bezdotykową umyć furę to gdy skończę to mam problem z odpałką.
Silnik nie zaskakuje tak jak wcześniej od razu tylko kręci i kręci a przy tym się trzęsie do tego stopnia czasami że jak już zaskoczy to zaczyna się palić kontrolka ABS i kontrola trakcji [ESP] wtedy muszę zgasić żółwia i powtórzyć czynność odpalanie aby się kontrolki nie zapaliły.
Problem polega na tym że taka sytuacja powtarza się do 3 dni po myjce z tendencją słabnącej z dnia na dzień usterki.
Ponieważ moja mk4 jest czarna to dlatego korzystam z myjni bezdotykowych mimo tego że i tak ma ślady mycia myjnią automatyczną ale mniejsza o to.
Ostatnio pojechałem na automat i taka sytuacja nie miała miejsca dlatego umieściłem w tym dziale taki temat ponieważ wydaje mi się że to problem z elektryką.
Pomyślałem że to może świece może stare albo coś nie znam się wiec nie wychylałem się z tą teorią ale świece wymieniłem przy okazji ostatniego przeglądu i nic nie pomogło.
Jak macie jakieś pomysły co to może być to napiszcie jak możecie !!!!!
Pozdrawiam i pomóżcie
JWP Crew
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
Ja bym sprawdził przewody wysokiego napięcia sprawdź pierwsza sprawa
a druga zobacz komputer w podszybiu po lewej stronie mogły się odpływy zapchać przez różne syfy i zbiera się woda przez którą są mokre przewody i się robi zwarcie czy coś
a druga zobacz komputer w podszybiu po lewej stronie mogły się odpływy zapchać przez różne syfy i zbiera się woda przez którą są mokre przewody i się robi zwarcie czy coś
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem po umyciu mk4
w diesluFryzur pisze:Ja bym sprawdził przewody wysokiego napięcia sprawdź pierwsza sprawa
- Emzol22
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pt mar 16, 2012 15:28
- Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie / Gorów Wlkp.
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
snupologg Sprawdził niim też czy Twoja mk4 nie była składana z 3 i czy czasami nie zalewa Ci przekaźników w Aucie... Są one umieszczone tak, że kiedy np: ktoś żle fartuch boczny poskładał to zacieka.. Lub tak jak kolega wyżej napisał, ten komp przy podszybiu..(normalnie jest hermetyczny,aczkolwiek może był rozbierany i źle złożony ) Sprawdź przy pompie paliwa czy wtyki nie zalewa..Powinna miec taką kumkę przy wtyczce. Bo nie napisałeś czy masz auto na pompie czy pompo-wtryska To też utrudnia podejrzenia Jak dojdziesz o co kaman , daj znac;)
Tylko TDI !!... :):)
Jeśli nie potrafisz pomóc ,nie przeszkadzaj
Jeśli nie potrafisz pomóc ,nie przeszkadzaj
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
Mam pompo wtryski a czy składany z 3 to na pewno nie bo to samochód po rodzince wiec na pewno wszystko jest z nim ok
Sprawdzę tego kompa może właśnie z nim coś nie halo.
Dam znać jak sobie dam rade z tym dzięki za podpowiedzi
Sprawdzę tego kompa może właśnie z nim coś nie halo.
Dam znać jak sobie dam rade z tym dzięki za podpowiedzi
JWP Crew
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
dobra to teraz ja
1. zdjąć aku, odkręcić 4 śrubki mocujące podstawę aku - odkręcić i przykręcić masę do nadwozia - jeśli jest zardzewiałą/ zaśniedziała wyczyścić.
2. zdjąć podszybie - obok sterownika silnika masz punkt masowy - zrobić to samo co w punkcie 1
3. jak już zdjąłeś podszybie, odkręć mechanizm wycieraczek, pod nim masz zaślepkę przewodów idących do grodzi - sprawdź czy tam nie dostaje się woda
4. jak już zdjąłeś podszybie wyczyść kanały wyprowadzające wodę z tunelu gdzie jest filtr p.pyłkowy i mechanizm wycieraczek (przy błotnikach)
Na koniec po tych wszystkich robotach umyj auto ponownie i sprawdź czy problem minął
1. zdjąć aku, odkręcić 4 śrubki mocujące podstawę aku - odkręcić i przykręcić masę do nadwozia - jeśli jest zardzewiałą/ zaśniedziała wyczyścić.
2. zdjąć podszybie - obok sterownika silnika masz punkt masowy - zrobić to samo co w punkcie 1
3. jak już zdjąłeś podszybie, odkręć mechanizm wycieraczek, pod nim masz zaślepkę przewodów idących do grodzi - sprawdź czy tam nie dostaje się woda
4. jak już zdjąłeś podszybie wyczyść kanały wyprowadzające wodę z tunelu gdzie jest filtr p.pyłkowy i mechanizm wycieraczek (przy błotnikach)
Na koniec po tych wszystkich robotach umyj auto ponownie i sprawdź czy problem minął
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
No nie wiem czy taki sprytny jestem i dam sobie rady z tym sam nawet nie mam narzędzi bo nie jestem dobry w grzebaniu przy aucie ale na pewno powiem to mechanikowi przy następnym przeglądzie.
Wole jak się zajmuje moim samochodem ktoś co wie co robi i w razie czego wie jak to naprawić taki majster jestem jeśli chodzi o mechanikę .
Niestety to mnie kosztuje ale taka jest cena za pierdołowatość
Dzięki za podpowiedź
pozdrawiam
Wole jak się zajmuje moim samochodem ktoś co wie co robi i w razie czego wie jak to naprawić taki majster jestem jeśli chodzi o mechanikę .
Niestety to mnie kosztuje ale taka jest cena za pierdołowatość
Dzięki za podpowiedź
pozdrawiam
JWP Crew
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
Zrobiłem na razie tak bez rozbierania niczego.
posłuchałem waszych początkowych wskazówkach i wyczyściłem odpływy przy kompie i filtrze kabinowym i jakoś działa.
Dzisiaj byłem na myjce bezdotykowej i odpala normalnie więc chyba coś udało mi się zadziałać posłuchawszy was
Dziękuje za wszelką pomoc i pokierowanie.
pozdrawiam
posłuchałem waszych początkowych wskazówkach i wyczyściłem odpływy przy kompie i filtrze kabinowym i jakoś działa.
Dzisiaj byłem na myjce bezdotykowej i odpala normalnie więc chyba coś udało mi się zadziałać posłuchawszy was
Dziękuje za wszelką pomoc i pokierowanie.
pozdrawiam
JWP Crew
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
W końcu doszedłem co naprawdę się dzieje z tym że nie chciał mi ładnie odpalać po myjce ręcznej.Podobno te gumki które trzymają wtryski a dokładnie ich miejsce gdzie są umieszczone już się wyrobiło i dostaje się tam woda po wymianie gumek wszystko jest ok ale zostałem poinformowany że jak problem będzie nawracał trzeba będzie wymienić pokrywę głowicy lub coś z tym związanego
JWP Crew
Problem z odpalaniem po umyciu mk4
Odświeżam temat, posiadam ten sam problem. o jakich gumkach mowa ? Też mam PD i jedyne gumki jakie przychodzą mi na myśl to uszczelki pompowtrysków, lecz one są pod pokrywą zaworów to skąd tam woda ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości