Moce w VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Moce w VR6

Post autor: BARANMC1 » śr lip 12, 2006 11:18

Jakie macie zmierzone moce w swoich VR6, mozecie wklejac wykresy z hamowni itd.
Mysle ze temat ciekawy tym bardziej ze krążą juz legendy o ogromnych utratach mocy w tym silniku. Ja jeszcze nie mierzyłej ale jak tylko bede miał wykres to go wrzuce !!
Ostatnio zmieniony czw cze 21, 2007 08:20 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » śr lip 12, 2006 11:50

BARANMC1 ja właśnie chcę zhamować swojego tylko muszę najpierw sofcik mu zrobić... Bo zmieniałem silnik i mam kompletnie niedostosowane oprogramowanie do silnika....
Liczę, że na VW Manię bedę miał już zrobione ;)
Jak tylko go wyhamuję to wrzucam wykresik :)


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Moce w VR6

Post autor: Borys » śr lip 12, 2006 14:45

dla mnie udało sie zrobić w aucie kolegi VR tyle MKIII
Obrazek

a przed modami i remontami bylo tyle
Obrazek


z kolei w Passacie VR6 po modach tyle
Obrazek

przed modami ok 160KM wykres gdzies sie zapodział
Ostatnio zmieniony czw lip 13, 2006 08:01 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » śr lip 12, 2006 16:58

Borys, na dwoc pierwszych wykresach jest taka sama moc, chyba ze cos przeoczyłem


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

wara99

Post autor: wara99 » śr lip 12, 2006 22:30

pisac ze tyle i tyle bo nie chce mi sie wykresow przegladac



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » śr lip 12, 2006 23:00

to nie przegaldaj i tyle, przez patrzysz i widac od razu



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 13, 2006 08:06

BARANMC1 pisze:Borys, na dwoc pierwszych wykresach jest taka sama moc, chyba ze cos przeoczyłem
ok juz poprawione, ten co byl to był bez chipsa

jako przykład nie trzymania mocy w VR6 moze posłużyc MKIII VR6 2.9 Syncro kolegi ML
145KM to bardzo słaby winik, co prawda to było pewnie przez zwezke lpg i naped syncro

Obrazek

ale po modach ostatnich wyszlo troche wiecej niz na tyym wykresie
Obrazek


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw lip 13, 2006 12:54

Rozbieganie się koników w VR-ach to żaden mit.
Trzeba zawsze brać poprawke na tą prawidłowość,
zwłąszcza jak ktoś się chwali że ma 15-o letniego VR-a (seria) i 174 konie pod maską. Phiii


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 13, 2006 13:29

ml2210, Utrata mocy to normalna rzecz, ale na przykładzie twojego auta to kosmos !! Najpierw odzyskaliscie moc ,do serii i pozniej kompresor itd ??Jak tak to przez co zwiało najwiecej koni


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » czw lip 13, 2006 14:05

BARANMC1 pisze:Najpierw odzyskaliscie moc ,do serii i pozniej kompresor itd ??
Raczej nie.
BARANMC1 pisze:przez co zwiało najwiecej koni
Na to pytanie chyba tylko machomet zna odpowiedź. :bajer:

Ale moim skromnym zdaniem największym winowajcą był LPG.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » czw lip 13, 2006 15:13

ml2210 pisze:
BARANMC1 pisze:Najpierw odzyskaliscie moc ,do serii i pozniej kompresor itd ??
Raczej nie.
BARANMC1 pisze:przez co zwiało najwiecej koni
Na to pytanie chyba tylko machomet zna odpowiedź. :bajer:

Ale moim skromnym zdaniem największym winowajcą był LPG.
32mm zwezka w dolocie a 80 przelot oryginał to jest znaczna róznica


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 13, 2006 19:05

Borys pisze:32mm zwezka w dolocie a 80 przelot oryginał to jest znaczna róznica
no no , to jest lekka roznica. ostatnio rozmawiałem z kolesiem (mieszka gdzies na slasku) na vento , mowił ze jego auto miało po zhamowaniu 180 , (szok) i teraz ma tam kompresor i takie tam, Wypytywałem go co i jak ale był zielony ze szok, wiec raczej kitował.Mysle ze wyniki około 160 to raczej normalka, ja zaraz po zrobieniu sprzegła pojade zobaczyc co sie dzieje w moim VR6


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Maniek88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt mar 01, 2005 01:08
Lokalizacja: Łódź - OlechóVW
Kontakt:

Post autor: Maniek88 » czw lip 13, 2006 19:44

Wtra
BARANMC1 pisze:Borys napisał/a:
32mm zwezka w dolocie a 80 przelot oryginał to jest znaczna róznica
To ja w swoim 1,8 mialem mixer 32mm rozpilowalem do 37mm i jest roznica (szczegolnie na Bp) a co u ciebie to juz wogole powinna byc!


Volkswagen samochód dla ludu!!

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » czw lip 13, 2006 21:17

Maniek88 pisze:To ja w swoim 1,8 mialem mixer 32mm rozpilowalem do 37mm i jest roznica (szczegolnie na Bp) a co u ciebie to juz wogole powinna byc!
tzn !! ja naszczescie nie mam gazu !! Wrocmy do tematu mocy a nie pogaduszek o gazie , bo to nie o tym temat


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości