Witam, kupiłem Borę 1.9 TDI 2001 rocznik, pilot od początku ciężko reaguje, trzeba go bardzo mocno wciskać, szczególnie przy zamykaniu. Pilot jest firmy Challenger. Nie wiem czy to oznacza, że centralny zamek nie jest w tym samochodzie oryginalny?
Dodam, że samochód nie ma i nigdy nie miał elektrycznych szyb, więc na drzwiach kierowcy nie ma guzika ryglowania drzwi od środka, ale można to zrobić wciskając dynks na drzwiach. I wtedy dziwna sprawa, bo zamykają się wszystkie oprócz tylnych lewych. Kiedy zamykam samochód z pilota, zamykają się wszystkie! Poza tym czasem jak mocniej trzasnę drzwiami po wejściu do środka, to zamykają się wszystkie zamki oprócz tych tylnych lewych.
Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak? Przy okazji pytanie, jak skomplikowaną operacją jest zamiana takiego kluczyka z pilotem na "scyzoryk" żeby wszystko śmigało?
Centralny zamek z pilota a z drzwi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek z pilota a z drzwi
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, teraz lepiej
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, teraz lepiej
Ostatnio zmieniony ndz mar 18, 2012 23:24 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Centralny zamek z pilota a z drzwi
sam central może być oryginalny...ale nie było sterowania z pilota i ktoś dołożył centralkę (być może z alarmem)manas pisze:Pilot jest firmy Challenger. Nie wiem czy to oznacza, że centralny zamek nie jest w tym samochodzie oryginalny?
co do problemów jakie opisujesz - poczytaj i mikrostykach i zimnych lutachmanas pisze:Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak?
pytanie jaki masz moduł komfortu (czy sterownik centralnego zamka) - chodzi o oryginalne sterowniki a nie dokładane centralki na pilota. Jak masz Vaga to łączysz się z 35 lub 46 (podajesz gdzie udało się połączyć)...i podajesz odczytany numer sterownika . Jak nie masz VAGa to dobierasz się do modułu i odczytujesz nr - jak nie wiesz gdzie jest moduł to wyszukiwarka forum podpowie (np w moich postach znajdziesz foto).manas pisze: jak skomplikowaną operacją jest zamiana takiego kluczyka z pilotem na "scyzoryk" żeby wszystko śmigało?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Centralny zamek z pilota a z drzwi
Co Ty za *#cenzura#* piszesz? O kiedy to tanspondery maja podawana czestotliwosc?Haki pisze:Kluczyk to nie problem - wystarczy kupić pastylkę na 433Mhz wsadzić w nową obudowę i zaprogramować pod IMO.
Centralny zamek z pilota a z drzwi
Witam, to ja może się podłącze do tematu, mam zepsuty zamek w swojej "IV" i przekrecajac kluczyk by zamknąć drzwi zamykają się natomiast po powrocie kluczykiem otwierają oraz moduł otwiera szyby. Czy jedynym rozwiazaniem jest nowy zamek czy moze np wystarczy kupić jakiś nowy centralny zamek z pilotem i zrobic otwierane tylko z pilota? A moze problem lezy gdzie indziej? Posze o pomoc bo nie moge nigdzie zostawić auta:P zamek z drugiej strony natomiast działa teoretycznie dobrze, nie zacina sie, zamyka lecz zaraz po powrocie kluczykiem tez wszystko otwiera.
Re: Centralny zamek z pilota a z drzwi
coś źle zrozumiałem ... sorki
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 68 gości