V8 w mkII, hamownia strona 40.

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: rysiektr » wt mar 13, 2012 15:21

Marszall pisze:Ja bym zrobił chwyt w dachu centralnie nad silnikiem, najlepiej by ssał.
dynamiczne doładowanie... jak w F1 :satan:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Re: V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: olozwirski » wt mar 13, 2012 16:15

Plan jest taki ze puszka filtra będzie podwieszona pod dachem i umocowana do klatki. Wykorzystam oryginalne wloty 2 x 76mm a pozniej rura 100mm do puszki zbiorczej. Czystego i świerzego powietrza nie zabraknie :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: cowboy » wt mar 13, 2012 17:13

rysiektr pisze:Marszall napisał(a):
Ja bym zrobił chwyt w dachu centralnie nad silnikiem, najlepiej by ssał.


dynamiczne doładowanie... jak w F1
doładowania to tam z tego nie ma za wiele ;) no ale lepiej zrobić ładne wloty w dachu niz nic nie robić ;)
olozwirski pisze:W planie są kolektory, x-pipe, i jakieś tłumiki. To będzie robota dla Guziora.
ale dopiero po Wielkanocy... no ładnie sie dzieje na majóvwce bedzie szał :okej: :okej:



Awatar użytkownika
tochu
_
_
Posty: 2515
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:43
Lokalizacja: Warlubie / Grudziądz
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: tochu » pt mar 23, 2012 21:59

a ja czytam i chyba nie ma, albo nie zauważyłem - i co dalej z kwestią rejestracji tej wydumki i przeglądów?? SAM? Czy jakoś inaczej? :)

Nie mogę się doczekac, aż go zobaczę na jakimś zlocie :)


viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/

viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio :(

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: Marszall » pt mar 23, 2012 23:20

Musi byc wszystko ok skoro rok temu pół Polski przejechał i zjawił sie na VW MANII


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: daniel1d » sob mar 24, 2012 00:18

tochu pisze:a ja czytam i chyba nie ma, albo nie zauważyłem - i co dalej z kwestią rejestracji tej wydumki i przeglądów?? SAM? Czy jakoś inaczej? :)
A czy to ważne?


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
djchester
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz wrz 19, 2010 12:36
Lokalizacja: Pietrzejowice

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: djchester » pn kwie 09, 2012 22:03

olozwirski, projekcik mega, przejrzałem wszystkie strony, mam nadzieje że obejrzę autko w nysie, nie myślałeś zrobić napędu 4x4 :helm: ? zawsze to jakieś urozmaicenie w pracy hehe. Będziesz go teraz hamował ? Wcześniej byłeś na hamowni obciążeniowej czy jak to tam się zwie ?


Obrazek
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: Olsen_16v_KR » wt kwie 10, 2012 21:56

hmm byłem a się nie spytałem o tą V8 zapomniałem D: :rozpacz:


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: Marszall » śr kwie 11, 2012 10:33

I w ile wkońcu Mariusz celujesz z tego 4.2 wycisnąć?
Najmocniejsze serie w S8 miały 360KM, pobijesz tą liczbę?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: cowboy » śr kwie 11, 2012 12:11

napęd 4x4 nie jest potrzebny bo trakcji bedzie dużo z racji że silnik dociąża tylną oś

ja myslę że powinno być 360KM



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: Marszall » śr kwie 11, 2012 12:20

troche sztuka dla sztuki, szkoda że nie wiecej niż seria. Masz wkońcu te wałki z mocniejszej wersji?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Micjusz
I LOVE GERMAN CARS
I LOVE GERMAN CARS
Posty: 1208
Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: Micjusz » śr kwie 11, 2012 12:41

Jestem ciekaw jak to będzie mykać


Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992

Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: cowboy » wt kwie 17, 2012 16:46

Marszall pisze:troche sztuka dla sztuki,
V8 centralnie RWD w golfie, do tego ITB oraz 180 stopni wydech i sztuka dla sztuki ?

żartujesz chyba ;)

Olo jak tam postępy w spawaniu osmiernicy, Guzior juz ogarnał wszystko ?

Obrazek



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

V8 w mkII, ITB strona 23

Post autor: Marszall » wt kwie 17, 2012 16:58

Tak myśle że jeżeli to wszystko bedzie miało tylko 360 KM to troche szkoda bo jednak seria tyle miała, a tu jednak sporo modyfikacji, które to nie powiem sa pionierskie ale mimo wszystko chciało by sie mmieć chociaz troche ponad serie.
Jeżeli graty te same co w silniku 360 KM (a wiem napewno że wałkami sie różnią) to aż dziwne zeby silnik nie miał tych koni bo przecież tam siedzi SA wiec powinno być nawet lepiej.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości