witam
więc tak spalił mi się żarniki od Xenonu ( oczywiście z allegro) więc zamówiłem nowe żarniki do tego komplet żarówek. Posiadam TDI wiec wiadomo że dostęp jest tragiczny Rozpocząłem montaż żeby było łatwiej wyciągnąłem akumulator co za czym idzie odkręciłem obudowę filtra i zabrałem się za żarówki wymieniłem podstawówkę na taką ale diodowa -biała. Świateł drogowych nie mogłem wymienić bo w serwisu wce wyczytałem że powinny być H1 ale mam H7 wiec odpuściłem potem zapodałem nowy żarnik. Skręciłem wszystko podpiłem aku i oczywiście zero efektu. Lampa Postojowa nie pali się żarnik też jedynie odpalają światła drogowe . Potem po całej akcji wchodzę do auta chce się przejechać a na desce pali się cały czas kontrolka ABS i (!) kontrolka hamulca ręcznego. Nie wiem co się stało i co jest nie tak i co jest przyczyną czy ta żarówka postojowa ala dioda czy coś z żarnikiem i ksenonem bo rozumiem.
Teraz to już nie wiem co się stało. Do momentu wyciągnięcia akumulatora nic się nie działo nic sie nie zapalało wszystko było ok.
Z gór dzięki za wszystkie posty
[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca
Muisz zobaczyc VAGiem o co chodzi w ABS.
Co do tej diody od postojowek to odworc ja o 180 stopni we wtyczce i powinna swiecic.
Co do tej diody od postojowek to odworc ja o 180 stopni we wtyczce i powinna swiecic.
[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca
Dody mają polaryzację - plus i minus - źle ją zamontowałeś.
Jaki masz zestaw xenonów - oryginalny czy chiński badziew ? Bo jak badziew to on może właśnie produkować błędy itp.
Jaki masz zestaw xenonów - oryginalny czy chiński badziew ? Bo jak badziew to on może właśnie produkować błędy itp.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: [mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca
Z postu wynika ze wczesniel bylo wszystko ok a po wymianie zarnika jest problem - wiec raczej to nie wina chinszczyzny.skaktus pisze:Jaki masz zestaw xenonów - oryginalny czy chiński badziew ? Bo jak badziew to on może właśnie produkować błędy itp.
Przetwornice z chinskich zestawow powoduja zaklocenia w aucie a nie zarniki.
Moze ruszyles wtyczka od absu jak bawiles sie przy lampach.
[mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca
Poruszaj bezpiecznikami na akumlatorze.Nie wiem które ,chyba pierwszy i drugi od prawej,ale dwie sztuki 30A,albo wyczyść,pewnie tam problem.
Re: [mk4] wymiana zarnika+ kontrolka ABS i (!)- hamulca
agrala pisze:Muisz zobaczyc VAGiem o co chodzi w ABS.
Co do tej diody od postojowek to odworc ja o 180 stopni we wtyczce i powinna swiecic.
Zgadza się postojowkę trzeba było obrócić o 180
edzio pisze:Poruszaj bezpiecznikami na akumlatorze.Nie wiem które ,chyba pierwszy i drugi od prawej,ale dwie sztuki 30A,albo wyczyść,pewnie tam problem.
dokładnie tak zrobiłem poruszałem puszkę na akumulatorze a w szczególności dwa pierwsze które są od ABS i wszystko wruciło do normy
no i okazało się że nie spalił się żarnik tylko przetwornica padła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości