w weekend stwierdziłem, że mimo tego, ze wymieniać pasek miałem za 20 tys warto go obejrzeć. I to był idealny wybór bo okazało się, że zaczął puszczać siemering na wałku i cały pasek był w oleju - podejrzewam, że nie jest raczej olejoodporny i trzasnąłby po jakimś czasie.
Po wymianie chodzi jak złoto - koszt znośny(pasek 80,napinacz 60, siemering jakieś 15, robocizna 80).
dlaczego warto zaglądac pod pokrywę paska rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ja też sprawdzam przy wymianie oleju. Mam serce 1Y i gdy wymieniałem pasek to myślałem ze mnie h..j strzeli z tą dolną osłoną paska jak żyje to nie spotkałem sie zeby trzeba było ściągać koła pasowe na wale aby przekonać sie ze pod tymi kołami kryje sie malutka śrubka M6.Ale to chyba zrobili specjalnie zeby zwykły laik sie za to niebrał.
- szerszeniak
- Użytkownik
- Posty: 277
- Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 171 gości