golf4 ahf chip vs honda crx 136km
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
vw golf 4 tdi ahf +chip 139km 316nm vs honda crx schamowana na 136km i ok 150nm wyscig z rollki od 10kmh do 150kmh za pierwszym razem byłem ok 1.5 dlugości samochodu z przodu za drugim razem to ok 1do 1.5 długosci samochodu z tyłu....
Ostatnio zmieniony ndz mar 11, 2012 21:43 przez tito00, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
To pierwszym razem chyba cos kierowca zle zrobil.... Taki crx to lekka fura, dzieki temu iz macie moz podobno to niemasz raczej z nia szans...
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
erwinszczak_, honda ma moment obrotowy mniejszy i to sporo zanim się wkreci na obroty to ja już jestem z przodu ale fakt od większej predkości to już powoli mnie dogania i odchodzi ...
Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Mega zaskakujacy wynik bo stosunek moc/masa wskazuje na ogromna przewage hondy
Focus RS mk3 Nitrous Blue
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Dlatego hondziarze startują z 5kprm po czym zaraz łapią vteca.
Mógł mieć słabe opony
Mógł mieć słabe opony
- Tom3czek17
- Mały gagatek
- Posty: 97
- Rejestracja: pn kwie 14, 2008 15:10
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Wynik raczej mało realny poprzednim moim autem był golf IV ahf schamowany na 134 km i 300 nm, teraz jeżdze leonem 2.0 tdi 170km różnica w dynamice obydwu aut jest naprawde duża, mimo to na ćwiartke z honda civic V moc w granicach 135 koni na ćwiartke przegrałem o pół długości, golfem wogóle nie miałbym podjazdu. Jeżeli civic startował z 1tys obrotów to mogleś wygrać bo zanim sie rozbujał to pewnie byłeś już daleko z przodu. Przy normalnym starcie od zera raczej niemiałbyś szans
Re: golf4 ahf chip vs honda crx 136km
[quote="Tom3czek17"]Wynik raczej mało realny poprzednim moim autem był golf IV ahf schamowany na 134 km i 300 nm, teraz jeżdze leonem 2.0 tdi 170km różnica w dynamice obydwu aut jest naprawde duża, mimo to na ćwiartke z honda civic V moc w granicach 135 koni na ćwiartke przegrałem o pół długości, golfem wogóle nie miałbym podjazdu. Jeżeli civic startował z 1tys obrotów to mogleś wygrać bo zanim sie rozbujał to pewnie byłeś już daleko z przodu. Przy normalnym starcie od zera raczej niemiałbyś szans [ Dobrze piszasz kolego z miejsca nie mialbym szans dlatego scigałem się z małej rolki od ok 10kmh do ok 150kmh więc wziełem go sposobem he i tak jak pisałem podczas drugiego wyscigu był z przodu..... Dlatego jak startowałbym z nim od zera to bym został daleko z tyłu tym bardziej że w hondzie jest szpera pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 453
- Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:59
- Lokalizacja: Otwock
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Z rolki z 10 km/h to mogles miec troche szans , chociarz jak byl na jedynce to wkreca sie na obroty naprawde szybko, nie patrz na moment, bo on jest ale na silniku, na kolach to zupelnie innaczej sie przeklada....
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
W takim wyścigu się nie liczy moment obrotowy, tylko moc max silnika. Przecież i tak masz w tym dieslu zakres od 1,8-2,5, a napewno w tym zakresie obrotów sie nie ścigałeś, tylko obroty 4-4,5 tyś, więc twój moment nie ma tutaj nic do gadki. Owszem ma do gadki przy wyprzedzaniu na 5 biegu ze 100 do 140 kiedy właśnie masz zakres najwyższego momentu , to "Szlifierka" nie ma szans.
Pozdrawiam Spider
Pozdrawiam Spider
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Ludzie, znowu zaczyna się dyskusja moment vs moc. Liczy się:
- moc max w stosunku do masy auta
- średnia moc/moment (lub lepiej całka ) z zakresu obrotów na których auto się ściga
- to co jest na kołach, a nie na silniku
W dieslu jest potężny moment obrotowy, który "zjada" skrzynia biegów z uwagi na długie przełożenie. Mimo wszystko turbodiesel idzie lepiej od niedoładowanej benzyny z uwagi moment max przy dość niskich obrotach
EDIT:
Żeby nie było offtopa. Wg mnie Golf nie ma szans z taką Hondą, mój ASZ miał w serii 147KM i jeździł tragicznie, w zasadzie nie było co stawać na światłach bo od każdego normalnego auta (nie jakieś popierdółki 1,2 czy 1,4) można było dostać baty
- moc max w stosunku do masy auta
- średnia moc/moment (lub lepiej całka ) z zakresu obrotów na których auto się ściga
- to co jest na kołach, a nie na silniku
W dieslu jest potężny moment obrotowy, który "zjada" skrzynia biegów z uwagi na długie przełożenie. Mimo wszystko turbodiesel idzie lepiej od niedoładowanej benzyny z uwagi moment max przy dość niskich obrotach
EDIT:
Żeby nie było offtopa. Wg mnie Golf nie ma szans z taką Hondą, mój ASZ miał w serii 147KM i jeździł tragicznie, w zasadzie nie było co stawać na światłach bo od każdego normalnego auta (nie jakieś popierdółki 1,2 czy 1,4) można było dostać baty
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
A i honda ma sekwencyjną instalacje lpg wiec waży trochę wiecej niż seria a i powtarzam jeszcze raz że ogólnie honda jest szybsza od mojego golfa...
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Ja gratuluje killa..
Z doswiadczenia wiem, ze calkiem mozliwe. scigalem sie z taka honda i z golfami MKIV 170KM i 380Nm oraz 178KM i 420Nm..
I faktycznie moglo byc jak piszesz.. Z miejsca by Cie zjadla bo na starcie i drugim biegu, odeszla by i powoli powiekszala przewage.
Jeszcze szkoda ze nie nie napisales na jakim odcinku bo podejrzewam ze wygladalo to tak:
Start i odskakujesz te 1,5 dlugosci i tak trzymas do konca 2 biegu az honda zaczyna Cie dochodzic i odpuszczasz..
Kierownik niezbyt chyba ograrnial, bo w takich przypadkach, przy ruszaniu z rolki z 1 biegu wolnossaca benzyna robi sie "kop w sprzeglo" i jest odjazd
aaaAaa. sorry faktycznie do 150km/h czyli tak jak odejrzewalem
Z doswiadczenia wiem, ze calkiem mozliwe. scigalem sie z taka honda i z golfami MKIV 170KM i 380Nm oraz 178KM i 420Nm..
I faktycznie moglo byc jak piszesz.. Z miejsca by Cie zjadla bo na starcie i drugim biegu, odeszla by i powoli powiekszala przewage.
Jeszcze szkoda ze nie nie napisales na jakim odcinku bo podejrzewam ze wygladalo to tak:
Start i odskakujesz te 1,5 dlugosci i tak trzymas do konca 2 biegu az honda zaczyna Cie dochodzic i odpuszczasz..
Kierownik niezbyt chyba ograrnial, bo w takich przypadkach, przy ruszaniu z rolki z 1 biegu wolnossaca benzyna robi sie "kop w sprzeglo" i jest odjazd
aaaAaa. sorry faktycznie do 150km/h czyli tak jak odejrzewalem
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Majiic
- Czerwona Strzala
- Posty: 1047
- Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
- Lokalizacja: Gdansk/Stegna
- Kontakt:
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Dziwny wynik, kiedyś miałem golfa 4 Asz po sofcie 180 ps. Z crx 145 zhamowanym miałem problemy raz ja byłem z przodu raz on. Więc taki rexik powinien Cie wciągnąć nosem, a momentu obrotowego w to nie mieszaj
golf4 ahf chip vs honda crx 136km
Śmiać mi sie chce jak widzę te wasze kille,przecież wy gdy macie 90km w golfie i tak wyjebiecie 300km japońskie auto,w końcu ten wasz moment obrotowy:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości