Tarcze Brembo, klocki Ferodo - dobry zakup?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
cowboy, ja mam ceny nizsze niz intercars
powiedz co dokąłdnie potrzebujesz , najlepiej na gg , podam ci ceny, pozdrawiam
[ Dodano: Sro Lip 12, 2006 10:44 ]
jak miałbym zakładać DSy to tylko do brembo maxów, albo innych nacinanych....
do zwykłych brembo w/g mnie wystarczy klocek ferodo premier (nie target)....
powiedz co dokąłdnie potrzebujesz , najlepiej na gg , podam ci ceny, pozdrawiam
[ Dodano: Sro Lip 12, 2006 10:44 ]
za komplet na jedną oś zawsze podają .....cowboy pisze:ds performane kosztują 282 PLN za komplet - na 2 czy 4 koła ?
jak miałbym zakładać DSy to tylko do brembo maxów, albo innych nacinanych....
do zwykłych brembo w/g mnie wystarczy klocek ferodo premier (nie target)....
w zasadzie na odwrót - jak nacinane to koniecznie DSy - bo normalne klocki to te tarcze szybko zjedząsas_gti pisze:jak miałbym zakładać DSy to tylko do brembo maxów, albo innych nacinanych....
Mi DSy na brembo max wystarczyły na jakies 15tys, ale to nie znaczy ze komus nie wystarczą na 20-30 choć wątpie
jesli zwykłe tarcze to spokojnie wystarcza Ferodo Premier, jednak zestaw Brembo MAX + DS performance to jest hamowanie I Klasa , pamietac nalezy jedynie w takim przypadku że waskim gardłem beda tutaj opony - gumy musza byc naprawde solidne bo wydajność hamulców wzrasta ogromnie.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
chyba jest jasność - nacinane tarcze to Brembo MAX - do tego klocki DS performance
więc chyba kupie zwykłe wentylowane tarcze Brembo + Ferodo Premier, bo opony mam 195/50/15 - Barum Bravurius...
obecne hamulce nie są złe ale już tarcze mają powoli dość.. oryginalnie są wentylowane...
z tyłu tarcze są jeszcze niezłe więc nie będe zmieniał..
dzięki za pomoc...
ps. choć nacinane/wiercone tarcze to niezły czad...w wyglądzie również
więc chyba kupie zwykłe wentylowane tarcze Brembo + Ferodo Premier, bo opony mam 195/50/15 - Barum Bravurius...
obecne hamulce nie są złe ale już tarcze mają powoli dość.. oryginalnie są wentylowane...
z tyłu tarcze są jeszcze niezłe więc nie będe zmieniał..
dzięki za pomoc...
ps. choć nacinane/wiercone tarcze to niezły czad...w wyglądzie również
wszystko zalezy od srednicy tarcz - u ciebie są chyba takie jak w GTI/VR wiec pewnie fajnie by to wygladało, na standardowych 256mm prezentuje sie to mniej wiecej tak:cowboy pisze:ps. choć nacinane/wiercone tarcze to niezły czad...w wyglądzie również
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no dokładnie o to mi chodziło , kolega napisał o koncepcji DS +zwykłe brembo, a nie wspomniał o maxach , dlatego odpisałem stosując analoguiczną kolejność....skoro chce DSy, to niech kupi też maxy albo powerdisci, inaczej sie nie opłacaCorvax pisze:w zasadzie na odwrót - jak nacinane to koniecznie DSy - bo normalne klocki to te tarcze szybko zjedzą
innaczej mówiać jak zwykłe brembo to zwykłe ferodo, a jak nacinane tarcze to klocki DSy
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 06:36
- Lokalizacja: Łódź
Moja prawda o Brembo Max + Ferodo
Przejechałem na Brembo Max i Ferodo Premier jakieś 40tyś...
Początkowo byłem złamany hamowaniem, normalnie jakby coś się zepsuło. Po 1500km zaczęły hamować w miarę OK.. W mieście się nie przydają, chyba, że ktoś osiąga wielkie prędkości...
Na autostradzie rewelacja, hamowanie ze 180-190 czyli tyle co mój golf potrafi szybko i skutecznie. W górach (Austria, Zillertal) tak by sprawdzić na stromym odcinku hamowałem z 80 do zera 3x i super!
Wniosek taki: tarcze jak są gorące to dopiero hamują! I to nie raz, jak większość innych aut! Do miasta to kicha...
Teraz są pogięte i mają malutki rant, klocki jakby nowe... Ktoś kiedyś na forum pisał, że Brembo Max się deformują i miał rację...
Może Zimmerman?
Początkowo byłem złamany hamowaniem, normalnie jakby coś się zepsuło. Po 1500km zaczęły hamować w miarę OK.. W mieście się nie przydają, chyba, że ktoś osiąga wielkie prędkości...
Na autostradzie rewelacja, hamowanie ze 180-190 czyli tyle co mój golf potrafi szybko i skutecznie. W górach (Austria, Zillertal) tak by sprawdzić na stromym odcinku hamowałem z 80 do zera 3x i super!
Wniosek taki: tarcze jak są gorące to dopiero hamują! I to nie raz, jak większość innych aut! Do miasta to kicha...
Teraz są pogięte i mają malutki rant, klocki jakby nowe... Ktoś kiedyś na forum pisał, że Brembo Max się deformują i miał rację...
Może Zimmerman?
a ja nie polecam tego zestawu mam tarcze bramo kolcki ferodo premium, nie wspomnę o tym że pylą mi na całe falgi (po tygodniu falga jest cała czarna) to w dodatku piszczą gdy jeżdzę powoli po mieście. nie wiem czemu się tak dzieje ale tego zestawy za 200 ileś tam złotych z allegro NIE POLECAM
Szacuneczek dla wszystkich auto maniaków - takich jak ja :-)
moje MK3
moje MK3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości