silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
witam.
Mam w mkII silnik 9a z Corrado z wiązką też Corr. Mam licznik Motometer (jedna wtyczka) i działa prędkościomierz, kontrolki i wskazanie paliwa. Nie działa natmiast obrotomierz. Jak go uruchomic? Ma ktoś jakieś sugestie? Licznik nie jest wprawdzie docelowy bo nie ma MFA ale chciałbym na jakiś czas uruchomic obrotomierz.
Kolejne pytanie jakiego licznika szukac żeby nie było problemów MFA
Mam w mkII silnik 9a z Corrado z wiązką też Corr. Mam licznik Motometer (jedna wtyczka) i działa prędkościomierz, kontrolki i wskazanie paliwa. Nie działa natmiast obrotomierz. Jak go uruchomic? Ma ktoś jakieś sugestie? Licznik nie jest wprawdzie docelowy bo nie ma MFA ale chciałbym na jakiś czas uruchomic obrotomierz.
Kolejne pytanie jakiego licznika szukac żeby nie było problemów MFA
dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
Impulsator w skrzyni jest ?
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
Skrzynka przekaźników stary czy nowy typ ?, musisz podpiąć pod pin 1 w cewce przewód podający sygnał na obrotomierz. W starym typie skrzynki przewód na pinie D 26 w skrzynce przekaźników a w nowym typie skrzynki pin G 1/12.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
Podłacz kabelek pod zacisk "1" w cewce zapłonowej - tylko nie pod moduł zapłonowy (bo masz pewnie cewkę razem z modułem) tylko pod samą cewkę. Drugi konie kabelka podłącz tak, jak spirit77 napisał, tylko, jeżeli pod tym pinem będzie już jakiś kabelek, to go odłącz.
Re: silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
dzięki wielkie panowie za podpowiedzi.
Skrzynka nowy typ.
Skrzynka nowy typ.
czemu należy odłączyć kabel gdyby jakiś pod tym pinem był? Pytam czysto teoretycznie, człowiek uczy się całe życie i ja przy okazji swapu chłonny na wiedzę się stałemLipek81 pisze: Drugi konie kabelka podłącz tak, jak spirit77 napisał, tylko, jeżeli pod tym pinem będzie już jakiś kabelek, to go odłącz.
dawno, dawno temu eMKaDwa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8a#2102978
Części GTI, GT TDI, Cupra, FR
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
Ross, upewnij nas jaką masz cewkę. Czy taką jak w mk2 czyli cewka okrągła osobno i moduł osobno , czy jak w mk3 czyli cewka kwadratowa zintegrowana z modułem. W każdym razie kabel od licznika odpowiedzialny za obroty albo podpinasz pod zacisk 1 cewki okrągłej, albo jeśli masz kwadratową z modułem to na niej będzie plastykowa mała pokrywka a pod nią dwie śrubki - do jednej z nich wówczas podpinasz ten kabel.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
Jezeli tam jest cewka jak w mk3 to sygnal powinien wychodzic z ECU do obrotomierza.
W golfie 2 sygnal brany byl z cewki, w golfie 3 jest podawany z ECU i to jest zupelnie inny sygnal.
Ladnie ktos blysnal z tym impulsatorem w skrzyni
W golfie 2 sygnal brany byl z cewki, w golfie 3 jest podawany z ECU i to jest zupelnie inny sygnal.
Ladnie ktos blysnal z tym impulsatorem w skrzyni
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
silnik 9a swap jak uruchomic obrotomierz
- bo może być tam już kabelek z sygnałem obrotów ale z ECU a nie z cewki. Jak podłączysz do tego sygnał z cewki, to połączysz ze sobą dwa sygnały - ten z cewki i z ECU i może coś tam świrować potem (bo są to sygnały innego rodzaju). Dlatego najłatwiej zrobić nowy kabelek i z jednej strony podłączyć go do cewki, a z drugiej do skrzynki, a ten oryginalny odłączyć.Ross pisze:czemu należy odłączyć kabel gdyby jakiś pod tym pinem był? Pytam czysto teoretycznie, człowiek uczy się całe życie i ja przy okazji swapu chłonny na wiedzę się stałem
Zapomniałem napisać o tym, o czym napisał Paweł Marek, tzn. ja przyjąłem że masz cewkę okrągłą, przymocowaną do blachy, na której jest jednocześnie moduł zapłonowy - tak było w obu 9A które przekładałem - pochodziły one z passata - ale być może w corrado masz prostokątną cewkę, wtedy robisz tak, jak Paweł Marek napisał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 97 gości