MK II-których śrub nie ruszać żeby nie stracić geometrii?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK II-których śrub nie ruszać żeby nie stracić geometrii?
Witam. Muszę wymienić łożysko w przednich kołach.... jakieś 2 mc temu wymieniałem amorki i ustawiłem geometrie i chcę wymienić łożysko bez ustraty kątów i zbieżności..
Zamieszczam fotki... proszę was o pomoc abyście zaznaczyli mi których śrub mam nie ruszać , a które mam odkręcić przy wymianie łożyska...
DZIĘKI WIELKIE I POZDRAWIAM
FOTKI:
Zamieszczam fotki... proszę was o pomoc abyście zaznaczyli mi których śrub mam nie ruszać , a które mam odkręcić przy wymianie łożyska...
DZIĘKI WIELKIE I POZDRAWIAM
FOTKI:
Witam.
Musisz wyjac obudowe łozyska razem z amorkiem.
Odkręc śrube półosi (klucz 30)
Odkręc zacisk ham.
Odkreć górne mocowanie amorka (najlepiej wyluzowac na opuszczonych kołach)
Odkręc i wybij konćówke kier.
Odkreć śrube (zabezpieczenie) sworznia wahacza (klucz 17)i wybij srube i sworzen.
Jak nic wiecej nie odkrecisz gwarantuje ze geometria pozostanie nie ruszona.
Chodzi o to zeby nie odkrecac sworznia od wahacza (3 sruby) i mocowania kolumny na dwóch srubach (klucz 18 lub 19)
Jak wymieniałes amorki to wiesz o co chodzi.
Pozdrawiam
Musisz wyjac obudowe łozyska razem z amorkiem.
Odkręc śrube półosi (klucz 30)
Odkręc zacisk ham.
Odkreć górne mocowanie amorka (najlepiej wyluzowac na opuszczonych kołach)
Odkręc i wybij konćówke kier.
Odkreć śrube (zabezpieczenie) sworznia wahacza (klucz 17)i wybij srube i sworzen.
Jak nic wiecej nie odkrecisz gwarantuje ze geometria pozostanie nie ruszona.
Chodzi o to zeby nie odkrecac sworznia od wahacza (3 sruby) i mocowania kolumny na dwóch srubach (klucz 18 lub 19)
Jak wymieniałes amorki to wiesz o co chodzi.
Pozdrawiam
- Paweł NPI
- ...
- Posty: 1821
- Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
- Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie
Możesz odkręcić amorek od piasty, tylko wcześniej musisz zarysować czymś jego dokładne położenie. I w ten sposób nie musisz odkręcać amorka tylko samą piastę.
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
ee tamzelmerro pisze:jezeli same łozysko to nie ma mozliwoscci zmienic geometrii
, poniewaz geomertie zmieniasz gdy: wymieniasz swoznie, wymieniasz amortyzator, a nawet jak wymieniasz gumy na wachaczu to nie zmienisz geometrii kół tak zeby coś si8e działo, tak ze nie ma co sie bac. a ty myslisz ze tak naprawde na ty6ch laserkach ustawienie geometri kół jest naprawde ok?.... napewno jest dokładnie ale czy tak ze idealnie? nigdy!
wyjmij cala kolumne mcphersona, i po sprawie
bez problemu wymienisz lozysko w takim stanie !
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości