mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
witam dzis doszlo do konfrontacij miedzy mną i kolegi mk 4 pierwsze tzry razy z rolki 30 k/h trzy klaksony i jazda wysuwam sie na prowadzenie o długosc maski zapinam dwójke jeszcze lepiej pół długości daje trójke i tu bajka sie konczy staje w miejscu a kolega wyprzedza mnie o jedną czasami półtora długości i tak jest do mety przy ok 140 km/h konczy sie wyscig i tak za kazdym razem.Z kreski bylo lepiej bo raz wygralem o dlugosc maski ale mysle ze by mnie doszedl jak by prosta sie nie skonczyla . Przed wymianą wydechu na pełen przelot było jeszcze gorzej bo nawet na poczatku zostawałem w tyle ale moze kat go mulił.I jeszcze jedno troche nie w temacie ale czy mój silniczek nie pojdze wiecej niz 180 ?? bo szybko łapie tą predkość ale czego staje na 180 mam jeszcze obroty ok 1.5 tys ale nie moge przyspieszyc ??
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
To tylko 90km to myśle
że 180 km/h to normalna prędkość maksymalna a co do wyscigu to nie ma jak tdi he
że 180 km/h to normalna prędkość maksymalna a co do wyscigu to nie ma jak tdi he
- Peres
- Grupa opolska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw mar 04, 2010 01:11
- Lokalizacja: Kup teraz! xP
- Kontakt:
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
Z tego, co ja przeczytałem, to jak dla mnie TDI nie wygrało... Start z rolki wygrał diesel, ale to dzięki przewadze momentu i mocy, jednak przy starcie z kreski widać było wyraźną przewagę benzynowego, "papierowo" słabszego samochodu od TDItito00 pisze:a co do wyscigu to nie ma jak tdi he
184KM/416Nm powered by G-lab ;)
Re: mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
Przeczytaj jeszcze raz uważanie tylko raz udało mu się wygrać a większość wyscigów przegrał sam tytuł na to wskazuje...PRS pisze:Z tego, co ja przeczytałem, to jak dla mnie TDI nie wygrało... Start z rolki wygrał diesel, ale to dzięki przewadze momentu i mocy, jednak przy starcie z kreski widać było wyraźną przewagę benzynowego, "papierowo" słabszego samochodu od TDItito00 pisze:a co do wyscigu to nie ma jak tdi he
- Peres
- Grupa opolska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw mar 04, 2010 01:11
- Lokalizacja: Kup teraz! xP
- Kontakt:
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
To teraz pytanie, ile razy było z miejscaprzemobrw pisze:Z kreski bylo lepiej bo raz wygralem o dlugosc maski ale mysle ze by mnie doszedl jak by prosta sie nie skonczyla
184KM/416Nm powered by G-lab ;)
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
przemobrw, i tak ci całkiem nieźle poszło. Ja stając z AFNem w trójce (czyli podobny stosunek mas jak u ciebie) po zapięciu trójki u mnie już było baj baj i AFN z przodu, na jedynce i dwójce jeszcze było w miarę równo
Co do prędkości to swoją dwójką też leciałem 1,8, trójka jest bardziej opływowa to może ciut więcej powinna pójść ale niedużo, na pewnie nie liczyłbym więcej jak 190km/h. Myślę że nie masz czym sobie głowy zawracać
Co do prędkości to swoją dwójką też leciałem 1,8, trójka jest bardziej opływowa to może ciut więcej powinna pójść ale niedużo, na pewnie nie liczyłbym więcej jak 190km/h. Myślę że nie masz czym sobie głowy zawracać
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
hehe z kreski było dwa razy raz ja wygralem raz on ale juz nie tak dużą przewagą bo ok pół długości ale mysle ze jesli trasa była by dłuższa to pocisną by wiecej ale nie powiem po zapieciu trójki diesel dostaje niezlego kopa i wypala w przód. A co do 180 to tak myslałem ze tyle gdzies idzie ale wolałem sie upeewnic bo myslalem ze chociaz 200 wycisne ale to wkoncu tylko 90 kucyków teraz pozostaje tylko spełnić marzenie i kupić g40 wtedy sie kolega zdziwi heheh thx za odpowiedzi
- Peres
- Grupa opolska
- Posty: 516
- Rejestracja: czw mar 04, 2010 01:11
- Lokalizacja: Kup teraz! xP
- Kontakt:
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
To i tak uważam, że bardzo dobrze Ci poszło Gratulujęprzemobrw pisze:z kreski było dwa razy raz ja wygralem raz on ale juz nie tak dużą przewagą bo ok pół długości
184KM/416Nm powered by G-lab ;)
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
Kiedys gdy mialem MK2 1.8 90km kroilem wszystkie TDI 110 tak do rzedu predkosci 140 pozniej juz lipa.
tito00, nie ma to jak TDI? NIe ma to jak Turbo Benzynka!!!!!
tito00, nie ma to jak TDI? NIe ma to jak Turbo Benzynka!!!!!
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
overrange masz racje kiedys jak lecielismy na dłuzszej trasie to od 140 zaczą mi makabrycznie odchodzic do 180 był ze trzy długości przede mną jednak te 90 kucy to zamało zeby takie tdi ganiać ale na krótkich dystansach nie jest źle bo mozna wiecej obrótów przeciagnąc a w dieslu juz musi bieg wrzucać
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
Pewnie juz Ci serii nie trzyma, moim byłym 1,8 ABS kilkukrotnie na autostradzie zmykałem licznikowe 205-208km/h a gps pokazywal okolice 200, na kolach 16" 2x9J i 2x7,5J 195/40.. (zdjęcie z licznika jest nawet w moim byłym temacie). Wg. liczika do 100 robil ponizej.. 10sprzemobrw pisze:witam dzis doszlo do konfrontacij miedzy mną i kolegi mk 4 pierwsze tzry razy z rolki 30 k/h trzy klaksony i jazda wysuwam sie na prowadzenie o długosc maski zapinam dwójke jeszcze lepiej pół długości daje trójke i tu bajka sie konczy staje w miejscu a kolega wyprzedza mnie o jedną czasami półtora długości i tak jest do mety przy ok 140 km/h konczy sie wyscig i tak za kazdym razem.Z kreski bylo lepiej bo raz wygralem o dlugosc maski ale mysle ze by mnie doszedl jak by prosta sie nie skonczyla . Przed wymianą wydechu na pełen przelot było jeszcze gorzej bo nawet na poczatku zostawałem w tyle ale moze kat go mulił.I jeszcze jedno troche nie w temacie ale czy mój silniczek nie pojdze wiecej niz 180 ?? bo szybko łapie tą predkość ale czego staje na 180 mam jeszcze obroty ok 1.5 tys ale nie moge przyspieszyc ??
A i sicigalem sie z 3 GTI 8V jeden na gazie 2gen odpadl i to niezle, a 2 pozostałe odchodziły dopiero na 4 biegu.. (Milo to wspominam, jak sie uważałem za najszybszego w miescie bo moje 1,8 jechalo jak GTI )
I z MKIV 110 dawalem rade z rolki i z kreski ale to byly niewielkie roznice...
Tak w ogole to dla mnie remis, bo z kreski dawles mu rade
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
herbiasty no pewnie mi nie trzyma serii w końcu troche już pojezdzil niby 195 tys ale nie chce mi sie wiezyć niby do 100 to ja mam najlepszy czas 11 sek a tak to 12 nawet 13 jak go zabardzo przeciągne na obrotach
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
Moim zdaniem to raczej niemozliwe zeby 90 konny golf poszedl REALNE 200kmh, 180 to raczej norma taka realna..
mk4 1.9tdi 110 ps vs mk3 1.8 90 km
pacos no mi tez sie tak zdaje tzn moze jak jest z górki lekko to tak albo jakies mody nie wiem szczerze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości