kat synchronizacji problem z vagiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kat synchronizacji problem z vagiem
witam mam problem z moim vagiem moze mi ktos pomoc
wiem ze kat sprawdza sie w grupie 4 pozycja 4, ale moj vag ma tak:
1 pozycja rpm-wiadomo obroty silnika
2 pozycja ignition timming mam 0.0+
3 pozycja degress tu mam 6.6 CF
4 pozycja tez degress tu mam 2.2 -2.8 CF (skacze)
moje pytanie brzmi gdzie u mnie sie sprawdza kat ????? tez w pozycji 4
wiem ze kat sprawdza sie w grupie 4 pozycja 4, ale moj vag ma tak:
1 pozycja rpm-wiadomo obroty silnika
2 pozycja ignition timming mam 0.0+
3 pozycja degress tu mam 6.6 CF
4 pozycja tez degress tu mam 2.2 -2.8 CF (skacze)
moje pytanie brzmi gdzie u mnie sie sprawdza kat ????? tez w pozycji 4
VW ROOLEZ
kat synchronizacji problem z vagiem
Jakie masz oznaczenie silnika ? bo o tym ani słowa nie napisałeś .. to ,że PD to widzę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=364468" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=364468" onclick="window.open(this.href);return false;
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: kat synchronizacji problem z vagiem
tutajqmyk pisze: moje pytanie brzmi gdzie u mnie sie sprawdza kat ????? tez w pozycji 4
masz w normie4 pozycja tez degress tu mam 2.2 -2.8 CF (skacze)
kat synchronizacji problem z vagiem
a ijeszcze jedno te moje wartosci sa na + rozumiem ??? bo sprobuje sie pobawic i ustawic na 0 z gory dzieki za odpowiedz
VW ROOLEZ
Re: kat synchronizacji problem z vagiem
Jeśli skacze wartość to sprawdź czy pasek masz dobrze naciągnięty.4 pozycja tez degress tu mam 2.2 -2.8 CF (skacze)
Ustaw na zero, silnik powinien lepiej ciągnąć. Nawet minimalny "minus" nie zaszkodzite moje wartosci sa na + rozumiem ??? bo sprobuje sie pobawic i ustawic na 0
kat synchronizacji problem z vagiem
Dostałeś linka - masz tam wszystko jak na tacy opisane
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
kat synchronizacji problem z vagiem
Na minus też nie zaszkodzi(max -3!)u mnie -2 power praktycznie z samego dołu.
Pozdr.
Pozdr.
kat synchronizacji problem z vagiem
Powiem ci z doświadczenia .A6 z 2007 przy -1.8 zanik mocy o jakiś 10ps.Turan 2005 -2.4 kopcił strasznie na wolnych.Oczywiście po ustawieniu na zero problemy zniknęły.Może w co niektórych silnikach nie ma to większego wpływu.
Re: kat synchronizacji problem z vagiem
pewnie że nie ,każdy może sobie ustawić jak chcedoggie pisze:nie jest to musedzio pisze:Ma być na zero!!
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
kat synchronizacji problem z vagiem
znam przypadki gdzie ludzie celowo przesuwalidelikatnie kąt bo na zero silnik gorzej pracował, więcej spalał itp...
ps. żeby było jasne - ja mam na zero
kat synchronizacji problem z vagiem
Wszystko zależy czym to sprawdzali,powiem ci ,że różne sprzęty różnie interpretują parametry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości