M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Mi szarpie na wszystkich biegach, na 100% jest to wina pompy lub złego jej wyregulowania
Tylko dokładnie nie wiem czego, aby przestał szarpać wystarczy dodać gazy lub go całkiem puścić.
Pompa 10mm tdi, fala transit, dźwignia i oś gazu też transit +gow mod.
Przy schodzeniu z obrotów, obroty spadają na 800 po czym powracają na 950
Tylko dokładnie nie wiem czego, aby przestał szarpać wystarczy dodać gazy lub go całkiem puścić.
Pompa 10mm tdi, fala transit, dźwignia i oś gazu też transit +gow mod.
Przy schodzeniu z obrotów, obroty spadają na 800 po czym powracają na 950
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
do tego należy jeszcze dodać lużną podkładkę między faląa tłoczkiem.
rozumiem że chodzi Ci o jazdę z małymi obciążeniami, a nie np o to że jak na luzie zwiększasz obroty to przebiera?
rozumiem że chodzi Ci o jazdę z małymi obciążeniami, a nie np o to że jak na luzie zwiększasz obroty to przebiera?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Chodzi mi właśnie o jazdę z małymi obciążeniami gdy delikatnie obchodzę się z pedałem gazu.
Na luzie przy zwiększaniu obrotów nic nie przebiera i dobrze się wkręca i nie szarpie
Szarpie tak jakby momentem obrotowym podczas delikatnej jazdy na niskich obrotach.
Na luzie przy zwiększaniu obrotów nic nie przebiera i dobrze się wkręca i nie szarpie
Szarpie tak jakby momentem obrotowym podczas delikatnej jazdy na niskich obrotach.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
sprawdź napęd regulatora obrotów, i tak jak pisalem czy nie jest luźna podkładka.
ewentualnie przyspiesz nieco statyczny kąt i delikatnie mniejsz ciśnienie wewnętrzne w pompie
ewentualnie przyspiesz nieco statyczny kąt i delikatnie mniejsz ciśnienie wewnętrzne w pompie
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
źle ustawiony wydatek resztkowyneedved pisze:obroty spadają na 800 po czym powracają na 950
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Co może powodować że jest luźna podkładka?arwam pisze:sprawdź napęd regulatora obrotów, i tak jak pisalem czy nie jest luźna podkładka.
Sprężyny tłoko-rozdzielacza cały czas dociskają tłoczek przez podkładkę do fali więc skąd może się wziąć luźna podkładka?
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Wydatek resztkowy mam ustawiony tak aby auto hamowało silnikiem. Gdy bardziej zmniejszę luz w pedale gazu auto nie chce lub bardzo słabo hamuje silnikiem.t0mal pisze:źle ustawiony wydatek resztkowy
- mr_jaru
- Użytkownik
- Posty: 352
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
- Lokalizacja: Zamość/Wrocław
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
podłącze sie do tematu bo tez mam problem z szarpaniem tyle ze u mnie wystepuje koło 2000obr/min podczas przyspieszania oraz przy hamowaniu biegami (gaz puszczony) koło 1200/obr min.
jaru
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Odkręć śrubę wydatku o jeden obrót i powinno być dobrze, przynajmniej z obrotami.
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
needved pisze:Co może powodować że jest luźna podkładka?
podobnie jak masz dwie średnice osadzeń tak masz dwie średnice podkładek. różnią że tylko nie znacznie ale jak masz tą mniejszą w większym gnieździe to właśnie się tak dzieje
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Ma ktoś może na sprzedaż oryginalną dźwignię dozownika z AAZ?
Chętnie kupię oczywiście za rozsądne pieniądze.
Chętnie kupię oczywiście za rozsądne pieniądze.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Pytanie za 100 punktów... będę robił pompę dla swojego m-tdi... mam jako dawcę pompę od ducato na pośrednim wtrysku... wiadomo, miększe sprężyny i inny tłoczek, warto zapodać tłoczek z transita z twardszymi sprężynami i inną jego budową?? Nie skaszanią się przez to pozostałe parametry pompy wtryskowej??
Re: M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Czy możecie coś powiedzieć o fali DE664?
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: czw kwie 05, 2012 11:14
- Lokalizacja: koszalin
M-TDI Modernizacja pompy wtryskowej (z TD do TDI)
Witam panowie co myślicie o takim mtdi:silnik afn,ic przed chłodnicą,turbo 0.7-1 bara i pompa wtryskowa 11-12 mm ale nie grzebana tylko seryjna .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości