czy felgi od opla pasują do toyoty bez pierścieni ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czy felgi od opla pasują do toyoty bez pierścieni ?
witam
z góry przepraszam , ze nie chodzi mi o golfa tylko o toyote
ale do niedawna miałem golfa i wiem , ze jest to najlepsze forum
mam pytanko czy jezeli założe alufelgi od opla 4x100 do toyoty corolli 4x100 bez pierścieni centrujących moze coś być niewpoządku?
mam właśnie takie alufelgi w mojej toyocie i dziwne objawy, coś stuka podczas jazdy i podczas hamowania
ktoś mi powiedział, ze przyczyną moze być brak tych właśnie pierścieni (centrujących o ile pamiętam)
miał ktoś juz z czymś takim doczynienia?
z góry przepraszam , ze nie chodzi mi o golfa tylko o toyote
ale do niedawna miałem golfa i wiem , ze jest to najlepsze forum
mam pytanko czy jezeli założe alufelgi od opla 4x100 do toyoty corolli 4x100 bez pierścieni centrujących moze coś być niewpoządku?
mam właśnie takie alufelgi w mojej toyocie i dziwne objawy, coś stuka podczas jazdy i podczas hamowania
ktoś mi powiedział, ze przyczyną moze być brak tych właśnie pierścieni (centrujących o ile pamiętam)
miał ktoś juz z czymś takim doczynienia?
Jak Ci koła weszły to raczej OK. One sie trzymają na śrubach a nie na środkowym otworze który ma zawsze luz aby koło łatwo założyć wiec te pierścienie centrujące to są średnio potrzebne. Śruby po to są stożkowe by koło wycentrować przy dokręcaniu.
No właśnie: Śruby do alusów mają często łeb stożkowy a do żelaznych półkolisty. Sprawdż czy masz odpowiednie nakrętki do profilu otworu w feldze. (nakrętki bo o ile pamiętam japońce mają szpilki zamiast śrub) To może powodować jakieś luzy i błedy w centrowaniu koła ale wtedy miałbyś drgania kierownicy jak przy niewyważonym kole a nie stukania raz na jakiś czas.
No właśnie: Śruby do alusów mają często łeb stożkowy a do żelaznych półkolisty. Sprawdż czy masz odpowiednie nakrętki do profilu otworu w feldze. (nakrętki bo o ile pamiętam japońce mają szpilki zamiast śrub) To może powodować jakieś luzy i błedy w centrowaniu koła ale wtedy miałbyś drgania kierownicy jak przy niewyważonym kole a nie stukania raz na jakiś czas.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
A mi sie wydaje sie ze wlasnie jest odwrotnie, i jak nie zastosujesz pierscienia centrujacego to beda bily kola.....Cefaloid pisze:Jak Ci koła weszły to raczej OK. One sie trzymają na śrubach a nie na środkowym otworze który ma zawsze luz aby koło łatwo założyć wiec te pierścienie centrujące to są średnio potrzebne.
Nie wiem jak ze srednica otworu centrujacego toyota/opel/vw, nie mozesz zmierzyc suwmiarka?
Nowe chodzą po 10 zł plastiki i 15 metalowe. Używane do siebie kupiłem po 5zł/szt. Chcą Cię naciągnąć jak nic
spójrz tu:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=112821792
pozdr
spójrz tu:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=112821792
pozdr
ja chce kupić metalowe, jakoś do plastykowych nie mam przekonania
wsumie to nie jest tak drogo na wulkanizacji, bo chcą za metalowe , nowe po 20 zł za sztuke
a na tej aukcji wyszłoby mnie 66 lub 70,5 zł ( z wysyłką) za komplet
choć wsumie 14 zł bym zaoszczędził, pomyśle
dzięki za pomoc [quote][/quote]
wsumie to nie jest tak drogo na wulkanizacji, bo chcą za metalowe , nowe po 20 zł za sztuke
a na tej aukcji wyszłoby mnie 66 lub 70,5 zł ( z wysyłką) za komplet
choć wsumie 14 zł bym zaoszczędził, pomyśle
dzięki za pomoc [quote][/quote]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości