po wymianie sworznia ściąga
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
po wymianie sworznia ściąga
witam jak w temacie wymieniłem sworzeń wachacza, wymierzyłem co do milimetra a tu zonk kierownica krzywo samochód ściąga do strony prawej, drążków nie ruszałem jakieś pomysły. Koło już wciągałem do siebie i od siebie ale bez rezultatu.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Re: po wymianie sworznia ściąga
czemu myślisz ze nie ustawię, to jest tylko element który można ustawić w jednym kierunku ? czyli do siebie koło i od siebie chodzi o kąt pochylenia kołaitaliano_83 pisze:Tak nic nie ustawisz, jedź na korektę geometrii.
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Re: po wymianie sworznia ściąga
Skoro nie ściągało auta przed twoim zabiegiem a teraz ściąga po twoim bdb ustawieniu.To bez geometrii kół ani rusz.
Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
https://auto-doctorek.jimdo.com/
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
po wymianie sworznia ściąga
Wystarczy, że na starym sworzniu była robiona korekta geometrii i po zawodach, przecież to się zużywa, dostaje luzów, a same otworki też mają tolerancje..ciacho840 pisze:czemu myślisz ze nie ustawię, to jest tylko element który można ustawić w jednym kierunku ? czyli do siebie koło i od siebie chodzi o kąt pochylenia koła
Nie wszystko jest takie proste jak się wydaje... wahacz przedni tez niby siedzi "sztywno" na gumach ... ściągnij go i załóż ponownie i masz geometrię "wyje...ą" w powietrze ... Na czym tu oszczędzać, dobry diagnosta na płycie ustawi zbieżność...
Ja po wymianie gum i sworzni z przodu miałem 35mm na płycie... a "wszystko" nowe sworznie, gumy ... ale ustawienie geo. było pod stare zużyte graty ...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
po wymianie sworznia ściąga
Jak przestawiasz na sworzniu,to oprócz pochylenia koła,przestawia się także zbieżność.Niewiele,ale jednak.
po wymianie sworznia ściąga
Ratuje Cie geometria. po takiej ingeracji w zawieszeniu zawsze potrzebne są nowe ustawienia ale nie domowej roboty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości