[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: rafus » ndz mar 04, 2012 17:44

Witam! mam taki problem ze wskaznik pokazuje zły poziom paliwa, strzałka jest na początku rezerwy a bak jest prawie pusty moze jest jakies 1.5l paliwa.
Wyjołem całą pompe z baku, przeczyscilem potencjometr od pływaka. Jak podlacze pompe i plywak jest na sam dol to dobrze pokazuje, a jak włoże pompe do baku to znowu strzałka idzie na początek rezerwy a powinna wskazywac prawie pusty bak. Moze to cos ma wspolnego ze w zime bardzo mało jeżdziłem i praktycznie bak był pusty. Tak wychodzi jakby plywak na samym dnie nie lezał.

mk2 1.8 RP 90r.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: stonefree » ndz mar 04, 2012 19:39

Czy jest możliwość, że jak dno baku jest wklęsłe ( do góry ) to pływak tezbędzie wyżej niz powinien?



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: rafus » ndz mar 04, 2012 20:33

stonefree, czyzby bak sie powyginał od mrozów?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: stonefree » ndz mar 04, 2012 22:01

Tak domniemywam...



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: rafus » ndz mar 04, 2012 23:03

az mi sie wierzyc nie chce.




Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: rafus » pn mar 05, 2012 15:05

agrala, no po zimie, wczesniej było normalnie



Awatar użytkownika
35i
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lut 22, 2012 12:21

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: 35i » pn mar 05, 2012 19:27

A możę cofając oparłeś się bakiem o śnieg a opaska wtedy lekko podgięła się i tak już została i to jest powód?Zajrzyj pod samochód



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: rafus » pn mar 05, 2012 21:59

35i, zagladalem wszystko ok, z reszta jak snieg lezal to golfina stała nawet kilka tygodni nie ruszana



Awatar użytkownika
35i
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lut 22, 2012 12:21

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: 35i » śr mar 07, 2012 23:02

W takim razie pozostaje jakaś kalibracja pływaka ze zbiornikiem.Próbuj podgiąć nóżke pływaka lekko do góry. Po zamontowaniu sprawdz wskazania przy pustym baku oczywiście.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: Johnatan » czw mar 08, 2012 21:38

ja zrobiłem tak. Oczyściłem styki na pływaku, oczyściłem styki w płytce masowej obok skrzynki z bezpiecnzikami bo tam 1 konektor jest od pływaka.
Obrazek
postaw cały pływak na równym stole, odegnij ramie pływaka tak a żeby ramie zachaczyło o ogranicznik a pływak unosił się od dna tyle żeby sitko było zanużone... w takij pozycji podłącz to do auta. sprawdz co pokaże i jeżeli strzłka bedzie poniżej czerwonej rezerwy to jest git, możesz spróbować wyssać paliwo do 0 i zalać 5litrów i obczaić co robi wskazówka, dolać następne 5litrow i patrzeć. jak bedzie pokazywała na 10litrach końcówkę rezerwy to silnik ci nigdy nie zgaśnie jak bedziesz dojeźdzał do rezerwy.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ajvan
Ataman
Ataman
Posty: 445
Rejestracja: czw lip 07, 2011 22:29
Lokalizacja: Lublin

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: ajvan » pt mar 09, 2012 16:29

podłącze się pod temat:) u mnie jest w drugą stronę: jak kupiłem mojego drugiego Golfa to miał pusty bak zupełnie (silnik gasł po przełączeniu na benzynę i nie odpalał później) postanowiłem więc mu przypomnieć, że jest silnikiem benzynowym i wlałem mu 95tki tak z 10 litrów i strzałka nawet z rezerwy nie wylazła:P w moim drugim jak tyle wleję to jest co najmniej ćwierć baku (tyle pokazuje)



Awatar użytkownika
rafus
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 584
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:39
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna TSK
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: rafus » pt mar 09, 2012 17:30

Johnatan, jak zrobi sie cieplej to wymodze tak jak napisałeś, zobaczymy co z tego wyjdzie. jak bedzie to samo to wykombinuje inna pompe i sprawdze na innej.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa

Post autor: Johnatan » pt mar 09, 2012 19:46

najważniejsze jest zeby pływak nie był na dnie a pokazywał koniec czerwonego pola. Ja mam licznik który ma białą kreskę przed czerwonym polem i u mnie paliwo się kończy aż wskazówka zejdzie całkowicie z kresek wskaźnika. A dojeźdzam go maxymalnie do końca czerwonego pola.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości