Regulacja obrotow 107km PF

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

GTI_II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw sty 12, 2012 23:58

Regulacja obrotow 107km PF

Post autor: GTI_II » czw mar 01, 2012 19:36

po odpaleniu moj gol ma obroty 12tys i pozniej spadaj na 11 i tak sie utrzymuje. Co zrobic zeby ustawic go na 8-9 ? regulowalem w przepustnicy ta srubke co jest w srodku ale do konca jest juz dokrecona i obroty byly wieksze alke spadly tylko na 11. Gdzie jeszcze moge ustawic obroty ? Silnik 1.8 107km PF



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Regulacja obrotow 107km PF

Post autor: jeryk10 » czw mar 01, 2012 21:02

12 tys to jak w motorze ścigaczu masz obroty tą śrubka się nie reguluje za obroty odpowiada korkowiec zdław przewód korkowca na doprowadzeniu do dolotu i będziesz widział czy obroty spadną korkowiec podmień na inny na próbę


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

GTI_II
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: czw sty 12, 2012 23:58

Regulacja obrotow 107km PF

Post autor: GTI_II » czw mar 01, 2012 21:48

podmienilem i to samo



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Regulacja obrotow 107km PF

Post autor: Paweł Marek » czw mar 01, 2012 21:51

GTI_II, znajdź sobie opis regulacji . Masz tam kwestię stycznika przy przepustnicy, odpowiedniego ustawienia zapłonu (-6 stopni przy 2250 obrótów ze zdjętą wtyczką niebieskiego czujnika ), kontroli szczelności całego dolotu z odmą serwem i podciśnieniami. Niebieski czujnik też do sprawdzenia. Każdy z tych elementów może dać złe obroty nawet jeśli krokowiec jest ok.

Chodzi o to że regulacja obrotów którą zapewnia krokowiec (to zła nazwa - lepiej zawór regulacyjny na wężu obejściowym) nie jest czuła i płynna. Jak stycznik zamknięcia przepustnicy zadziała to sterownik podaje na krokowiec pewne napięcie które zmieni dopiero po większej odchyłce od zadanych obrotów, zanim do tego dojdzie obroty będą się wahać. Więc wszystko co wypisałem musi być ok. Przepływomierz również.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości