do którego pinu w złączu diagnostycznym VAG należy podpiąć ABS
pin od ABSu w VAG COM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pin od ABSu w VAG COM
szukałem chyba wszedzie ale znaleźć i tak nie mogę...
do którego pinu w złączu diagnostycznym VAG należy podpiąć ABS
do którego pinu w złączu diagnostycznym VAG należy podpiąć ABS

-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
pin od ABSu w VAG COM
OBD II, pinów 16...
to kabelek od diagnostyki ECU silnika i diagnostyki ABS pod ten sam pin?? bo mam dwa kabelki
to kabelek od diagnostyki ECU silnika i diagnostyki ABS pod ten sam pin?? bo mam dwa kabelki

-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
pin od ABSu w VAG COM
To ten sam kabel.
W pierwszych golfach 3 z 16 pinowym gniazdem byly dwie linie diagnostyczne: K (7pin) i L(15 badz 16 pin - nie pamietam).
Pozniej byla tylko jedna linia K na pinie 7 i byla od wszystkiego, tak samo jak przy 2 liniach.
Np w Oplu jest tak ze ABS jest na innym pinie, silnik na inny itd. Grupa VAG ma normalnie na 1 pinie wszytko, pozniej ok roku 2002 dochodza 2 dodatkowe przewody gdy auto wyposazone jest w CAN.
W pierwszych golfach 3 z 16 pinowym gniazdem byly dwie linie diagnostyczne: K (7pin) i L(15 badz 16 pin - nie pamietam).
Pozniej byla tylko jedna linia K na pinie 7 i byla od wszystkiego, tak samo jak przy 2 liniach.
Np w Oplu jest tak ze ABS jest na innym pinie, silnik na inny itd. Grupa VAG ma normalnie na 1 pinie wszytko, pozniej ok roku 2002 dochodza 2 dodatkowe przewody gdy auto wyposazone jest w CAN.
pin od ABSu w VAG COM
aha dzięki...
to spróbuje podpiąć ABS pod pin L we wtyczce i zobaczę czy zadziała, bo pod K mam ECU silnika
to spróbuje podpiąć ABS pod pin L we wtyczce i zobaczę czy zadziała, bo pod K mam ECU silnika

pin od ABSu w VAG COM
oczywiście ,że pod "K" ten sam co silnik .Orginalnie w autach jest złączka gdzie wszystkie kable z modułów się wpina,a jeden idzie do gniazdka.Wszystkie są koloru szarego z białym paskiem i te łączysz pod K,czyli 7,natomiast L to zółte kable i te łaczysz pod 15.
pin od ABSu w VAG COM
czyli podsumowując mam dwa kabelki (od ECU silnika + ABS) połączyć w jeden i wpiąć w linie K? nie bedzie się to z żaden sposób "gryź" 

-
agrala
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
- Qto
- _

- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
pin od ABSu w VAG COM
zielu, z tego co pamiętam masz motorownie z Sharana...nawet jakbyś z dawcy przerzucił wszystkie bebechy, które się diagnozuje kompem to wszystkie byś podłączał pod pin 7 złącza diagnostycznego. Ze sterownika ABS wychodzi z pinu 7 kabel szaro/biały (łączy się z kabelkami do tego samego koloru z innych sterowników)...i idzie do pinu 7 złącza diagnostycznego - kable nie są w żaden sposób rozdzielone i tak jak pisze agrala - nic się nie gryzie 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości
