Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								hipi6							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 182
 		- Rejestracja: wt gru 13, 2005 13:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Oława\Strzelin\Jelcz-Laskowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hipi6 » pn lut 27, 2012 20:05
			
			
			
			
			
			
									
									
		
		
				Moje nowe dziecko....
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3152395#3152395
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								lidoo							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 40
 		- Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
 		
		
											- Auto: Passat B8
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lidoo » wt lut 28, 2012 15:46
			
			
			
			
			Witaj kolego,  co za zbieg okolicznosci tez mam AJM i własnie sie dowiedziałem dzis  ze tez pękł mi tłok, jescze niewiem jaki jest u mnie ale sprawdze to, jakie miałes objawy ? uszkodziło Ci sie cos wiecej ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hipi6							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 182
 		- Rejestracja: wt gru 13, 2005 13:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Oława\Strzelin\Jelcz-Laskowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hipi6 » wt lut 28, 2012 18:29
			
			
			
			
			No własnie nic więcej tylko tłok pękł. Objawy były takie że po prosty usłyszałem małe uderzenie i nagle spadek mocy i siwy dym za mną. Po rozebraniu tłok wyglądał tak jak na zdjęciu. Dzisiaj objeździłem z 10 hurtowni by dobrać tłok i lipa. Nie istnieje taki tłok. Jutro jadę na serwis by sprawdzić wszystko.
			
									
									
		
		
				Moje nowe dziecko....
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3152395#3152395
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krzysiek1606							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 273
 		- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
 		
		
											- Lokalizacja: mazowieckie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1606 » wt lut 28, 2012 19:32
			
			
			
			
			jak długo masz tego vw  robiłeś uszczelkę pod głowicą?
  jak dla mnie ten tłok ktoś kiedyś po prostu zeszlifował 
daj zdjęcie głowicy od strony zaworów                   
 nowy tłok wygląda prawidłowo  

 
			
									
									
		
		
				 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
 246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje  czyszczenie turbin , przerobke  turbin GTB na podcisnienie ,  uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych  ,  uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
   tel. 608370238   TURBO-SPAW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Haki							
 
						- _

 			
		- Posty: 6070
 		- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
 		
		
																- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Haki » wt lut 28, 2012 21:19
			
			
			
			
			To ten sam tłok ... ale Twój poszedł już w krainę wiecznych snów i wygląda jak wygląda ...
			
									
									
		
		
				Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez  ON
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Michał_1977							
 
						- _

 			
		- Posty: 14310
 		- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
 		
		
																- Lokalizacja: Leżajsk
 
																	- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) 
												- Silnik: Zły!
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Adamm							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 4753
 		- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
 		
		
																- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
 
												- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Adamm » śr lut 29, 2012 15:31
			
			
			
			
			hipi6, 
http://www.cermotor.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; tu poszukaj, dobra hurtownia, biore od nich sporo gratow bo mam ich pod nosem 

 w razie co sluze rabatem 

 
			
									
									
		
		
				Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM??  --> napisz do mnie 
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hipi6							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 182
 		- Rejestracja: wt gru 13, 2005 13:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Oława\Strzelin\Jelcz-Laskowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hipi6 » śr lut 29, 2012 22:01
			
			
			
			
			U mnie wszystkie 4 tłoki są płaskie... i To jest najlepsze w tym wszystkim... Mam go od 2 lat i uszczelkę pod głowicą wymieniałem zaraz po kupnie. To możliwe że ktoś by zeszlifował sobie wszystkie tłoki? Ważyłem stary i nowy tłok. Nowy waży 580 gram a stary 570 gram. A do tego w komorze spalania jest taki stożek ostry. W nowym i 3 pozostałych jest taki sam ale w tym pękniętym wygląda on tak jak by ktoś w niego młotkiem uderzył.
			
									
									
		
		
				Moje nowe dziecko....
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3152395#3152395
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								JABcok20							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1838
 		- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
 		
		
																- Lokalizacja: Lębork
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JABcok20 » czw mar 01, 2012 01:02
			
			
			
			
			jado 1.6td kupiłem dokąłdnie tej samej firmy ale  używany. jeździdo dziś au mnie dostawał po dupie na vnt20 i nic sie nie działo.
			
									
									
		
		
				Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krzysiek1606							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 273
 		- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
 		
		
											- Lokalizacja: mazowieckie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1606 » czw mar 01, 2012 07:34
			
			
			
			
			a uszczelkę wymieniałeś sam czy w warsztacie?
  może głowica była kilka razy planowana lub raz konkretnie 
 zobacz co robią zawory tłokom jak głowica jest kilka razy
 planowana  
 
 3 tłoki lekko pęknięte a 4 to ma już dziurę 
 
 
 
			
									
									
		
		
				 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
 246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje  czyszczenie turbin , przerobke  turbin GTB na podcisnienie ,  uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych  ,  uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
   tel. 608370238   TURBO-SPAW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hipi6							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 182
 		- Rejestracja: wt gru 13, 2005 13:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Oława\Strzelin\Jelcz-Laskowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hipi6 » czw mar 01, 2012 09:10
			
			
			
			
			Wymieniałem w warsztacie. U mnie była raz planowana. Ale nie zmienia to faktu dlaczego moje tłoki są płaskie wszystkie bez tych komór na zawory... No nic dzisiaj odwiedzę Intercars we Wrocławiu i ewentualnie serwis na pięknej. Mój tłok wygląda jak Twójkrzysiek1606, też ma dziurę. Ale reszta jest w porządku. Mnie zastanawiają też te stożki. U Ciebie na zdjęciach są ostre, a w moim jest spłaszczony jak po uderzeniu młotkiem co najmniej....
			
									
									
		
		
				Moje nowe dziecko....
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3152395#3152395
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								krzysiek1606							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 273
 		- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
 		
		
											- Lokalizacja: mazowieckie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: krzysiek1606 » czw mar 01, 2012 09:53
			
			
			
			
			a uszczelka jaką grubość miała u mnie była najgrubsza 
 ja kupiłem taką ch... głowice była  po pełnej obróbce .. 
   po 25 tyś dowiedziałem się co to za głowica i jakie koszty są pośpiechu  

  teraz mam drugi silnik z zagranicy i przynajmniej pewność że
 pseudo mechanik grupy vag przy nim nie grzebał 

 
			
									
									
		
		
				 krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
 246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje  czyszczenie turbin , przerobke  turbin GTB na podcisnienie ,  uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych  ,  uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
   tel. 608370238   TURBO-SPAW
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								lidoo							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 40
 		- Rejestracja: pn kwie 20, 2009 12:07
 		
		
											- Auto: Passat B8
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lidoo » czw mar 01, 2012 12:58
			
			
			
			
			Sprawdziłem u siebie w AJM, mam  tłoki jak ten nowy  który pokazujesz na ostatnim zdjęciu.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								hipi6							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 182
 		- Rejestracja: wt gru 13, 2005 13:00
 		
		
																					- Lokalizacja: Oława\Strzelin\Jelcz-Laskowice
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: hipi6 » czw mar 01, 2012 18:07
			
			
			
			
			No to już wszystko jest jasne 

 moje tłoki po prostu zostały kiedyś wyszlifowane z góry... jeszcze za nim je kupiłem. No to teraz nowe sety i silniczek będzie ok  
 
Dziękuję wszystkim za pomoc 

 
			
									
									
		
		
				Moje nowe dziecko....
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3152395#3152395
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości