Problemy z obrotami

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:12

Mam problem z obrotami
Mianowicie po odpaleniu pracuje na tak niskich obrotach że muszę trzymać go delikatnie na obrotach a jak się zagrzeje to znowu trzyma obroty na poziomie 1100 - 1200 obr. Mowa tu jest o silniku 1.6 75KM
Ostatnio zmieniony wt lut 28, 2012 19:14 przez swdarek, łącznie zmieniany 1 raz.



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:13

przepustnica albo silniczek krokowy do przeczyszczenia.



swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Re: Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:15

A jest to ciężkie do opanowania ?



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:16

nie dosyć proste...jeżeli to to. Ale pasowało by na to zerknąć na dzien dobry



swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:18

ok dzięki
poćwiczę z tym jutro może dam rade
:D



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:20

a temp dobrze pokazuje ?



swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:21

jasne 90 i nic więcej



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:24

to czujniki i termostaty odpadają. Co do czyszczenia przepustnicy to szmatka, benzyna ekstrakcyjna albo szprej do czyszczenia przepustnic, wymyć z tego syfu. Dasz se rade tylko klapki za mocno nie wyginać od niej.



swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:25

ok dzięki
a powiedz jeszcze czy to może być przyczyną dosyć dużego spalania ?



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:32

hymm raczej nie. a masz lpg ? jakie oznaczenie silnika ? i ile Ci pali ?



swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:35

nie nie posiadam podtlenku gazu ;D a co do oznaczenia silnika to lipa nie wiem . Wiem tylko tyle że to mono wtrysk 6 DINowy i tak na oko około 10 na 100km przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym
Podkreślam że to 1.6 75KM



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:39

na krótkich odcinkach jak jest zimno i silnik nie dogrzany to tak czasem może być. A od jakiego momentu mniej wiecej tak pali ?



swdarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lut 27, 2012 20:53
Lokalizacja: Piekary Śląskie

Problemy z obrotami

Post autor: swdarek » wt lut 28, 2012 19:42

powiem Ci szczerze że mam go od kilku dni i jest to mój pierwszy GOLF
Może te silniki tak mają
Musze to wybadać



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Problemy z obrotami

Post autor: mirek87 » wt lut 28, 2012 19:44

na krótkich dystansach noga z gazu :-)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości