Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
MODEL: Octavia 2 2006 Combi, 4x4 Adventure
SILNIK: 1,9 TDi BKC - program by Zoltar
UKŁAD DOLOTOWY: turbina ARL by TuneUp
UKŁAD WYDECHOWY: seria + wywalone( katalizator, chłodnica spalin, EGR)
ELEKTRONIKA: maxidot, kierownica multi, klima 2-strefowa, ESP, tempomat, parktronik tył, dogrzewanie elektryczne + BORDNETZ od paska CC, TPMS, sterownik haka, grzane dupki
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia 6b - FWZ, Haldex II = 4x4
ZAWIESZENIE: seria na bezdroża
UKŁAD HAMULCOWY: seria (tarcze+klocki, przód+tył BOSCH)
BODY-KIT: seria + siłownik maski, podgrzewane spryskiwacze szyby, nakładki progów 4x4
ŚRODEK: seria + grzane fotele + awaryjne od FL + schowek pod roletą + podwójna podłoga bagażnika
+ gniazdo zapalniczki w tylnej popielniczce + lampka oświetlenia wnętrza od W8 + podświetlenie RED/WHITE-blue + ...
CAR-AUDIO: Stream MP3 + 8 głośników + Bluetooth Nokia CK-7W
INNE: Felgi lato - ori alu 205/55/R16, zima - ori stal 205/55/R16 UG7+
MOC: 162KM/335Nm
Zrobione:
- przekodowane światła p.mgielne na dzienne
- zmieniony bordnetz
- zmienione halogeny
- włączone doświetlanie zakrętów
- zainstalowane dogrzewanie elektryczne
- założony siłownik maski
- uruchomiony TPMS - razem z guzikiem ori
- założone grzane fotele
- dołożony schowek pod roletą
- założona podwójna podłoga bagażnika
- założone nakładki progów 4x4
- założone podgrzewane spryskiwacze
- zamontowane dodatkowe gniazdo zapalniczki w tylnej popielniczce
- zamontowana przednia lampka oświetlenia wnętrza od Passata B5 W8
- podświetlenie czerwone i białe
- założony sterownik haka
- założona tylna kanapa z podłokietnikiem i przejściem na narty
- założone carbonowe listwy
W planach:
body kit offroad?, przyciemnić szyby, wyłączenie 4x4, hak, xenony ?.....
ZDJĘCIA:
linki do forum octavi, żeby nie powielać, ale działają bez zalogowania
SILNIK: 1,9 TDi BKC - program by Zoltar
UKŁAD DOLOTOWY: turbina ARL by TuneUp
UKŁAD WYDECHOWY: seria + wywalone( katalizator, chłodnica spalin, EGR)
ELEKTRONIKA: maxidot, kierownica multi, klima 2-strefowa, ESP, tempomat, parktronik tył, dogrzewanie elektryczne + BORDNETZ od paska CC, TPMS, sterownik haka, grzane dupki
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia 6b - FWZ, Haldex II = 4x4
ZAWIESZENIE: seria na bezdroża
UKŁAD HAMULCOWY: seria (tarcze+klocki, przód+tył BOSCH)
BODY-KIT: seria + siłownik maski, podgrzewane spryskiwacze szyby, nakładki progów 4x4
ŚRODEK: seria + grzane fotele + awaryjne od FL + schowek pod roletą + podwójna podłoga bagażnika
+ gniazdo zapalniczki w tylnej popielniczce + lampka oświetlenia wnętrza od W8 + podświetlenie RED/WHITE-blue + ...
CAR-AUDIO: Stream MP3 + 8 głośników + Bluetooth Nokia CK-7W
INNE: Felgi lato - ori alu 205/55/R16, zima - ori stal 205/55/R16 UG7+
MOC: 162KM/335Nm
Zrobione:
- przekodowane światła p.mgielne na dzienne
- zmieniony bordnetz
- zmienione halogeny
- włączone doświetlanie zakrętów
- zainstalowane dogrzewanie elektryczne
- założony siłownik maski
- uruchomiony TPMS - razem z guzikiem ori
- założone grzane fotele
- dołożony schowek pod roletą
- założona podwójna podłoga bagażnika
- założone nakładki progów 4x4
- założone podgrzewane spryskiwacze
- zamontowane dodatkowe gniazdo zapalniczki w tylnej popielniczce
- zamontowana przednia lampka oświetlenia wnętrza od Passata B5 W8
- podświetlenie czerwone i białe
- założony sterownik haka
- założona tylna kanapa z podłokietnikiem i przejściem na narty
- założone carbonowe listwy
W planach:
body kit offroad?, przyciemnić szyby, wyłączenie 4x4, hak, xenony ?.....
ZDJĘCIA:
linki do forum octavi, żeby nie powielać, ale działają bez zalogowania
Ostatnio zmieniony pt mar 02, 2012 10:08 przez krzynol, łącznie zmieniany 2 razy.
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Czerwone podświetlenie świetnie wyszło.
Jak się jeździ na takim wysokim zawieszeniu?
Jak się jeździ na takim wysokim zawieszeniu?
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Fajny samochód, mega praktyczny, bardzo pakowny no i jeszcze 4x4 . Podświetlenie rzeczywiście fajne Ciekawe jaka moc po programie.
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Zastanawia mnie jeden z planów - wyłączenie 4x4? Po co kupować takie auto, by później wyłączać napęd?
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
auto waży 250kg więcej niż "cywilna" wersja Octavii 2, więc o zerwaniu kapcia mogę pomarzyć lub pośnićSlovak pisze:Po co kupować takie auto, by później wyłączać napęd?
a jak wyłączę...... to napiera inaczej, będę się czuł jak zwykły ośkowiec
buja troszkę na zakrętach, ale trakcja nadrabia i jest niezły fun
ja bardziej latam po bezdrożach niż zamykam licznik.
co do programu, to jadę na korektę i hamowanie w tym tygodniu, to wrzucę wykres
Re: Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Padłem.krzynol pisze:auto waży 250kg więcej niż "cywilna" wersja Octavii 2, więc o zerwaniu kapcia mogę pomarzyć lub pośnićSlovak pisze:Po co kupować takie auto, by później wyłączać napęd?
a jak wyłączę...... to napiera inaczej, będę się czuł jak zwykły ośkowiec
Re: Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Latasz po bezdrożach i chcesz wyłączać napędy... No ale co kto lubikrzynol pisze:trakcja nadrabia i jest niezły funSlovak pisze:Po co kupować takie auto, by później wyłączać napęd?
ja bardziej latam po bezdrożach niż zamykam licznik.
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
czytajcie, a nie czepiajcie się, chcę mieć możliwość odłączania napędu guzikiem jak zechcę
zgodnie z obietnicą
zgodnie z obietnicą
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Było od razu napisać, możliwość wyłączania napędu 4x4 na drogach utwardzonych , z tego co wcześniej napisałeś wynikało, że ewidentnie chcesz się pozbyć napędu. Ogólnie jednak polecałbym zrobić tak, aby napęd załączał się podczas poślizgu kół przednich .
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
cos malo niuta po programie, lepiej bylo zrobic plaskie 300 nm od 2 tys... bo cos pózno cokolwiek sie tam dzieje. Tak jak by bylo BigT.
a co do napedu, to juz lepiej przyciskiem spiac na stałe, niz odłączać... chyba ze chcesz szpanowac pod remizami
a jak juz chcesz odlaczyc tyl, to wyjmij bezpiecznik, albo zaciagnij reczny na 1 zabek podczas jazdy i tyl sie odlaczy
a co do napedu, to juz lepiej przyciskiem spiac na stałe, niz odłączać... chyba ze chcesz szpanowac pod remizami
a jak juz chcesz odlaczyc tyl, to wyjmij bezpiecznik, albo zaciagnij reczny na 1 zabek podczas jazdy i tyl sie odlaczy
Re: Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
robimy korektę momentu bo faktycznie coś mało wyszłomasakra pisze:cos malo niuta po programie, lepiej bylo zrobic plaskie 300 nm od 2 tys... bo cos pózno cokolwiek sie tam dzieje. Tak jak by bylo BigT.
a co do napedu, to juz lepiej przyciskiem spiac na stałe, niz odłączać... chyba ze chcesz szpanowac pod remizami
a jak juz chcesz odlaczyc tyl, to wyjmij bezpiecznik, albo zaciagnij reczny na 1 zabek podczas jazdy i tyl sie odlaczy
tył będzie odłączany poprzez właśnie odłączenie zasilania do haldexu, poprzez modulik bistabilny
bo z bezpiecznikiem to zabawa lamerska
Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Dzisiaj byłem zważyć auto i ze mną w środku i 3/4 baku - 1700kg
podczas hamowania miało jakieś 1900-1950kg, a założenie było 2000kg
więc 2-3% wyniki zawyżone, ale to i tak banana nie wyłącza
podczas hamowania miało jakieś 1900-1950kg, a założenie było 2000kg
więc 2-3% wyniki zawyżone, ale to i tak banana nie wyłącza
Re: Octavia II 4x4 1,9 TDI Adventure by krzynol
Powiedz mi jak tam ze zmiana turbo na arl duzo roboty i jaki koszt w tune up to byl?krzynol pisze:MODEL: Octavia 2 2006 Combi, 4x4 Adventure
SILNIK: 1,9 TDi BKC - program by Zoltar
UKŁAD DOLOTOWY: turbina ARL by TuneUp
UKŁAD WYDECHOWY: seria + wywalone( katalizator, chłodnica spalin, EGR)
ELEKTRONIKA: maxidot, kierownica multi, klima 2-strefowa, ESP, tempomat, parktronik tył, dogrzewanie elektryczne + BORDNETZ od paska CC, TPMS, sterownik haka, grzane dupki
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia 6b - FWZ, Haldex II = 4x4
ZAWIESZENIE: seria na bezdroża
UKŁAD HAMULCOWY: seria (tarcze+klocki, przód+tył BOSCH)
BODY-KIT: seria + siłownik maski, podgrzewane spryskiwacze szyby, nakładki progów 4x4
ŚRODEK: seria + grzane fotele + awaryjne od FL + schowek pod roletą + podwójna podłoga bagażnika
+ gniazdo zapalniczki w tylnej popielniczce + lampka oświetlenia wnętrza od W8 + podświetlenie RED/WHITE-blue + ...
CAR-AUDIO: Stream MP3 + 8 głośników + Bluetooth Nokia CK-7W
INNE: Felgi lato - ori alu 205/55/R16, zima - ori stal 205/55/R16 UG7+
MOC: 162KM/335Nm
Zrobione:
- przekodowane światła p.mgielne na dzienne
- zmieniony bordnetz
- zmienione halogeny
- włączone doświetlanie zakrętów
- zainstalowane dogrzewanie elektryczne
- założony siłownik maski
- uruchomiony TPMS - razem z guzikiem ori
- założone grzane fotele
- dołożony schowek pod roletą
- założona podwójna podłoga bagażnika
- założone nakładki progów 4x4
- założone podgrzewane spryskiwacze
- zamontowane dodatkowe gniazdo zapalniczki w tylnej popielniczce
- zamontowana przednia lampka oświetlenia wnętrza od Passata B5 W8
- podświetlenie czerwone i białe
- założony sterownik haka
- założona tylna kanapa z podłokietnikiem i przejściem na narty
- założone carbonowe listwy
W planach:
body kit offroad?, przyciemnić szyby, wyłączenie 4x4, hak, xenony ?.....
ZDJĘCIA:
linki do forum octavi, żeby nie powielać, ale działają bez zalogowania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości