przelacznik mfa

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zuo7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz sty 02, 2011 00:38
Lokalizacja: Oława

przelacznik mfa

Post autor: zuo7 » ndz lut 26, 2012 16:36

panowie mam pytanie. czy chcac wymienic przelacznik mfa w mojej 2 powinienem brac poprawke na rocznik i silnik ? czy tez bez znaczenia w czym ten przelacznik kiedys siedzial? :food:



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

przelacznik mfa

Post autor: spirit77 » ndz lut 26, 2012 16:45

Musisz brać poprawkę na rocznik, była bodaj zmiana na przełomie lipca i sierpnia 88 rok. Na silnik nie musisz zwracać uwagi.

Na aukcji z licznikiem możesz zobaczyć starszy typ, a w drugiej aukcji nowszy typ.

http://moto.allegro.pl/golf-2-ii-przela ... 78310.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://moto.allegro.pl/manetki-przelacz ... 80851.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

przelacznik mfa

Post autor: Johnatan » ndz lut 26, 2012 23:20

kupujesz z awaryjnymi lub bez. masz awaryjne kup z awaryjnymi, masz bez kub bez.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
zuo7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz sty 02, 2011 00:38
Lokalizacja: Oława

przelacznik mfa

Post autor: zuo7 » pn lut 27, 2012 00:02

sciagajac manetki z golfa kolegi, rozpolowily mi sie, czyli wygladalo to jak na drugim linku. jego golf z 91r byl. natomiast widze ze te na 1 linku sa zespolone - i to jest ta roznica? bo tej informacji o awaryjkach nie do konca rozumiem :banghead:



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

przelacznik mfa

Post autor: spirit77 » pn lut 27, 2012 00:38

To normalne że się "rozpołowiły", w rzeczywistości składają się z dwóch oddzielnych części: jedna to manetka kierunków a druga manetka wycieraczek. A info o awaryjnych polega na tym że przed "liftem" włącznik awaryjnych był na desce, po "lifcie" był na kolumnie kierownicy zblokowany z manetką kierunków. Jeśli chcesz kupić manetkę z powodu że nie działają ci spryskiwacze szyby, to lepiej założyć przekaźnik i manetka znów będzie sprawna.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
zuo7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz sty 02, 2011 00:38
Lokalizacja: Oława

przelacznik mfa

Post autor: zuo7 » pn lut 27, 2012 01:45

a powiedz mi jeszcze jak rozpoznajesz , ktora jest przed liftowa , a ktora po. skoro w obu przypadkach sie rozpolawiaja i pewnie obie po rozpolowieniu wygladaja tak samo?



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

przelacznik mfa

Post autor: spirit77 » pn lut 27, 2012 02:00

Manetka po "lifcie" ma dolny otwór na śrubę przesunięty na lewą stronę, przed "liftem" ma dolny otwór na śrubę centralnie po środku.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
zuo7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: ndz sty 02, 2011 00:38
Lokalizacja: Oława

przelacznik mfa

Post autor: zuo7 » pn lut 27, 2012 16:10

dzieki za pomoc :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 92 gości