szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Witam tak jak w teamcie mam golfa 4 1.9 tdi 110km i teraz do rzeczy padla mi turbina i puszczala olej ale ok trubina wymieniona i wszystko prawie gites a wiec prawie bo jest mały problem na biegu jałowym wkreca sie normlanie a pod obciazeniem ponizej 2000 obr szarpie silnikiem jak odpuszcze przestaje i jak dodam gazu tez przestaje najbardziej jest odczuwalen z redukcji 1 na 2 i 3 ale juz slabiej 4 czy 5 prawie nie odczuwalne .Wezyki wszystkie sprawdzalem od turba do zaworka wszystko niby gra ale nie gra i etraz moje pytanie czy takie szarpanie to moze byc objaw nie doladowania turbo ? Dreczy mnie 1 dylemat sztanga gruszki w starym turbie byla inaczej ustawiona niz w tym nowym a wszystko do tej pory blyo ok przed wymiana po wymianie wlasnie szarpanie tak ze chlopaki czy to nie doladowanie moze byc dobrym tropem? jest jeszcze 1 problem nie mam kabla i na chwile obecna nie mam mozliwosci podpieca kompa i sprawdzenie. z gory dzieki za odpowiedz
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
no właśnie może być źle wyregulowana sztanga i dlatego i podpięcie by się przydało to by było wiadomo jak turbina dmucha , a tak to niech ktoś ci sprawdzi czy jest dobrze ustawiona sztanga
[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Jutro jak dobrze pujdzie podepne pod kompa i zobaczymy co tma sie dzieje bo ja ta turbinke mialem z servicu zalatwiona i tma sztanga byla fabrycznie niby ustawiona ale ne wiadomo dokladnie z jakiego silnika kolektor pasuje dealnie ale mocowanie turbawki do ramy jest troche inaczej wlasnie i chyba dobrze mysle jak turbawka byla z 90 kucy silnika to ma inne ustawienei gruszki wtedy?
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
teoretycznie nie powinno bo każdą turbinę ustawia się praktycznie tak samo bo różnią się aby umocowaniem gruszki i długością cięgna a system działania ten sam , podepnij vag i posprawdzaj turbawke czy sztanga dobrze chodzi i ile pompuje
[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
nie z redukcji lecz podczas zmiany biegów. Redukcja to zejście z biegu wyższego na niższy. Jak podepniesz się pod kompa to wejdź sobie w 01 Engine a następnie w grupę 006 i w drugiej kolumnie podejrzyj działanie czujnika F36 przy pedale sprzęgła - pierwsze z trzech zer "000" po wciśnięciu pedału sprzęgła powinno się zmienić na jedynkę - "100".Przemek482 pisze:najbardziej jest odczuwalen z redukcji 1 na 2 i 3 ale juz slabiej 4 czy 5 prawie nie odczuwalne
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Dzieki za poprawke dokladnie przy zmianie biegu i wogole dzisiaj znalazłem znajomego z kompem i kablem , ale lipka mala jest laczyc sie łaczy ale nie moze odczytac danych jakis blad wywala
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
no wiec tka kabla jak nie bylo tak nie ma przynajmniej w najblizszych dniach ale sobie przypomnialem ze to tkaie samo szrpanie jak kiedys zwalil mi sie slimak od predkosciomierza tak ze wyczytalem ze moze byc to nastawnik ale wypiolem wtyczkie z czujnika predkosci i dalej szarpie wec to nie nastawnic, filtr w dobrej kondycji jeszcze bialy nie zaoliwiony a turbo ustawilem tka jak stare bylo policzylem gwinty innego spoosbu narazie nie mialem wiec tka sie ratowalem ale nic z teog dalej to samo juz nie wiem czego by sie tu przyczepic...
Bylem podpiety pod komputer i okazalo sie ze vag czyta jakas dziwna predkosc jechałem 70 km/h a pokazywal 1001 i chyba ztym szarpaniem wlasnie jest z tym problem tylko teraz powiedzcie mi panowie jesli czujnik jest ok to gdzie szukac przyczyny dalej?
Bylem podpiety pod komputer i okazalo sie ze vag czyta jakas dziwna predkosc jechałem 70 km/h a pokazywal 1001 i chyba ztym szarpaniem wlasnie jest z tym problem tylko teraz powiedzcie mi panowie jesli czujnik jest ok to gdzie szukac przyczyny dalej?
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Podpięty to powinien być samochód a nie Ty a tak swoją drogą to nieźle a skoro szarpiesz to chyba zelówki Ci się ślizgająPrzemek482 pisze:Bylem podpiety pod komputer i okazalo sie ze vag czyta jakas dziwna predkosc jechałem 70 km/h a pokazywal 1001
Coś mi się wydaje, że zamiast prędkości to odczytujesz inne wartości.
Daj Ty lepiej chłopie ten sprzęt w dobre ręce bo chyba nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz i co chciałbyś sprawdzić - to taka serdeczna rada a nie upierdliwość.
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Wymieniłeś suszarkę na nową czy używaną ? Przedewszystkim proponuję nic nie ruszać przy sztandze a jeśli suszarka jest nowa to tym bardziej. Nie mam oczywiście pewności czy objaw jest identyczny jak u mnie, dlatego diagnoza vag-iem to powinien być priorytet. Kiedyś gdy wymieniałem turbo na nowe to też miałem podobny problem tyle, że u mnie okazało się
że N75 się poddał i po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy ale jak już wspomniałem, nie wiem czy masz dokładnie taki sam objaw, więc myślę, że bez diagnozy się nie obejdzie a sztangi bym nie ruszał bo to pewnie nie
jest jej wina.
że N75 się poddał i po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy ale jak już wspomniałem, nie wiem czy masz dokładnie taki sam objaw, więc myślę, że bez diagnozy się nie obejdzie a sztangi bym nie ruszał bo to pewnie nie
jest jej wina.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
Re: szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Podpięty to powinien być samochód a nie Ty a tak swoją drogą to nieźle a skoro szarpiesz to chyba zelówki Ci się ślizgają
Coś mi się wydaje, że zamiast prędkości to odczytujesz inne wartości.
Tyle to i ja wiem jak tkai madry jestes to powedz mi jakie wartosci szczytuje a jak nie wiesz to *#cenzura#* nie pisz bzdur bo sam *#cenzura#* wiesz
Detektor objaw jest taki sam jak odepniesz impulsator predkosci do licznika to jest identyczne zachowanie auta oczywiscie przy sprawnym nastawniku
Coś mi się wydaje, że zamiast prędkości to odczytujesz inne wartości.
Tyle to i ja wiem jak tkai madry jestes to powedz mi jakie wartosci szczytuje a jak nie wiesz to *#cenzura#* nie pisz bzdur bo sam *#cenzura#* wiesz
Detektor objaw jest taki sam jak odepniesz impulsator predkosci do licznika to jest identyczne zachowanie auta oczywiscie przy sprawnym nastawniku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości