szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Witam tak jak w teamcie mam golfa 4 1.9 tdi 110km i teraz do rzeczy padla mi turbina i puszczala olej ale ok trubina wymieniona i wszystko prawie gites a wiec prawie bo jest mały problem na biegu jałowym wkreca sie normlanie a pod obciazeniem ponizej 2000 obr szarpie silnikiem jak odpuszcze przestaje i jak dodam gazu tez przestaje najbardziej jest odczuwalen z redukcji 1 na 2 i 3 ale juz slabiej 4 czy 5 prawie nie odczuwalne .Wezyki wszystkie sprawdzalem od turba do zaworka wszystko niby gra ale nie gra i etraz moje pytanie czy takie szarpanie to moze byc objaw nie doladowania turbo ? Dreczy mnie 1 dylemat sztanga gruszki w starym turbie byla inaczej ustawiona niz w tym nowym a wszystko do tej pory blyo ok przed wymiana po wymianie wlasnie szarpanie tak ze chlopaki czy to nie doladowanie moze byc dobrym tropem? jest jeszcze 1 problem nie mam kabla i na chwile obecna nie mam mozliwosci podpieca kompa i sprawdzenie. z gory dzieki za odpowiedz
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
no właśnie może być źle wyregulowana sztanga i dlatego i podpięcie by się przydało to by było wiadomo jak turbina dmucha , a tak to niech ktoś ci sprawdzi czy jest dobrze ustawiona sztanga
[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Jutro jak dobrze pujdzie podepne pod kompa i zobaczymy co tma sie dzieje bo ja ta turbinke mialem z servicu zalatwiona i tma sztanga byla fabrycznie niby ustawiona ale ne wiadomo dokladnie z jakiego silnika kolektor pasuje dealnie ale mocowanie turbawki do ramy jest troche inaczej wlasnie i chyba dobrze mysle jak turbawka byla z 90 kucy silnika to ma inne ustawienei gruszki wtedy?
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
teoretycznie nie powinno bo każdą turbinę ustawia się praktycznie tak samo bo różnią się aby umocowaniem gruszki i długością cięgna a system działania ten sam , podepnij vag i posprawdzaj turbawke czy sztanga dobrze chodzi i ile pompuje
[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
nie z redukcji lecz podczas zmiany biegów. Redukcja to zejście z biegu wyższego na niższy. Jak podepniesz się pod kompa to wejdź sobie w 01 Engine a następnie w grupę 006 i w drugiej kolumnie podejrzyj działanie czujnika F36 przy pedale sprzęgła - pierwsze z trzech zer "000" po wciśnięciu pedału sprzęgła powinno się zmienić na jedynkę - "100".Przemek482 pisze:najbardziej jest odczuwalen z redukcji 1 na 2 i 3 ale juz slabiej 4 czy 5 prawie nie odczuwalne
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Dzieki za poprawke dokladnie przy zmianie biegu i wogole dzisiaj znalazłem znajomego z kompem i kablem , ale lipka mala jest laczyc sie łaczy ale nie moze odczytac danych jakis blad wywala ![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
no wiec tka kabla jak nie bylo tak nie ma przynajmniej w najblizszych dniach ale sobie przypomnialem ze to tkaie samo szrpanie jak kiedys zwalil mi sie slimak od predkosciomierza tak ze wyczytalem ze moze byc to nastawnik ale wypiolem wtyczkie z czujnika predkosci i dalej szarpie wec to nie nastawnic, filtr w dobrej kondycji jeszcze bialy nie zaoliwiony a turbo ustawilem tka jak stare bylo policzylem gwinty innego spoosbu narazie nie mialem wiec tka sie ratowalem ale nic z teog dalej to samo juz nie wiem czego by sie tu przyczepic... ![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
Bylem podpiety pod komputer i okazalo sie ze vag czyta jakas dziwna predkosc jechałem 70 km/h a pokazywal 1001 i chyba ztym szarpaniem wlasnie jest z tym problem tylko teraz powiedzcie mi panowie jesli czujnik jest ok to gdzie szukac przyczyny dalej?
![banghead :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
Bylem podpiety pod komputer i okazalo sie ze vag czyta jakas dziwna predkosc jechałem 70 km/h a pokazywal 1001 i chyba ztym szarpaniem wlasnie jest z tym problem tylko teraz powiedzcie mi panowie jesli czujnik jest ok to gdzie szukac przyczyny dalej?
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Podpięty to powinien być samochód a nie Ty a tak swoją drogą to nieźle a skoro szarpiesz to chyba zelówki Ci się ślizgająPrzemek482 pisze:Bylem podpiety pod komputer i okazalo sie ze vag czyta jakas dziwna predkosc jechałem 70 km/h a pokazywal 1001
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Coś mi się wydaje, że zamiast prędkości to odczytujesz inne wartości.
Daj Ty lepiej chłopie ten sprzęt w dobre ręce bo chyba nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz i co chciałbyś sprawdzić - to taka serdeczna rada a nie upierdliwość.
szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Wymieniłeś suszarkę na nową czy używaną ? Przedewszystkim proponuję nic nie ruszać przy sztandze a jeśli suszarka jest nowa to tym bardziej. Nie mam oczywiście pewności czy objaw jest identyczny jak u mnie, dlatego diagnoza vag-iem to powinien być priorytet. Kiedyś gdy wymieniałem turbo na nowe to też miałem podobny problem tyle, że u mnie okazało się
że N75 się poddał i po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy ale jak już wspomniałem, nie wiem czy masz dokładnie taki sam objaw, więc myślę, że bez diagnozy się nie obejdzie a sztangi bym nie ruszał bo to pewnie nie
jest jej wina.
że N75 się poddał i po wymianie na nowy wszystko wróciło do normy ale jak już wspomniałem, nie wiem czy masz dokładnie taki sam objaw, więc myślę, że bez diagnozy się nie obejdzie a sztangi bym nie ruszał bo to pewnie nie
jest jej wina.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
- Przemek482
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: ndz gru 25, 2011 13:40
- Lokalizacja: Lublin
Re: szarpie po wymianie turbosprezarki po nizej 2000rpm
Podpięty to powinien być samochód a nie Ty a tak swoją drogą to nieźle a skoro szarpiesz to chyba zelówki Ci się ślizgają ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Coś mi się wydaje, że zamiast prędkości to odczytujesz inne wartości.
Tyle to i ja wiem jak tkai madry jestes to powedz mi jakie wartosci szczytuje a jak nie wiesz to *#cenzura#* nie pisz bzdur bo sam *#cenzura#* wiesz
Detektor objaw jest taki sam jak odepniesz impulsator predkosci do licznika to jest identyczne zachowanie auta oczywiscie przy sprawnym nastawniku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Coś mi się wydaje, że zamiast prędkości to odczytujesz inne wartości.
Tyle to i ja wiem jak tkai madry jestes to powedz mi jakie wartosci szczytuje a jak nie wiesz to *#cenzura#* nie pisz bzdur bo sam *#cenzura#* wiesz
Detektor objaw jest taki sam jak odepniesz impulsator predkosci do licznika to jest identyczne zachowanie auta oczywiscie przy sprawnym nastawniku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości