V8 w mkII, hamownia strona 40.
Moderator: G0 Karcio
V8 w mkII, ITB strona 23
http://allegro.pl/rally-front-golf-mk-i ... 70637.html" onclick="window.open(this.href);return false;
www.proturbo.com.pl
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, ITB strona 23
Silnik wyjechał z samochodu na drobne usprawnienia, muszę wymienić uszczelniacz na wale, rozrząd, zregenerować alternator i takie tam. W sumie nie musiałem go wyciągać ale łatwiej się pracuje, a kręcenie śrubkami sprawia mi przyjemność. Przy okazji pomalowałem kilka elementów żeby to jakoś wyglądało, zdjęcia nie oddają koloru, jest krwistoczerwony matowy. Stalówki zamieniam na RMy pomalowane w czarny mat.
V8 w mkII, ITB strona 23
Jak to czerwień to fajnie bo ten jakoś średnio wyszedł na zdjęciu
Moje auto: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... #p4524290/" onclick="window.open(this.href);return false;
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, ITB strona 23
W komorze silnika maja być tylko trzy kolory, czarny, czerwony i aluminium.
Re: V8 w mkII, ITB strona 23
olozwirski pisze:W komorze silnika maja być tylko trzy kolory, czarny, czerwony i aluminium.
Olo tylko mi w Show'n'Shine nie startuj...
P.S. Ciekawe czy V8 objedzie 1.8T AGU w set up-ie 300 HP?
Nie pytaj co Caddy 1.8 T 249 HP może zrobić dla Ciebie,ale co Ty możesz zrobić dla Caddy, do tego Turbo!!!!! ( 249 HP - 353 Nm)
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
V8 w mkII, ITB strona 23
No jak nie, rozpracowałeś mój ukryty plan na odebranie Ci pucharkaHors pisze:Olo tylko mi w Show'n'Shine nie startuj...
Tak na poważnie to ze startu zatrzymanego napewno tak, rolka może być ciekawa - ale też tak.Hors pisze:P.S. Ciekawe czy V8 objedzie 1.8T AGU w set up-ie 300 HP?
Re: V8 w mkII, ITB strona 23
olozwirski pisze:No jak nie, rozpracowałeś mój ukryty plan na odebranie Ci pucharkaHors pisze:Olo tylko mi w Show'n'Shine nie startuj...Tak na poważnie to ze startu zatrzymanego napewno tak, rolka może być ciekawa - ale też tak.Hors pisze:P.S. Ciekawe czy V8 objedzie 1.8T AGU w set up-ie 300 HP?
Tak myslalem, Ty przebrzydly robaku... Zobaczymy sie na NYSIE i MajoVWce, to zobaczymy co ladniejsze...
U mnie pewnie jak 300 HP, to i szpera... doradz cos ojcze chrzestny....
Nie pytaj co Caddy 1.8 T 249 HP może zrobić dla Ciebie,ale co Ty możesz zrobić dla Caddy, do tego Turbo!!!!! ( 249 HP - 353 Nm)
- herbiasty
- Forum Master
- Posty: 1287
- Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
V8 w mkII, ITB strona 23
Wygląda obłędnie! a jak bedzie brzmiec teraz
RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;
Sroka na fejsie:
https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
V8 w mkII, ITB strona 23
a co z wydechem ?? będzie jakiś ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: V8 w mkII, ITB strona 23
W planie są kolektory, x-pipe, i jakieś tłumiki. To będzie robota dla Guziora.
Ostatnie 4 dni spędziłem na intensywnej pracy przy projekcie- udało wrzucić silnik do samochodu, zmieniłem skrzynie na dłuższą, poskładałem kola do kupy, przerzuciłem licznik we właściwe miejsce i dołożyłem obrotek z shift lightem, skróciłem i uporządkowałem układ chłodzenia. Tak się zająłem pracą ze poza marnymi zdjęciami silnika nie mam co pokazać.
Następna aktualizacja za około 2 tyg.
Ostatnie 4 dni spędziłem na intensywnej pracy przy projekcie- udało wrzucić silnik do samochodu, zmieniłem skrzynie na dłuższą, poskładałem kola do kupy, przerzuciłem licznik we właściwe miejsce i dołożyłem obrotek z shift lightem, skróciłem i uporządkowałem układ chłodzenia. Tak się zająłem pracą ze poza marnymi zdjęciami silnika nie mam co pokazać.
Następna aktualizacja za około 2 tyg.
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
V8 w mkII, ITB strona 23
a będzie jakiś filtr powietrza?? Jak to będzie wyglądało ? Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak to będzie jeździć
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
V8 w mkII, ITB strona 23
Ja bym zrobił chwyt w dachu centralnie nad silnikiem, najlepiej by ssał.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości