KE-jetronic a KE-motronic

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Blancik » pt lut 03, 2012 23:52

Marszall, Na motronicu też nie było akumulatora, nie działo się nic ;)



Awatar użytkownika
smerfol91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Opolskie

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: smerfol91 » czw lut 23, 2012 13:29

tylko mi nie mowcie ze na digifancie tez trzeba miec ten akumulator cisnienia paliwa?? :panna:


THE PROPERTY OF MKII

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: hubos21 » czw lut 23, 2012 13:51

nie trzeba
Blancik pisze:Marszall, Na motronicu też nie było akumulatora, nie działo się nic ;)
ja mam chyba walnięty ten akumulator, bo jak przychodze po nocy i zapalam od razu to troszkę dłużej kręci i jak zapali to chwile nierówno chodzi a jak włącze zapłon poczekam 15s to zapali od dotknięcia i od razu wskoczy chwilke na 1600 i zaraz spadnie trochę ponad 1000obr



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: szypki » sob lut 25, 2012 09:23

jak walnięty to go wywal :) polepsza się prędkość napełniania tego pseudo swirl pot'a lub jak kto woli kosza pompy. Jedyny minus takiego rozwiązania ze jest większe obciążenie na pompce niskiego ciśnienia w baku, poprostu potrafi się częściej zjebxć... okazalo się że koleszka tak jeżdzi od dawna do tego pompke wys. cisnienia ma na podszybiu i wyczuwalny problem jest jedynie gdy mało paliwka w zbiorniku i przy nagłym przyspieszaniu na niskim biegu (wysoki moment na kołach) to czuć odpływającą wachę i jest delikatne zamulenie (tak jakby efekt turbodziury hehe :P chociaż może to być wina wtrysku hmm)



Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

Re: KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Blancik » pn lut 27, 2012 01:49

hubos21 pisze:nie trzeba
Blancik pisze:Marszall, Na motronicu też nie było akumulatora, nie działo się nic ;)
ja mam chyba walnięty ten akumulator, bo jak przychodze po nocy i zapalam od razu to troszkę dłużej kręci i jak zapali to chwile nierówno chodzi a jak włącze zapłon poczekam 15s to zapali od dotknięcia i od razu wskoczy chwilke na 1600 i zaraz spadnie trochę ponad 1000obr
u mnie nie było żadnych objawów, jedynie jak miałem mało paliwa w zbiorniku musiałem kilka razy nabić ciśnienie przekręcając stacyjke, żeby rozrusznikiem nie kręcić za długo...Działo się tak tylko po dłuższym postoju



Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: hubos21 » pn lut 27, 2012 11:24

ja robie dokładnie tak samo, mam nadzieje, że jest u mnie ten akumulator bo nigdy nie sprawdzałem, wychodze z założenia, że jak powinien być to jest :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości