co mozna zrobić z mkII GTI 16V

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr lut 02, 2005 07:25

turbo z TD pisalem ze jest do Diesla i nie nadaje sie kompletnie do 16V, cos uparty jestes na te turbine, ze starszych to poszukaj K24 w gore lub T3, T3/T4.
kompresor kosztuje jeszcze wiecej jak turbosprezarka wiec zapomnij o tym.

nie ma problemow z digim I , jak dobrze wystroisz to pomoze nieznacznie


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw lut 03, 2005 01:18

pomoze nieznacznie, tzn :?: :)
a z tym turbo to też taka eksploatacja jak g-lader, czy troche lepsze i tansze są w eksploatacji..ile takie tubo moze dać koni i o ile podniesie sie spalanie :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 03, 2005 09:00

znam goscia co ma w 16v 350WHP, spalanie proporcjonalne co do mocy, w dodatku 98-99 oct.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 10:29

GTO pisze:turbo z TD pisalem ze jest do Diesla i nie nadaje sie kompletnie do 16V
A to niby czemu??
Ja tam miałem założoną T3 z mk2 TD i wszystko chodziło i chodzić na wiosne znowu będzie. Znaczącą różnicą jest odległość wirnika od ścianek po stronie wydechowej. W benzyniakach ta odległość jest większa bo spaliny są gorętsze.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 03, 2005 19:20

ale o jakich mocach my mowimy ??
bo jak 200KM z 16v na turbince z TD to ja taki interes mam gdzies, tyle to sie na wolnossacym robi.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 20:27

To fakt, teraz się z tobą zgodze.



Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » sob lut 05, 2005 12:53



>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » sob lut 05, 2005 19:01

GTO pisze:ale o jakich mocach my mowimy ??
bo jak 200KM z 16v na turbince z TD to ja taki interes mam gdzies, tyle to sie na wolnossacym robi.
czyli montujac turbine z TD do 16V uzyskam ogólnie 200 koni :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt lut 08, 2005 14:13

:?: :?:


Obrazek

Awatar użytkownika
AREKCT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: AREKCT » wt lut 08, 2005 20:05

tez mnie to ciekawiii
co tzreba by ze zwyla 16V zrobic by zlozyc turbo???????????????


>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » wt lut 08, 2005 20:48

Quatro7 pisze:
GTO pisze:ale o jakich mocach my mowimy ??
bo jak 200KM z 16v na turbince z TD to ja taki interes mam gdzies, tyle to sie na wolnossacym robi.
czyli montujac turbine z TD do 16V uzyskam ogólnie 200 koni :?:
to pytanie jest bardzo nie na miejscu , skad ja to mam wiedziec, na takiej mikro turbinie wiecej zdlawisz silnik jak polepszysz jego osiagi i nikt jeszcze takiego malenstwa nie probowal wlozyc bo to bez sensu, jedno jest pewne taka sprezarka nie wytrzyma 100km ostrej jazdy :grin:



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt lut 08, 2005 21:17

aha...bo ja tak tylko z tej Twojej wypowiedziz rozumiałem ze da sie osiagnac 200KM wkładajac to 16V trubo z td :)


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt lut 08, 2005 21:22

AREKCT pisze:tez mnie to ciekawiii
co tzreba by ze zwyla 16V zrobic by zlozyc turbo???????????????
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1019 :bigok:


Obrazek

Pablox11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt paź 30, 2007 20:45
Lokalizacja: Szczytna
Kontakt:

Post autor: Pablox11 » wt paź 30, 2007 21:17

turbinę z dizzzzzzzzzli do benzyniaków!??!!!!! wybijcie sobie z głowy będzie dawała od dolnych a później kaszanka no i słabo się wkręcać będzie widziałem wiele takich pomysłów z turbinami od dieseli wyszło niezbyt

bardzo dobre turbiny
www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/p ... /VW20.html

Może ktoś się zdecyduje przy obecnym stanie niskiego dolara$



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości