Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Paweł Marek » wt lis 29, 2011 19:38

z tym przygasaniem od szyb mam to samo chyba tak ma już być, ale możesz omnąc na krótko przekaxnik 30 dla testu. Niskie napięcie sondy mogloby sugerowac jeszcze dziurę w portkach przed katalizatorem, zajrzyj tam dokładnie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » wt lis 29, 2011 23:49

Póki co nie wiem jak pracuje sonda po jej zmianie i naprawieniu nieszczelności od odmy.

W sobotę miałem do naprawy 3 auta, a teraz to odchorowuję i ewentualnie dopiero w sobotę będę mógł zajrzeć pod auto.
Z drugiej strony, czy tam w ogóle coś dojrzę ?
Upchane tam to wszystko, że dojścia nie ma, a co dopiero zauważyć małą nieszczelność. Jak by duża nieszczelność w portkach była, to było by to słychać.
Faktem jest że chodzi trochę głośniej, ale brak wkładu w katalizatorze i już wykończony ostatni tłumik ( rozsypany w środku ) robią swoje.
Poza tym w wakacje przed wyjazdem nad morze zmieniana była uszczelka pod głowicą i sądzę, że jak było by coś widać, to mechanik by zauważył coś, bo te "akcje" z pracą silnika nie są od teraz, a sonda już wcześniej ( 2x nowa i jedna używana ) pracowały jak by im się nie chciało.

Ile kosztują tak w ogóle portki do 2E ?
Bo jakiś nie dawny czas temu ( końcówka wakacji ) zapytałem tłumikarza, przy dorabianiu i wspawaniu łącznika w drugim aucie o cenę portek do 2E.
Spojrzał w swoja "magiczną księgę" i zaśpiewał 720zł !!! :shock:


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » czw gru 01, 2011 15:13

No to elegancko :(

Już lepiej chyba używanych w dobrym stanie szukać jak coś.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Paweł Marek » pt gru 02, 2011 01:05

Gawior, cena na szrocie koło stówki - ale znaleźć dość trudno, ja zmieniałem, ja tyle zapłaciłem na allegro bo tez mnie ten problem dopadł. Druga nazwa to "dwururka"
http://allegro.pl/dwururka-lacznik-elas ... 30660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opcja: wyjęcie starych portek dobranie dwóch lączy elastycznych do wydechu i wspawanie ich w stare portki. Wiedz tylko że wyjęcie portek często oznacza wyjęcie silnika - bo praktycznie niema dostępu.
No i muszę dopisać że ja wymieniałem nie z powodu nieszczelności, tylko coś tam skorodowało i sie rozciągły tak że waliły o maglownicę


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » wt lut 21, 2012 15:54

Niby wymiana tych złącz elastycznych była by tańsza, o ile ktoś by to zrobił z jajem, a nie na sztukę.
Jednakże patrząc po allegro widzę, że są dwa rodzaje portek.

( zdjęcia pożyczone w celach poglądowych )
1.

Kod: Zaznacz cały

http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/16/95/20/2116952078
2.

Kod: Zaznacz cały

http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/81/62/06/2081620646_1
Mnie się wydaję, że chyba mam te drugie, ale nie pamiętam dokładnie.
W tych drugich raczej nie ma możliwości wymiany. Wygląda to na zupełnie inną konstrukcję.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Paweł Marek » wt lut 21, 2012 18:58

przecież pierwsze są właśnie spawane metodą o której pisałem, oryginalne są takie złącza jak na drugiej fotce ale czy to są od 2E to nie bardzo poznam, od różnych silników miały różne krzywizny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » wt lut 21, 2012 20:45

Tzn. że pierwsze można naprawić metodą jak wcześniej napisałeś to wiem ( widzę ), ale raczej ja mam te drugie. Drugie zdjęcie dałem przykładowe, a chodzi tylko o tą część elastyczną.

W zamienniku może występować i tak i taka wersja jeżeli chodzi o 2E ?


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Paweł Marek » wt lut 21, 2012 23:19

Tylko ja nie wiem czy są zamienniki w ogóle czy tylko oryginały, zdaje się widziałem coś w katalogu Bosala ale nie jestem pewien. Wygląd oryginału jest taki jak drugiej fotce, z tymi dwoma cylindrami po bokach zdaje się to jakieś tłumiki drgań, ja mam taką właśnie dwururkę w dwóch autach z 2E - orginalną


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » śr lut 22, 2012 09:58

Wychodzi na to, że muszę się przyjrzeć układowi wydechowemu.
Od roku, może ponad rok głośniej chodzi. Teraz w przedziela 2300-2800rpm mam pierdzenie przy przyspieszaniu i jak schodzi z obrotów od 4000rpm do jakichś 3000rpm
Coś jak na tym filmiku

Kod: Zaznacz cały

http://www.youtube.com/watch?v=oetoubfzmxw
w monecie kiedy odpuszcza gaz. Wydech mam seryjny.
Końcowy na pewno do wymiany, bo słychać jak kupa rdzy w nim się sypie ( puki co jest z zewnątrz cały, bez dziur ). Co do środkowego, to wygląda na sporo nowszy niż końcowy ( wszystkie wieszaki jeszcze oryginały VW ).
Katalizatora nie mam. Został wycięty, bo były podejrzenia zapchania, a po wycięciu wkładu okazało się, że był czyściuteńki ( po wycięciu głośność nie wzrosła ).

Teraz mnie tak zastanawia, czy wysypane bebechy tłumików ( na pewno ostatni ) mają negatywny wpływ na pracę silnika.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » czw lut 23, 2012 21:49

Co do ostatniego to wiem że on nie odgrywa aż takiej roli. tylko w tłumieni dźwięku.
Natomiast nie jestem pewien, czy środkowy też wewnątrz nie jest wysypany i to o ten mi bardziej chodziło.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » sob lut 25, 2012 19:57

Ceny to mam niskie, bo mam 3km od siebie sklep/hurtownie producenta ( cały wielki hangar ) i ceny są naprawdę bardzo niskie ( wszyscy tłumikarze stamtąd biorą w mieście prawdopodobnie ).
Jednakże nie mieli portek do 2E, albo nie mogła znaleźć tego nowa pracownica w komputerze.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Paweł Marek » sob lut 25, 2012 22:07

http://www.mister-auto.pl/pl/rura-wydec ... 3-455.html" onclick="window.open(this.href);return false; taniocha


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )

Post autor: Gawior » ndz lut 26, 2012 13:43

To i tak taniej, niż mi zaśpiewali w jednym, punkcie - 720zł
Natomiast 531zł .... to i tak nie mało. Znajomy ma do sprzedania cały wydech z kwasówki, gięty nie spawany do 2E, ale za kolektorem ( na normalnych, nie buczących, czy głośnych tłumikach - po prostu większa średnica ).
Będę musiał się temu przyjrzeć lepiej na wiosnę jak będę robił przegląd i konserwację auta po zimie.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości