Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
z tym przygasaniem od szyb mam to samo chyba tak ma już być, ale możesz omnąc na krótko przekaxnik 30 dla testu. Niskie napięcie sondy mogloby sugerowac jeszcze dziurę w portkach przed katalizatorem, zajrzyj tam dokładnie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Póki co nie wiem jak pracuje sonda po jej zmianie i naprawieniu nieszczelności od odmy.
W sobotę miałem do naprawy 3 auta, a teraz to odchorowuję i ewentualnie dopiero w sobotę będę mógł zajrzeć pod auto.
Z drugiej strony, czy tam w ogóle coś dojrzę ?
Upchane tam to wszystko, że dojścia nie ma, a co dopiero zauważyć małą nieszczelność. Jak by duża nieszczelność w portkach była, to było by to słychać.
Faktem jest że chodzi trochę głośniej, ale brak wkładu w katalizatorze i już wykończony ostatni tłumik ( rozsypany w środku ) robią swoje.
Poza tym w wakacje przed wyjazdem nad morze zmieniana była uszczelka pod głowicą i sądzę, że jak było by coś widać, to mechanik by zauważył coś, bo te "akcje" z pracą silnika nie są od teraz, a sonda już wcześniej ( 2x nowa i jedna używana ) pracowały jak by im się nie chciało.
Ile kosztują tak w ogóle portki do 2E ?
Bo jakiś nie dawny czas temu ( końcówka wakacji ) zapytałem tłumikarza, przy dorabianiu i wspawaniu łącznika w drugim aucie o cenę portek do 2E.
Spojrzał w swoja "magiczną księgę" i zaśpiewał 720zł !!!
W sobotę miałem do naprawy 3 auta, a teraz to odchorowuję i ewentualnie dopiero w sobotę będę mógł zajrzeć pod auto.
Z drugiej strony, czy tam w ogóle coś dojrzę ?
Upchane tam to wszystko, że dojścia nie ma, a co dopiero zauważyć małą nieszczelność. Jak by duża nieszczelność w portkach była, to było by to słychać.
Faktem jest że chodzi trochę głośniej, ale brak wkładu w katalizatorze i już wykończony ostatni tłumik ( rozsypany w środku ) robią swoje.
Poza tym w wakacje przed wyjazdem nad morze zmieniana była uszczelka pod głowicą i sądzę, że jak było by coś widać, to mechanik by zauważył coś, bo te "akcje" z pracą silnika nie są od teraz, a sonda już wcześniej ( 2x nowa i jedna używana ) pracowały jak by im się nie chciało.
Ile kosztują tak w ogóle portki do 2E ?
Bo jakiś nie dawny czas temu ( końcówka wakacji ) zapytałem tłumikarza, przy dorabianiu i wspawaniu łącznika w drugim aucie o cenę portek do 2E.
Spojrzał w swoja "magiczną księgę" i zaśpiewał 720zł !!!
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
No to elegancko
Już lepiej chyba używanych w dobrym stanie szukać jak coś.
Już lepiej chyba używanych w dobrym stanie szukać jak coś.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Gawior, cena na szrocie koło stówki - ale znaleźć dość trudno, ja zmieniałem, ja tyle zapłaciłem na allegro bo tez mnie ten problem dopadł. Druga nazwa to "dwururka"
http://allegro.pl/dwururka-lacznik-elas ... 30660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opcja: wyjęcie starych portek dobranie dwóch lączy elastycznych do wydechu i wspawanie ich w stare portki. Wiedz tylko że wyjęcie portek często oznacza wyjęcie silnika - bo praktycznie niema dostępu.
No i muszę dopisać że ja wymieniałem nie z powodu nieszczelności, tylko coś tam skorodowało i sie rozciągły tak że waliły o maglownicę
http://allegro.pl/dwururka-lacznik-elas ... 30660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Opcja: wyjęcie starych portek dobranie dwóch lączy elastycznych do wydechu i wspawanie ich w stare portki. Wiedz tylko że wyjęcie portek często oznacza wyjęcie silnika - bo praktycznie niema dostępu.
No i muszę dopisać że ja wymieniałem nie z powodu nieszczelności, tylko coś tam skorodowało i sie rozciągły tak że waliły o maglownicę
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Niby wymiana tych złącz elastycznych była by tańsza, o ile ktoś by to zrobił z jajem, a nie na sztukę.
Jednakże patrząc po allegro widzę, że są dwa rodzaje portek.
( zdjęcia pożyczone w celach poglądowych )
1.
2.
Mnie się wydaję, że chyba mam te drugie, ale nie pamiętam dokładnie.
W tych drugich raczej nie ma możliwości wymiany. Wygląda to na zupełnie inną konstrukcję.
Jednakże patrząc po allegro widzę, że są dwa rodzaje portek.
( zdjęcia pożyczone w celach poglądowych )
1.
Kod: Zaznacz cały
http://img03.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/16/95/20/2116952078
Kod: Zaznacz cały
http://img19.allegroimg.pl/photos/oryginal/20/81/62/06/2081620646_1
W tych drugich raczej nie ma możliwości wymiany. Wygląda to na zupełnie inną konstrukcję.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
przecież pierwsze są właśnie spawane metodą o której pisałem, oryginalne są takie złącza jak na drugiej fotce ale czy to są od 2E to nie bardzo poznam, od różnych silników miały różne krzywizny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Tzn. że pierwsze można naprawić metodą jak wcześniej napisałeś to wiem ( widzę ), ale raczej ja mam te drugie. Drugie zdjęcie dałem przykładowe, a chodzi tylko o tą część elastyczną.
W zamienniku może występować i tak i taka wersja jeżeli chodzi o 2E ?
W zamienniku może występować i tak i taka wersja jeżeli chodzi o 2E ?
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Tylko ja nie wiem czy są zamienniki w ogóle czy tylko oryginały, zdaje się widziałem coś w katalogu Bosala ale nie jestem pewien. Wygląd oryginału jest taki jak drugiej fotce, z tymi dwoma cylindrami po bokach zdaje się to jakieś tłumiki drgań, ja mam taką właśnie dwururkę w dwóch autach z 2E - orginalną
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Wychodzi na to, że muszę się przyjrzeć układowi wydechowemu.
Od roku, może ponad rok głośniej chodzi. Teraz w przedziela 2300-2800rpm mam pierdzenie przy przyspieszaniu i jak schodzi z obrotów od 4000rpm do jakichś 3000rpm
Coś jak na tym filmiku w monecie kiedy odpuszcza gaz. Wydech mam seryjny.
Końcowy na pewno do wymiany, bo słychać jak kupa rdzy w nim się sypie ( puki co jest z zewnątrz cały, bez dziur ). Co do środkowego, to wygląda na sporo nowszy niż końcowy ( wszystkie wieszaki jeszcze oryginały VW ).
Katalizatora nie mam. Został wycięty, bo były podejrzenia zapchania, a po wycięciu wkładu okazało się, że był czyściuteńki ( po wycięciu głośność nie wzrosła ).
Teraz mnie tak zastanawia, czy wysypane bebechy tłumików ( na pewno ostatni ) mają negatywny wpływ na pracę silnika.
Od roku, może ponad rok głośniej chodzi. Teraz w przedziela 2300-2800rpm mam pierdzenie przy przyspieszaniu i jak schodzi z obrotów od 4000rpm do jakichś 3000rpm
Coś jak na tym filmiku
Kod: Zaznacz cały
http://www.youtube.com/watch?v=oetoubfzmxw
Końcowy na pewno do wymiany, bo słychać jak kupa rdzy w nim się sypie ( puki co jest z zewnątrz cały, bez dziur ). Co do środkowego, to wygląda na sporo nowszy niż końcowy ( wszystkie wieszaki jeszcze oryginały VW ).
Katalizatora nie mam. Został wycięty, bo były podejrzenia zapchania, a po wycięciu wkładu okazało się, że był czyściuteńki ( po wycięciu głośność nie wzrosła ).
Teraz mnie tak zastanawia, czy wysypane bebechy tłumików ( na pewno ostatni ) mają negatywny wpływ na pracę silnika.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Co do ostatniego to wiem że on nie odgrywa aż takiej roli. tylko w tłumieni dźwięku.
Natomiast nie jestem pewien, czy środkowy też wewnątrz nie jest wysypany i to o ten mi bardziej chodziło.
Natomiast nie jestem pewien, czy środkowy też wewnątrz nie jest wysypany i to o ten mi bardziej chodziło.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
Ceny to mam niskie, bo mam 3km od siebie sklep/hurtownie producenta ( cały wielki hangar ) i ceny są naprawdę bardzo niskie ( wszyscy tłumikarze stamtąd biorą w mieście prawdopodobnie ).
Jednakże nie mieli portek do 2E, albo nie mogła znaleźć tego nowa pracownica w komputerze.
Jednakże nie mieli portek do 2E, albo nie mogła znaleźć tego nowa pracownica w komputerze.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
http://www.mister-auto.pl/pl/rura-wydec ... 3-455.html" onclick="window.open(this.href);return false; taniocha
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zmulenie po zmianie biegu ( silnik 2E )
To i tak taniej, niż mi zaśpiewali w jednym, punkcie - 720zł
Natomiast 531zł .... to i tak nie mało. Znajomy ma do sprzedania cały wydech z kwasówki, gięty nie spawany do 2E, ale za kolektorem ( na normalnych, nie buczących, czy głośnych tłumikach - po prostu większa średnica ).
Będę musiał się temu przyjrzeć lepiej na wiosnę jak będę robił przegląd i konserwację auta po zimie.
Natomiast 531zł .... to i tak nie mało. Znajomy ma do sprzedania cały wydech z kwasówki, gięty nie spawany do 2E, ale za kolektorem ( na normalnych, nie buczących, czy głośnych tłumikach - po prostu większa średnica ).
Będę musiał się temu przyjrzeć lepiej na wiosnę jak będę robił przegląd i konserwację auta po zimie.
Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości