Duże spalanie 2.0 + utrata mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
moj brat miał w mk 3 sonde padnieta i jedyne co wskazywało na to to była wskazówka od paliwa:D. Dokłądnie koledzy ci dobrze radza sprawdź błędy bo to podstawa. A potem już albo coś znajdziesz albo trzeba szukać dalej.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
po podpięciu do kompa: 13 błędów
4070 czujnik temp. pow. zasysanego
4086 sonda lambda 1
4480 multiplikacyjna korekcja mieszanki
4075 czujnik temp. płynu chłodniczego
412C przerywacz spalania
4130 przerywacz spalania cylindrów 4
029C napięcie akumulatora zacisk 30
463A sterownik silnika zablokowany
41FA reg. obr. biegu jałowego
4644 napęd przepustnicy rząd 1
048D jednostka sterująca przepustnicy
4635 jednostka sterująca przepustnicy dolny ogranicznik niesprawny
40AB układ paliwowy rząd 1 mieszanka za uboga
po skasowaniu i ponownym skanowaniu wykryło jeden błąd
4070 czujnik temp. pow. zasysanego
temperatura na czujniku 19,5. mechanik powiedział, że taka ustawia się w trybie awaryjnym
czyli przyczyny spalania mam szukać po tym czujniku? został tylko 1 błąd, więc to nie sonda lambda?
4070 czujnik temp. pow. zasysanego
4086 sonda lambda 1
4480 multiplikacyjna korekcja mieszanki
4075 czujnik temp. płynu chłodniczego
412C przerywacz spalania
4130 przerywacz spalania cylindrów 4
029C napięcie akumulatora zacisk 30
463A sterownik silnika zablokowany
41FA reg. obr. biegu jałowego
4644 napęd przepustnicy rząd 1
048D jednostka sterująca przepustnicy
4635 jednostka sterująca przepustnicy dolny ogranicznik niesprawny
40AB układ paliwowy rząd 1 mieszanka za uboga
po skasowaniu i ponownym skanowaniu wykryło jeden błąd
4070 czujnik temp. pow. zasysanego
temperatura na czujniku 19,5. mechanik powiedział, że taka ustawia się w trybie awaryjnym
czyli przyczyny spalania mam szukać po tym czujniku? został tylko 1 błąd, więc to nie sonda lambda?
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
dorwałem mojego mechanika powiedział, że prawdopodobnie to przez ten czujnik temp. pow. zasysanego. samochód tak jakby jeździ cały czas na ssaniu
Re: Duże spalanie 2.0
zainteresuj się przepływomierzem bo tam jest czujnik iat (g42)
obawiam się że osobno czujnika nie wymienisz bo jest zintegrowany z maf'em.
obawiam się że osobno czujnika nie wymienisz bo jest zintegrowany z maf'em.
Ostatnio zmieniony ndz lut 26, 2012 11:36 przez beetle, łącznie zmieniany 1 raz.
Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
www.newbeetle.pl
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Moim zdaniem błędy same się nie robią , musi być przyczyna. Najlepiej jedźić i sprawdzać co jakiś czas. A potem eliminować . Tzn wyskakuje ci czujnik? to i tak go musisz wymienić. Jak nie będzie już błędów a spalanie duże wtedy trzeba będzie się zastanawiać.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
czujnik wskazuje temperaturę 19.5, a taka się ustawia domyślnie podczas usterki czujnika
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
To spróbój go wymienić ale czekamy na opinie ludzi dobrze znających się na rzeczy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
no mechanik mi powiedział, że ten czujnik jest teraz głównym podejrzanym. jak na wejściu podawana jest błędna temperatura powietrza, to i sonda lambda przez to może szaleć i stąd może być to wysokie spalanie
a co do wymiany to mechanik już mi się rozgląda za czujnikiem
a co do wymiany to mechanik już mi się rozgląda za czujnikiem
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Zdaję mi się ze kiedyś czytałem właśnie o czujniku zasysanego powietrza czy włąśnie któryś od temp i pokazywał -35stopni komuś i też był głównym winowajca. W każdym razie , nawet jeśli to nie on to i tak jest do wymiany.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Przypominam już wiele razy temat był poruszany. Przebieg nie ma znaczenia w jakiej kondycji jest silnik (traktować niedosłownie) czasem ma 120tys i jest trup a czasem ma 300tys i jest w lepszym stanie. Tu problemem jest prawdopodobnie ten czujnik , i reszta błędów na kompie które wyskakują.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
przejechane ma 213 000, silnik raczej w dobrym stanie. biorę się za czujnik i tyle. w kolejną sobotę powinienem mieć już to zrobione i przy okazji parę innych rzeczy
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Z tego co czytałem spalanie pójdzie w górę.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości