1.6 pn problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 pn problem z obrotami
witam forumowicze , mam taki kłopot z gaźnikiem pierburg 2ee , odpala dobrze , na wolnych chodzi dobrze ale jak się rozgrzeje (naprawa membrany zrobiona ) problem jest z tym że jak silnik wchodzi na obroty to w połowie się przydusza , ciężko ma wejść na wysokie obroty , (dusi się ale po 3,4 sekundach wchodzi ) jest przez to troche problem z wyprzedzaniem , Na niskich obrotach jest wszystko ok , dodam jeszcze że guma pod gaźnikiem ok , potencjometr przepustnicy też ok , jak myślicie co to może być?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
kable wysokiego napięcia?
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
1.6 pn problem z obrotami
Próbowałeś odczytać kody błyskowe błędów ? A zapłon jest ustawiony prawidłowo?
1.6 pn problem z obrotami
Kolego sprawdź ustawienie zapłonu , możesz to zrobić sam na wyczucie albo niech ktoś kto ma pojęcie o tym ci ustawi. Mam PNkę i to właśnie wygląda na źle ustawiony zapłon. A czy po chwili wkręci się na obroty? Strzeli czasem z wydechu przy dodawaniu gazu?
1.6 pn problem z obrotami
witam senix18 , nie w tłumik nie strzela , ale na obroty się wkręca ale po 2,3 sekundach , ma tak jak by przez chwilę za małą dawke paliwa czy coś takiego , zapłon regulowałem , ale jak opuźnie bardziej to jest jeszcze gorzej , a jak przyspiesze to się grzeje szybko i klepie jak ma ciężko (to akurat normalne przy zbyt wczesnym zapłonie , dodam jeszcze że to nawet dzieję się na postoju
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
dodam że zapłon jest dobrze ustawiony , wszystko poza tym ok , pali na dotyk, kabelki zapłonowe nowe .
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
A jak świece i filtry? Sprawdź jeszcze podciśnienia , czy przewody są całe i czy są dobrze podłączone. Jeszcze być może nastawnik przesłony wstępnej może nie działać prawidłowo , zobacz jak reaguje przesłona na dodawanie gazu.
Bo w sumie to nie miałem takiej sytuacji , jedynie jak zapłon miałem źle ustawiony to objawy były takie same... No chyba , że masz przestawiony rozrząd , np pasek ci przeskoczył to w takiej sytuacji raczej zapłonu dobrze nie ustawisz.
U siebie miałem problem z ustawieniem zapłonu i raz jechał normalnie a za kilka km już nie mógł się zebrać ( tak jak twój ) , ale było to spowodowane aparatem zapłonowym który miał taki luz że latał gdzie chciał tyle że to mi się działo przy przebiegu koło 600,000 km także miał prawo się rozlecieć
Bo w sumie to nie miałem takiej sytuacji , jedynie jak zapłon miałem źle ustawiony to objawy były takie same... No chyba , że masz przestawiony rozrząd , np pasek ci przeskoczył to w takiej sytuacji raczej zapłonu dobrze nie ustawisz.
U siebie miałem problem z ustawieniem zapłonu i raz jechał normalnie a za kilka km już nie mógł się zebrać ( tak jak twój ) , ale było to spowodowane aparatem zapłonowym który miał taki luz że latał gdzie chciał tyle że to mi się działo przy przebiegu koło 600,000 km także miał prawo się rozlecieć
1.6 pn problem z obrotami
witam senix18 , filtry , przewody, świece nówki (mają może ze 2 tygodnie ) bo kupiłem golfika niedawno , rozrząd ok , sprawdzany lampą i ustawiany , też myślałem że coś nie tak z rozrządem ale byłem u drugiego mechanika i jest ok , ( ustawienie rozrządu nie jest takie trudne , wystarczy poczytać ,,,,,,,,,, ale teraz sytuacja się trochę zmieniła , bo podczas jazdy przy gwałtownym dodaniu gazu już się nie dusi ,ale nie ma takiej mocy jak powinien mieć , mam do was pytanie czy jak silnik ma te 90 stopni to czy przesłona powinna być całkiem otwarta ? bo u mnie nie jest , jak palcem ją otworze i gwałtownie dodam gazu to już całkowicie się dusi (...........................masakra z tymi gażnikami 2ee , jak jest zimny to czy jest ciepło czy -25 to pali na dotyk , ssanie działa , (szybko się wyłącza )już tydzień czasu przy nim :(:(
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
a i jeszcze wczoraj wymieniałem podciśnienia < wszystkie nówki ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dalej to samo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
JACEK31, Dokładnie ci nie powiem bo nie pamiętam tak na 100% , a nie mam jak sprawdzić bo aktualnie nie mam golfa przez jakiś czas
ale z tego co pamiętam to przesłona na wolnych obrotach ( biegu jałowym ) powinna być prawie całkiem otwarta a przy dodawaniu gazu to się powinna przymykać tak że szczelina która zostaje ma jakieś 5mm albo mniej... A podstawa gaźnika nowa jest? Bo być może podstawa jest dobra ale uszczelka która jest na dole podstawy , przy łączeniu z kolektorem jest słaba i tamtędy łapie lewe powietrze , u siebie kiedyś miałem taką sytuację. Można to delikatnie silikonem posmarować , ale delikatnie z wyczuciem , żeby nie wylazł spod podstawy
ale z tego co pamiętam to przesłona na wolnych obrotach ( biegu jałowym ) powinna być prawie całkiem otwarta a przy dodawaniu gazu to się powinna przymykać tak że szczelina która zostaje ma jakieś 5mm albo mniej... A podstawa gaźnika nowa jest? Bo być może podstawa jest dobra ale uszczelka która jest na dole podstawy , przy łączeniu z kolektorem jest słaba i tamtędy łapie lewe powietrze , u siebie kiedyś miałem taką sytuację. Można to delikatnie silikonem posmarować , ale delikatnie z wyczuciem , żeby nie wylazł spod podstawy
1.6 pn problem z obrotami
hm........ tam właśnie dałem sylikon , bo chyba pod podstawą gumową gaźnika nie ma uszczelek , kurcze już nie wiem , odpala szybko , wolne obroty są , ale mocy brak , , coś jest nie tak , tylko nie wiadomo co .Silnik suchutki , oleju nic nie ubywa, nie dymi ani nic masakra z tym gaźnikiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
Jest a przynajmniej powinien być oring w takim rowku w tym aluminium na dole podstawy i o to mi chodziło a jak u ciebie pracuje przesłona? Jaka reakcja na dodanie gazu? A próbowałeś zrestartować sterownik? Bo restart może pomóc tylko zależy co jest nie tak jak powinno być
1.6 pn problem z obrotami
zauważyłem że przesłona jest przymknięta a przy dodawaniu gazu jeszcze bardziej się zamyka , rano jak jest zimny to się zamyka (ssanie działa tylko że krótko )może coś z potencjometrem ? ja dorabiałem tam tulejke co łączy potencjometr z przepustnicą , bo poprzedni właściciel inteligent wcale jej nie wstawił , może ona coś tam jest nie tak ( ale czy potencjometr jest odpowiedzialny za przyspieszenie ?)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 pn problem z obrotami
senix18 a propo tej uszczelki to jest faktycznie , smarowałem delikatnie silikonem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości