 Dodam  jeszcze  ze  silnik   to  1.9 TDI   AJM
   Dodam  jeszcze  ze  silnik   to  1.9 TDI   AJMGolf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Golf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy?
Witam  dzisiaj  podczas  powrotu  z  pracy  mój golf IV  zgasł  przy  samym  domu . jechałem  z  górki    bez gazu    po  chwili  zobaczyłem  ze  świeci  się  kontrolka   akumulatora   kiedy    wcisnąłem  sprzęgło   zobaczyłem  ze    silnik  zgasł.  próbowałem    odpalać  ale   bez  rezultatów dopchałem  samochód   do  domu    podłączyłem   pod   vaga    ale   żadnych   błędów   nie  pokazał     bezpieczniki    wszystkie  ok. Gdzieś   przy  20  próbie odpalenia   udało  się   od  tej  pory  po  zgaszeniu   auto   odpala  normalnie.  Czy   ktoś  może   spotkał  się  już   z  czymś  takim  lub  może  ktoś   wie   co   temu  może  być  Proszę   was   o  pomoc   oraz   sugestie.  Dodam  jeszcze  ze  silnik   to  1.9 TDI   AJM
   Dodam  jeszcze  ze  silnik   to  1.9 TDI   AJM
			
													 Dodam  jeszcze  ze  silnik   to  1.9 TDI   AJM
   Dodam  jeszcze  ze  silnik   to  1.9 TDI   AJM
					Ostatnio zmieniony pt lut 24, 2012 22:18 przez KrólJulian722, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
Paliwa pół   baku  mam. po  drógie  gdyby  brakło  paliwa    to   napewno  podczas  jazdy    czuł  bym   ze   auto   szarpie   albo   coś  w  tym  stylu 
			
									
									
- areczek0000000
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 633
- Rejestracja: czw sty 19, 2012 19:12
Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
Tak to jest z mechaniką mogło coś się przyblokować. Przeciesz z tego powodu nie będziesz rozbierał auta i szukał dziury w całym.Zobaczysz dalej czy to będzie się powtarzało.
			
									
									Miarą inteligencji człowieka jest odpowiednie rozumowanie
https://auto-doctorek.jimdo.com/
						https://auto-doctorek.jimdo.com/
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
No   pewnie  ze  nie  będę   tylko  martwię  się  tym   ze    pewnego  razu   auto  może  się  zatrzymać   gdzieś   zdala  od  domu   i  wtedy  będzie    problem.
			
									
									Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
Witam
Mialem dwa dni temu podobny przypadek. Podczas jazdy samochod normalnie w swiecie zgasl. Zjechalem na pobocze maska w gore i oko look co sie stalo.
Sprawdzilem wtyczki czujnikow, zawor na pompie i dalej nic. Mialem kawalek kabelka wiec podlaczylem zawor na pomie na krotko z akumulatorem(+), proba odpalenia i nic. Silnik normalnie kreci zadnych stukow tak jakby paliwa nie dostawal. Samochod na lawete i do warsztatu. Chlopaki najpierw podpieli kompa zero bledow. Po krotkiej rozmowie i opowiedzeniu tego co sprawdzalem podjelismy decyzje o zajrzeniu do rozrzadu. Po dostaniu sie do paska okazalo sie ze rozlecial sie napinacz paska i pasek przeskoczyl o jeden zabek na wale rozrzadu i kilka zabkow na pompie. Dlatego silnik zgasl bo przestawil sie zaplon. po wymianie paska, napinacza ,rolek i regulacji nkata wtrysku silnik odpalil bez problemow. Na szczescie zawory nie spotkaly sie z tlokami. Dodam tylko ze caly kompletny rozrzad z pompa wody zostal wymieniony 27tys. km temu. Wszystko bylo robione na markowych czesciach
pasek bosch, rolki skf, napinacz rounville, pompa wody nie pamietam.
Pozdrawiam
			
									
									Mialem dwa dni temu podobny przypadek. Podczas jazdy samochod normalnie w swiecie zgasl. Zjechalem na pobocze maska w gore i oko look co sie stalo.
Sprawdzilem wtyczki czujnikow, zawor na pompie i dalej nic. Mialem kawalek kabelka wiec podlaczylem zawor na pomie na krotko z akumulatorem(+), proba odpalenia i nic. Silnik normalnie kreci zadnych stukow tak jakby paliwa nie dostawal. Samochod na lawete i do warsztatu. Chlopaki najpierw podpieli kompa zero bledow. Po krotkiej rozmowie i opowiedzeniu tego co sprawdzalem podjelismy decyzje o zajrzeniu do rozrzadu. Po dostaniu sie do paska okazalo sie ze rozlecial sie napinacz paska i pasek przeskoczyl o jeden zabek na wale rozrzadu i kilka zabkow na pompie. Dlatego silnik zgasl bo przestawil sie zaplon. po wymianie paska, napinacza ,rolek i regulacji nkata wtrysku silnik odpalil bez problemow. Na szczescie zawory nie spotkaly sie z tlokami. Dodam tylko ze caly kompletny rozrzad z pompa wody zostal wymieniony 27tys. km temu. Wszystko bylo robione na markowych czesciach
pasek bosch, rolki skf, napinacz rounville, pompa wody nie pamietam.
Pozdrawiam
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
to  widze  ze  miałeś   trudniejszy  przypadek  ja  w  swoim  nie mam  pompy  więc  nie  moge    kablem     do  plusa  na  aku       ale  wczoraj  samochód  odpalił  i    działa  bez  zarzutów     dzis  jedna   rano   bez   problemu  odpalił  po   południu   tez   odpalił    a   za   3  razem  nie  chciał  zapalić   rozrusznik  kręcił   kręcił  gdzieś  po  10 sekundach  kręcenia  odpalił  i    pracuje  normalnie  2  dni  temu   do    połowy  zbiornika    dolałem   niecałe  pół   litra   denaturatu    doradzili   mi  tak   bo  podobno  przeczyszcza   zbiornik  i  cały  układ  z  wody    teraz   tak  się  zastanawiam  czy   to     nie  jest  problemem  prosze  jeszcze  o  jakieś   porady.
			
									
									Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
Denaturat to się do żuków dolewało .... a Ty sprawdź pompę w zbiorniku ,,,, bo może być zasyfiona to raz ,,,, dwa - zobacz czy powietrza w układzie nie ma ( bąble w paliwie etc )  - filtry ...
			
									
									Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
Okazało się   że     powodem   zgasnięcia    była  woda  w  paliwie   oraz   syf  w  filtrze. Wymieniłem  dzisiaj   filtr  na  nowy   dolałem    paliwa   do   pełna  w  baku   i  jest kuku  po  tej  wymianie  cięzko  mi  odpala      dość  długo  kręce  zanim  zaskoczy    jak  joż  zapali  to  jest  wszystko   ok. Co  może    być   przyczyną   zapowietrzony   układ  może?   jesli  tak   to  jak   go  odpowietrzyć.   A  w  tym   silniku    to  jest  wogole   pompa  w  zbiorniku  paliwa?   bo  mi  się  wydaje  ze  przy   silniku   jest   vacum   i  to  ona    ciągnie  z  baku  paliwo
			
									
									Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
sprawdz 109 , przelutuj go...
			
									
									Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Re: Golf IV 1.9 TDI zgasł podczas jazdy!
nie bardzo wiem o co Ci chodzi??JABcok20 pisze:sprawdz 109 , przelutuj go...
Golf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy?
przekaźniknr 109 . jest tam gdzie bezpieczniki. on moze bc powodem wariacji...
			
									
									Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
						Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- 
				KrólJulian722
- Mały gagatek 
- Posty: 59
- Rejestracja: czw maja 12, 2011 22:04
Golf IV 1.9 TDI AJM jak odpowietrzyć układ paliwowy?
tylko  ze  zanim  wymieniłem   filtr   w  którym  była   woda    samochód  odpalał  normalnie   teraz   jak   go   zapale  po  długim  kręceniu        to  jest  ok    zgasze   i  od  razu   zapalam  to   bez  problemu   ale   po  zgaszeniu  i   odczekaniu  z  20  minut   następne  odpalenie   jest  po   około 10 sekundach  kręcenia  więc  wydaje  mi  się  ze   z  przekaznikiem  jest  wszystko  ok
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości






