baran + wałek = moc ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
baran + wałek = moc ?
witam,
mam auto jak w podpisie (silnik 1.8 2H 98PS - przebieg 217tkm) i ostatnio dostałem oferte zakupu kolektora wydechowego (PACESETTER) wraz z wałkiem (Schrick 268°). Pytanie - czy sie opłaca? opłaca w sensie, czy da to odczuwalne przrosty mocy?
czy da rade mój silnik przy takim przebiegu? czy będzie potrzebna dodatkowa modyfikacja/regulacja?
w przypadku wymiany kolektora, zrobiliby mi od razu wydech z kwasówki
(obecnie zmian w silniku brak)
dzięki za odzew
mam auto jak w podpisie (silnik 1.8 2H 98PS - przebieg 217tkm) i ostatnio dostałem oferte zakupu kolektora wydechowego (PACESETTER) wraz z wałkiem (Schrick 268°). Pytanie - czy sie opłaca? opłaca w sensie, czy da to odczuwalne przrosty mocy?
czy da rade mój silnik przy takim przebiegu? czy będzie potrzebna dodatkowa modyfikacja/regulacja?
w przypadku wymiany kolektora, zrobiliby mi od razu wydech z kwasówki
(obecnie zmian w silniku brak)
dzięki za odzew
268 przesunie moment o 500rpm w gora i da jakies 5km max, baran drugie 5 przy dobrych wiatrach , łącznie po regulacjach licz na przyrost o ok 10km.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wara99, dokładnie bo przebieg sie liczy a nie watosc max.....
przykład
Inż Chojnacki moze wystroic seja Ngr na 71 KM mocy max ale ma przebieg gorszy wtedy i przyspieszenie gorsze niz na programie 68 KM... liczy sie to gdzie i jak sie zmieni wykres a nie o ile podniesie wartosc max....golf to nie typhoon ze rusza ze stałych obrotów odpowiadajacych max momentowi!!
przy maksymalnym przspieszaniu obroty praktycznie nie schodzą w żadnym aucie ponizej 4,5-5 tys wiec podnoszaąc osiagi auta skupiamy sie głownie na tej czesci wykresu, dół nas mniej obchodzi....
przykład
Inż Chojnacki moze wystroic seja Ngr na 71 KM mocy max ale ma przebieg gorszy wtedy i przyspieszenie gorsze niz na programie 68 KM... liczy sie to gdzie i jak sie zmieni wykres a nie o ile podniesie wartosc max....golf to nie typhoon ze rusza ze stałych obrotów odpowiadajacych max momentowi!!
przy maksymalnym przspieszaniu obroty praktycznie nie schodzą w żadnym aucie ponizej 4,5-5 tys wiec podnoszaąc osiagi auta skupiamy sie głownie na tej czesci wykresu, dół nas mniej obchodzi....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości