.: GOLF II hamulce :-( :.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szaro102

.: GOLF II hamulce :-( :.

Post autor: szaro102 » wt paź 05, 2004 11:02

Witam
Mam pytanie czy serwo hamulcowe w 1.8 benz rozni sie czyms od 1.6D ?
Bo w moim golfiku po 2-3 krotnym nacisnieciu pedalu hamulca pedal robi sie "twardy" co moze byc przyczyna ??
Pozdrawiam
Irek



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » wt paź 05, 2004 11:15

zapowietrzone hamulce lub niesprawne servo, sprawdz przewod idacy do serva czy gdzies cisnienia nie popuszcza



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » wt paź 05, 2004 12:15

Sprawdź tłoczki hamulcowe czy są suche



szaro102

Post autor: szaro102 » wt paź 05, 2004 13:03

przewod i tloczki (rozumiem ze chodzi o dociski ?) moge sprawdzic bo to nie jest problem ,a jak sprawdzic serwo ?
w ramach wyjasnienia jak raz nacisne to wszystko jest ok hamuje super a po 2-3 krotnym nacisnieciu pedal jest taki jak przy wylonczonym silniku .nie wiem czy to ma znaczenie ale ten golf ma 4 tarcze :-)



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » wt paź 05, 2004 13:36

sprawdz czy cisnienie nie uchpodzi z serva przy tym przewodzie ktore do niego idzie, posprawdzaj tez z drugiej strony bo moze jest w nim jakas dziurka



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt paź 05, 2004 15:55

Prosty podstawowy test serwa: wyłącazony silnik, naciskasz na hamulec i trzymając hamulec odpalasz motor. Po uruchomieniu silnika pedał hamulca powinien odczuwalnie ustąpić (pójść do dołu).
Ja bym stawiał na zapowietrzone hamulce. Sprawdź wycieki, czy ubywa płynu.
Sprawdź przewody podciśnienia na linii serwo-kolektor ssący.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt paź 05, 2004 17:24

czyś pisze:Prosty podstawowy test serwa: wyłącazony silnik, naciskasz na hamulec i trzymając hamulec odpalasz motor. Po uruchomieniu silnika pedał hamulca powinien odczuwalnie ustąpić (pójść do dołu).
Ja bym stawiał na zapowietrzone hamulce. Sprawdź wycieki, czy ubywa płynu.
Sprawdź przewody podciśnienia na linii serwo-kolektor ssący.

Dokładnie tak, posprawdzaj wszystko, i radze jak najszybciej, jeżdzenie z niesprawnym hamulcem nie jest bezpieczne :hmm:


Mk3 GTI 16V ABF

szaro102

Post autor: szaro102 » śr paź 06, 2004 00:03

ok sprawdze to
mam jeszcze jedno pytanie ile moze kosztowac docisk do tylu do golfa II bo niestety w jednym kole reczny jest w pozycji srednio zahamowanej :-)i nic sie z tym nie da zrobic ??



Awatar użytkownika
hasek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pn sie 30, 2004 00:18
Lokalizacja: bYdGoSzCz
Kontakt:

Post autor: hasek » śr paź 06, 2004 00:45

docisk jak dobrze poszukasz to za 70-80 zl dostaniesz.



Awatar użytkownika
cyarnz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 470
Rejestracja: śr sie 18, 2004 10:49
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: cyarnz » śr paź 06, 2004 00:50

szaro102 pisze:ok sprawdze to
mam jeszcze jedno pytanie ile moze kosztowac docisk do tylu do golfa II bo niestety w jednym kole reczny jest w pozycji srednio zahamowanej :-)i nic sie z tym nie da zrobic ??
hm...................... czyzby chodzi o szczeki?? :helm: kolo 60zl...



szaro102

Post autor: szaro102 » śr paź 06, 2004 01:03

ten golf jest "full wypas" ma tarcze z tylu ,MFA,klime i do tego diesel :-)
Pozdrawiam
Irek



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » śr paź 06, 2004 09:47

i do tego mu nie działają hamulce - full wypas :grin:
zarcik :pub:


Mk3 GTI 16V ABF

szaro102

Post autor: szaro102 » śr paź 06, 2004 10:04

hamulce dzialay tylko recznego nie bylo znaczy byl ale na przegladzie powiedzieli mi ze jest 90% roznicy no i musze cos z tym zrobic :-)



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt paź 19, 2004 18:57

zacisk chyba, bo docisk to chyba sprzęgło, co nie? Jak się zapiecze, to z reguły nie ma rady, trza zmieniać. Jak się da rozebrać, to nowe uszczelki, czyszczenie etcetera, może to coś da, ale różnie bywa.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 141 gości