Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: siwysdz » śr lut 22, 2012 14:04

Witam, swapuje 1.8t AGU do auta w którym było 1.6 SR AKL. Mechanik zadzwonił właśnie, że jest problem bo jest zupełnie inna wiązka i nie pasuje w komorze silnika, kostki są inne. Dodam, że jest to wiązka z anglika. Orientuje się ktoś jak bardzo różnią się te wiązki i co teraz robić?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: TAZ » śr lut 22, 2012 20:00

No przecież skrzynka bezpieczników jest zupełnie z drugiej strony w angolu i nie będzie pasowała ta instalacja bez przedłużania przewodów.



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: siwysdz » śr lut 22, 2012 21:24

Tylko, że musisz wiedzieć, że wiązka i europejska i angielska wchodzi od lewej strony, więc w angliku idzie przez całą deskę. Trzeba więc skrócić a nie przedłużać.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: TAZ » śr lut 22, 2012 23:08

Moja pomyłka, ale skoro to wiesz to po co śmiecić forum tematem zbędnym ??



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: siwysdz » czw lut 23, 2012 01:00

No bo mechanik dzwonił, że została mu jedna kostka i nie ma pojęcia od czego jest. :/ No ale skoro jest już temat to może ktoś wie czy pompa paliwa od 1.6SR da rade przy 1.8T? Po danych katalogowych niby to samo ale bezpiecznik w 1.6 SR miałem mniejszy od pompy niż jest w tej wiązce od 1.8t.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: TAZ » czw lut 23, 2012 21:40

Sprawdź przepływ pompy, a nie jej ciśnienie.



Awatar użytkownika
siwysdz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: sob wrz 12, 2009 15:25
Lokalizacja: Sieradz
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: siwysdz » pt lut 24, 2012 00:34

Gdzie lub jak to sprawdzić?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Swap z 1.6SR AKL na 1.8T AGU problem z wiązka proszę o pomoc

Post autor: TAZ » ndz lut 26, 2012 13:35

Najlepiej w katalogu pomp.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości