mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: KamilP » śr lut 22, 2012 14:40

arwam pisze:zapuść opcję " auto scan i będziesz wiedział co masz a czego nie masz.
To bym sobie musiał przejściówkę zrobić z OBD2 na OBD1 :) Może tak niedługo zrobię :)
arwam pisze:masz foto pompy> bo mimmo tego że pompy były mechaniczne były w nowszych silnikach elektronicznie wspomagane
Ja mam pompę zwykła kabelek idzie tylko do zaworku n109, foto całego silnika mam np tutaj
Ale mój Golf z 92 roku więc chyba nawet wtedy nie bylo elektronicznie wspomaganych :) Więc czysta mechanika.



arwam

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: arwam » śr lut 22, 2012 17:21

KamilP pisze:To bym sobie musiał przejściówkę zrobić z OBD2 na OBD1 Może tak niedługo zrobię
to jest w komplecie z kablem diagnostycznym
zobacz czy pod spodem pompy nie masz jeszcze zaworka. ale wygląda na to ża masz najzwyklejszą pompę.



Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: KamilP » śr lut 22, 2012 17:47

arwam pisze:to jest w komplecie z kablem diagnostycznym
No ja akurat kupiłem bez :) Ale to chyba kabelkami można połączyć, tutaj oznaczenia która linia to która
Obrazek
arwam pisze:zobacz czy pod spodem pompy nie masz jeszcze zaworka. ale wygląda na to ża masz najzwyklejszą pompę.
Tak zwykła pompa tylko jeden kabelek idzie od n109. Ale spróbuję podłączyć jak będę miał trochę czasu wolnego, z ciekawości :)



Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

mk3 1.9D swap na 1.6TD JR

Post autor: Bolekrsko » śr lut 22, 2012 22:13

15 sekund odpalania na cieplym silniku ? jak zagrzejesz to zlej pompe letnia wodą, nie zimną. i zobacz czy bedzie roznica.


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 193 gości