mieliscie racje bez mlota to nie robota i przecinaka golf odpalił ale jest kolejny problem z jego praca mam wrazenie ze nie chdzi na wszystkie cylindry...?? nagralem filmik...
odkrecalem równierz te metalowe przewody idace od pompy do wtrysków , moze pomylilem i zle poskrecalem ?? prosil bym o podpowiedz który przewód odpowiada za dany cylinder...
powiem tak auto nie bylo odpalane przez ok 2 tygodni , milem stary aku i w te mrozy nie próbowalem nawet odpalc, niedawno kupilem nowego boscha 72 ah i okazalo sie ze ten zawór jest zepsuty , przedtem nie bylo rzadnych problemów kot był ustawiany przed zima mam go ponad 1.5 roku i wiem jak chodzil przedtem a jak teraz tlucze, cos jest nie tak...
szczerze to nawet nie wiem po co, ale jak wszystko skręcałem to miałem rękawiczki robocze takie z warstwa gumy która ze starości sie kruszyka i ścierala i czy taka drobinka gumy mogła by zatkac wtryskiwacz?
a jak wygladalo by czyszczenie takiego wtrysku jesli mial bym je wykrecone na stole?? porozkrecac przedmuchac i wystarczy , mam pozniej mozliwosc sprawdzenia czy dobrze rozpyla...
czy mógł by mi ktos podeslac link do klucza którym na 100 % odkrece te wtryski bo juz dwa razy pozyczalem klucze i ani jednym nie udalo mi sie ich wykrecic ...pozdrawiam
witam dawno nie pisalem ale dopiero dzisiaj wykrecilem i wyczyscilem wtryski , chcial bym zapytac czy jesli czesc koncówki zaznaczona na zdjeciu jest ukruszona powiedzmy jakies 0.5 mm moze nawet mniej to czy ma to wpływ na prace silnika i czy koniecznie taka koncówka mósi zostac wymieniona na nowa. bardzo dziekuje za odpowiedz
Nawet nie waż się jej zakładać.Szkoda silnika.Oprócz przepalenia tłoka,pogorszy się smarowanie tłok-cylinder,bo mocno lejąca końcówka wypłukuje olej silnikowy z gładzi cylindrowej.
Jak będziesz zmieniał,to radzę zmienić cały komplet,bo po zmianie 1 szt. silnik może zacząć nierówno pracować z racji,że pozostałe mogą nie utrzymywać parametrów.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm + Climatronic + grzane skóry i inne wodotryski