Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
Nadwymiarowe nie będą sie przypadkiem szybciej wycierać bez szlifu cylindra? bo pierścień się może źle układać i będzie robić jajo w cylindrze( tak sobie gdybam..) co do stosowania nadwymiarowych musisz dokłądnie je pbszlifować bo jak zrobisz za mało będą pracowały jak frez po nagrzaniu
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
JABcok20, jak dopiłujesz odpowiednią szczelinę w zamku pierścienia to nie. to jest stary sprawdzony sposób starych mechaników.
ale tylko jeden wymiar naprawczy wyższy, a nie np mając nominał nie wolno brać pierścieni z drugiego szlifu. różniecę masz co 0,25mm więc to nie jest dużo
ale tylko jeden wymiar naprawczy wyższy, a nie np mając nominał nie wolno brać pierścieni z drugiego szlifu. różniecę masz co 0,25mm więc to nie jest dużo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
chyba lepiej dołożyć już parę zł i oddać do warsztatu specjalizującego się tym i zrobią to jak należy
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
jeszcze lepiej zatulejować i użyć ori tłoków.
koszt takiego posunięcia to u mnie 450zł i wkładasz stare tłoki i resztęnowych części. z takiego rozwiązania oprócz tego że sporo tańsze będziesz znacznie bardziej zadowolony niż ze szlifu
koszt takiego posunięcia to u mnie 450zł i wkładasz stare tłoki i resztęnowych części. z takiego rozwiązania oprócz tego że sporo tańsze będziesz znacznie bardziej zadowolony niż ze szlifu
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
arwam, skąd bierzesz tuleje? zawsze mnie ciekawiło jak to wychodzi w praktyce i jak z trwałością nowej ogładziny.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
A czy bloki w naszych silnikach nie są czasem monolitami?
A80 B4 1,9 MTDI
A80 B4 2,8 AAH Quattro
A80 B4 2,8 AAH Quattro
Re: Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
Są, dlatego trzeba je najpierw rozwiercić a później wcisnąć tuleje.tower pisze:A czy bloki w naszych silnikach nie są czasem monolitami?
PS: Mam tulejowany blok od AAZ-ta. Widać na gładziach honowanie, ale są rysy na gładziach. Tego bloku już nie trzeba rozwiercać do tulejowania. Wystarczy tylko wymienić tuleje co będzie o wiele tańsze. Gdyby ktoś był chętny, to mogę się zamienić na blok z podporami wału z 1.9TDI 1Z/AFN itp. Może być z progami, bo będę robił rozwiert na 2.0L.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
Orzeł_01, mam taki z AFN z rysą na garczku.
jak załatwisz transport to możemy się zamienić. nie leci nikt z Twoich znajomych w moją stronę?
a co do tulejowania to ja biorę z THM, może i nie jakaś super firma ale tuleje są bdb. koledze robiłem tak silnik po całej imprezie dość mocno podkręcony na pompie 10mm i już od chwili remontu zrobił ponad 80kkm dość ciężką nogą a autko tylko cyka jak zegareczek. jakby ktoś chciał mam jeszcze jeden komplet na luzie, a trwałość jest bdb pod warunkiem nie oszczędzania na oleju, tuleje są żeliwne więc bardzo odporne na ścieranie.
jak załatwisz transport to możemy się zamienić. nie leci nikt z Twoich znajomych w moją stronę?
a co do tulejowania to ja biorę z THM, może i nie jakaś super firma ale tuleje są bdb. koledze robiłem tak silnik po całej imprezie dość mocno podkręcony na pompie 10mm i już od chwili remontu zrobił ponad 80kkm dość ciężką nogą a autko tylko cyka jak zegareczek. jakby ktoś chciał mam jeszcze jeden komplet na luzie, a trwałość jest bdb pod warunkiem nie oszczędzania na oleju, tuleje są żeliwne więc bardzo odporne na ścieranie.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
Co masz na mysli?? jak jest w dobrym stanie to do honowania albo jak piszą inni do tulejowania, lub zrobić szlif na nad wymiar plus nowe tłoki ale to już kosztuje
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Stan pierścieni i pierścienie firmy Prima 1.6td
A ja myślę,że temat czas zamknąć,bo zaczęło się od pierścieni (sawmen uzyskał sporo podpowiedzi w tej kwestii),a jesteśmy już na etapie tulejowania.Zaraz ktoś napisze,że najlepiej będzie silnik zmienić,albo całe auto.Robi się bajzel.
Jeżeli autor będzie miał pytania lub coś do zakomunikowania,to proszę o PW do mnie lub innego moda.
Jeżeli autor będzie miał pytania lub coś do zakomunikowania,to proszę o PW do mnie lub innego moda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości