Przygotowanie silnika pod Turbo

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

borsuk1209

turbo

Post autor: borsuk1209 » czw lut 03, 2005 18:02

Ok, to wszystko chyba rozświetliło moje spojęenie na turbo, pozostaje tylko pytanie jak odpręże silnik do 8,0:1 i cisnienie doładowania zrobie 1 bar to ile koników pojawi mi sie pod maską



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 18:07

Szukaj tłoków, które ci odprężą silnik do tej wartości. A tak przy okazji jaki masz wtrysk paliwa??



Grzegorz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 23:23
Lokalizacja: Wroc

Post autor: Grzegorz » czw lut 03, 2005 19:40

taz bylem na tej stronie tego sklepu i ceny maja troszke duze :)

czyli trzeba wstawic cos innego
a takie tloki od audi 2.2 turbo. powinny byc lepsze od takich zwyklych. bo jezeli tak to jest to jakis kompromis ceny do wytrzymalosci



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 19:47

Audi 2,2 ma 5 cylindrów i nie mam pojęcia jakie wymiary są tłoków w tym silniku.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 03, 2005 20:23

Grzegorz pisze:taz bylem na tej stronie tego sklepu i ceny maja troszke duze :)

czyli trzeba wstawic cos innego
a takie tloki od audi 2.2 turbo. powinny byc lepsze od takich zwyklych. bo jezeli tak to jest to jakis kompromis ceny do wytrzymalosci
ja tam kompromisu nie widze, 1 taki tłok kosztuje 1000zł a jest on wymiarow takich ze pasi idealnie do 1.8, wytrzymalosc bardzo dobra, ale taniej wyjdzie sprowadzic zestaw tłoków JE i są one napewno bardziej odporne na przeciążenia cieplne.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 20:25

GTO napisz jeszcze zkąd takie tłoki sprowadzić.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 03, 2005 20:29

z USA lub kupic w Tomsonie, z tym ze ja mowie o tlokach do 16v, do 8V zakladaj korby i tłoki z PG i bedzie 8:1


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw lut 03, 2005 20:33

Obawiam się, że do USA specjalnie po tłoki nikt nie pojedzie, a swoich tłoków narazie nie będę zmieniał.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw lut 03, 2005 21:26

a po co jechac? expresem przyjda w 3-4 dni.

jestem ciekawy czy twoje sie nie posypią przy ponad barowym doładowaniu :grin:

na jakiej wysokosci od gornej półki (denka) masz pierwszy pierscień ?? bo jak na tej co w standardowym tłoku to nie wróże dobrze twoim tłokom :helm:



borsuk1209

turbo

Post autor: borsuk1209 » czw lut 03, 2005 23:05

mam jekiś mechaniczny, chyba k-jettronic



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Re: turbo

Post autor: TAZ » pt lut 04, 2005 09:33

borsuk1209 pisze:mam jekiś mechaniczny, chyba k-jettronic
Ja też miałem taki wtrysk, ale zmieniłem silnik na gaźnikowca i kompletuje digifanta. Przynajmniej sterowanie zapłonem jest z kompa.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt lut 04, 2005 09:35

GTO pisze:jestem ciekawy czy twoje sie nie posypią przy ponad barowym doładowaniu :grin:

na jakiej wysokosci od gornej półki (denka) masz pierwszy pierscień ?? bo jak na tej co w standardowym tłoku to nie wróże dobrze twoim tłokom :helm:
GTO ja extrem turbo nie robie, narazie zostane na sofcie, a pierwszy pierścień mam jakieś 12-13mm od denka.



Awatar użytkownika
ml2210
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 576
Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
Lokalizacja: Koniec Polski
Kontakt:

Post autor: ml2210 » pn lut 07, 2005 16:25

Witam wszystkich, macie nowego interesanta w tym temacie.
Rozmawiałem już z evolution na ten temat, ale teraz go nie ma.

TAZ widze, że jesteś w temacie. Co polecisz do silnika ABV. Soft czy coś więcej.


www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----

Awatar użytkownika
tomek35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 03, 2005 21:30
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: tomek35 » pn lut 07, 2005 23:40

WITAM
JA NIECO Z INNEJ BECZKI:
GOLF CABRIO 1,6 84R.
MOŻNA COŚ Z TYM ZROBIĆ? :satan:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości