Przygotowanie silnika pod Turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ja tam kompromisu nie widze, 1 taki tłok kosztuje 1000zł a jest on wymiarow takich ze pasi idealnie do 1.8, wytrzymalosc bardzo dobra, ale taniej wyjdzie sprowadzic zestaw tłoków JE i są one napewno bardziej odporne na przeciążenia cieplne.Grzegorz pisze:taz bylem na tej stronie tego sklepu i ceny maja troszke duze
czyli trzeba wstawic cos innego
a takie tloki od audi 2.2 turbo. powinny byc lepsze od takich zwyklych. bo jezeli tak to jest to jakis kompromis ceny do wytrzymalosci
z USA lub kupic w Tomsonie, z tym ze ja mowie o tlokach do 16v, do 8V zakladaj korby i tłoki z PG i bedzie 8:1
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Re: turbo
Ja też miałem taki wtrysk, ale zmieniłem silnik na gaźnikowca i kompletuje digifanta. Przynajmniej sterowanie zapłonem jest z kompa.borsuk1209 pisze:mam jekiś mechaniczny, chyba k-jettronic
GTO ja extrem turbo nie robie, narazie zostane na sofcie, a pierwszy pierścień mam jakieś 12-13mm od denka.GTO pisze:jestem ciekawy czy twoje sie nie posypią przy ponad barowym doładowaniu
na jakiej wysokosci od gornej półki (denka) masz pierwszy pierscień ?? bo jak na tej co w standardowym tłoku to nie wróże dobrze twoim tłokom
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości