Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam. Mam pytanko. Posiadam Golfa 1.9 TDI ATD. Ostatnio poddałem go chiptuningowi. Ślizga się sprzęgło na 5-tym biegu, ale nie zawsze. Koło dwumasowe zostało zmienione z 1,5 r (25k km) temu na sztywne koło zamachowe, ale nie z 1Z czy ABF (To jest chyba numer z Valeo VAL826317). Pytanie: czy do tego koła będzie pasowało sprzęgło z g60 (tarcza i docisk)? Czy jednak będę musiał zmienić te koło, aby mieć mocniejsze sprzęgło?
Don't worry, be heavy...
- MBartek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
- Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Mówisz o takim zestawie?
http://www.autosklep-car-man.pl/index.p ... omment=add" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli taki, to wygląda że tarcze masz rozmiarowo taką jak w G60 czy VR6, a co do docisku to ciężko powiedzieć, może nie spasować rozstaw kołków lub śrub, albo szerokość koła zamachowego. Ale tego nie jestem pewny. Jednak jeśli przejechałeś na tym sprzęgle tylko 25k to raczej docisk nie będzie zużyty, więc może starczy tylko zmienić samą tarczę na mocniejszą.
http://www.autosklep-car-man.pl/index.p ... omment=add" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli taki, to wygląda że tarcze masz rozmiarowo taką jak w G60 czy VR6, a co do docisku to ciężko powiedzieć, może nie spasować rozstaw kołków lub śrub, albo szerokość koła zamachowego. Ale tego nie jestem pewny. Jednak jeśli przejechałeś na tym sprzęgle tylko 25k to raczej docisk nie będzie zużyty, więc może starczy tylko zmienić samą tarczę na mocniejszą.
Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Tak. Taki zestaw. Nie jestem obcykany w tych sprawach. Raczej sprzęgło nie powinno być zużyte. Przed "zabiegiem" nie było poślizgu. Wszystko było idealnie. Tak więc to może być tylko wina tarczy? A jeśli będę jeździł na tym i sprzęgło będzie się ślizgało to powoduje to jakieś skutki w silniku, przegubach, półośkach? Po podniesieniu mocy autko zapierdziela , ale nie chciałbym za szybko zużyć tego samochodu, a co za tym idzie pocieszyć się podniesieniem mocy 2-3 tygodnie.
W katalogu intercarsu pokazuje, że profil piasty w g60 ma 28x20,3x22,2 Sachs, a LUK-a już 28x20,3x22,1. Valeo nie podaje wymiarów dokładnych tylko: Profil piasty: 22,19. W tym moim jest (w linku, który podałeś powyżej) 28x20,4x22,1. To o to chodzi, że te kołki bądź śruby nie będą pasowały?
Nie piszemy posta pod postem
W katalogu intercarsu pokazuje, że profil piasty w g60 ma 28x20,3x22,2 Sachs, a LUK-a już 28x20,3x22,1. Valeo nie podaje wymiarów dokładnych tylko: Profil piasty: 22,19. W tym moim jest (w linku, który podałeś powyżej) 28x20,4x22,1. To o to chodzi, że te kołki bądź śruby nie będą pasowały?
Nie piszemy posta pod postem
Don't worry, be heavy...
- MBartek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
- Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie potrafię powiedzieć, że to po prostu wina tarczy, ale jeśli kupiłeś sprzęgło do 105km silnika, a teraz masz pewnie ze 130 i o 60 niutków więcej, to możliwe że tarcza nie wytrzymuje. Te w G60 czy VR6 w serii radzą sobie z blisko 200KM więc na pewno są mocniejsze. Ale nie wiem czy nie powinieneś także wymienić właśnie docisku, bo może być za słaby i nie ściskać tarczy odpowiednio mocno co będzie powodowało ślizganie.
Co to ślizgania, to z silnikiem nic Ci sie nie stanie, bo on w ten sposób jest jakby ode lżony, bo nie przenosi całego momentu (część ucieka w poślizgu tarczy).A jeśli będę jeździł na tym i sprzęgło będzie się ślizgało to powoduje to jakieś skutki w silniku, przegubach, półośkach?
A te cyferki nie wiem co oznaczają.28x20,4x22,1
Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Czyli na razie nie będę nic wymieniał. Jak padnie wtedy będę myślał. Dzięki wielkie!
Don't worry, be heavy...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Jestem świeżo po zmianie dwumasa na jednomas. Tarcza sprzęgła się u mnie rozleciała oraz lożysko szlak trafił. O dziwo dwumas jest oryginalny w bdb stanie (300 tyś przebiegu bez wirusa), mam mieszane uczucia czy nie lepiej byłoby zostawić dwumas i dokupić do tego sprzęgło. Niepokoi mnie skaczący drążek zmiany biegów na 3, gdy dodam gazu to odchyla się do tyłu gdy zdejme noge z gazu to powraca na swoje miejsce (skok. około 2-3cm, miałem to także na dwumasie), poduszki mam sprawne czym może być to spowodowane? Po zmianie wszystko jest tylko czemu pedał sprzęgła chodzi bardzo leciutko? (czym jest to spowodowane) Pozdrawiam
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
na jednomasie powinien chyba cięzej chodzic.Po zmianie wszystko jest tylko czemu pedał sprzęgła chodzi bardzo leciutko
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
- MBartek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
- Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Właśnie zawsze przy zmianie na jednomas chodzi lżej. Ale to chyba nie problem?Po zmianie wszystko jest tylko czemu pedał sprzęgła chodzi bardzo leciutko
na jednomasie powinien chyba cięzej chodzic.
Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie stanowi to żadnego problemu, tylko jestem ciekawy dlaczego tak sie dzieje z puntku widzenia mechaniki
- MBartek
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: śr sie 31, 2011 06:50
- Lokalizacja: Kraków / Przemyśl
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Zależy to od docisku, pewnie inaczej jest to słoneczko skonstruowane. Ale jeśli działa i to do tego lżej, to należy się cieszyć ;]
Octavia 1.8T 309KM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=532276" onclick="window.open(this.href);return false;
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Bora V5 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=520769" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze do sprzedania kilka kompletów kół i jakieś samochody:
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/73l9/" onclick="window.open(this.href);return false;
pisać, że z forum, będą rabaty
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Na nowym dwumasie też sprzęgło chodzi bardzo lekko - na zużytym znów chodziło bardzo twardo. Tutaj szukałbym przyczyny
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
W moim przypadku sprzęgło na dwumasie jak i na jednomasie chodziło i chodzi bardzo lekko.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam!
Czy taki zestaw jak przedstawia autor (zamach od 1Z + sprzeglo G60) podejdzie do AVB?
Jesli nie to co proponujecie? Pada dwumas i nie wiem czy szukac nowego czy odrazu nowe sprzeglo na jednomasie? Nie mam pojecia o sprzeglach dlatego pytam. Dodam, ze silnik seria, ewentualnie kiedys zmiana softu.
Pozdrawiam
Czy taki zestaw jak przedstawia autor (zamach od 1Z + sprzeglo G60) podejdzie do AVB?
Jesli nie to co proponujecie? Pada dwumas i nie wiem czy szukac nowego czy odrazu nowe sprzeglo na jednomasie? Nie mam pojecia o sprzeglach dlatego pytam. Dodam, ze silnik seria, ewentualnie kiedys zmiana softu.
Pozdrawiam
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Opcje szukaj?? bo bylo.Gashkas pisze:co proponujecie?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości